quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:33 schreef kater1 het volgende:
Moeten we geen alarm slaan? Wat betreft Marciano?
Jaja.. nou Lieve Onschuldige Dommige GiebelMeiske HuppelGluipKutje Miertje staat voorlopig nog even op mijn radarquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook het vermoeden dat het daarom zo in beeld is gebracht
Toen waren er nog maar 9quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:33 schreef kater1 het volgende:
Gaat de eliminatie dan nog wel door?quote:
Marciano heeft inmiddels beetje tijd gehad om na te denken en realiseert zich dat er op social media posts gaan komen dat hij uit de kast is gekomen. Hij komt er niet meer uit denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:33 schreef kater1 het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat de eliminatie dan nog wel door?
Wat zal hij zichzelf voor lul voelen staanquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano heeft inmiddels beetje tijd gehad om na te denken en realiseert zich dat er op social media posts gaan komen dat hij uit de kast is gekomen. Hij komt er niet meer uit denk ik.
😂😂😂quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano heeft inmiddels beetje tijd gehad om na te denken en realiseert zich dat er op social media posts gaan komen dat hij uit de kast is gekomen. Hij komt er niet meer uit denk ik.
Dit krenkt zijn ego wel.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat zal hij zichzelf voor lul voelen staan
Ja hoor. Hoe sneller ze gaan, hoe beter.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat de eliminatie dan nog wel door?
Even de druk eraf.quote:
Ik zie t ook. Ze heeft Erik al een tijdje. Ze heeft Wendy.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. nou Lieve Onschuldige Dommige GiebelMeiske HuppelGluipKutje Miertje staat voorlopig nog even op mijn radar
Op Twitter / X zeggen ze dat Marciano daar staat te rukken. Dat hij aan Kim W en Babette denkt, maar steeds Moraima in beeld komt.......quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:33 schreef kater1 het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
😂😂😂quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Op Twitter / X zeggen ze dat Marciano daar staat te rukken. Dat hij aan Kim W en Babette denkt, maar steeds Moraima in beeld komt.......
Asami joe,wat doe jij daar kleine conjo?quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Op Twitter / X zeggen ze dat Marciano daar staat te rukken. Dat hij aan Kim W en Babette denkt, maar steeds Moraima in beeld komt.......
Hoe verzinnen ze het daar toch iedere keerquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Zeker, en van dat "Isaac zit steeds aan me.. viniknieleuk weetjewel" is even niets meer overquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:40 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik zie t ook. Ze heeft Erik al een tijdje. Ze heeft Wendy.
De bros willen haar en ze houd ze ff aan het lijntje.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Asami joe,wat doe jij daar kleine conjo?
quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |