Op tv lieten ze vanavond indien dat `Isaac aan het trainen was en `Mirthe zat te kijken en teblazen alsof ze hem wilde verslinden. Heb je dat gezienquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
En andersom?
Ik zie het trouwens toch wel anders. Ja het is flirten soms maar ik denk niet dat Mirthe op zoek is naar iets meer dan dat met Isaac. Maar ze mag hem wel.
hahahahahaquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:21 schreef realkijkers het volgende:
Lol regie terug op marciono in de kast. Voor 1 sec.
Hij staat er nog steeds de mafkees
Mirthe is de reden dat de streams nog een beetje dragelijk zijn. Heerlijk die gesprekjes tussen Wendy en Mirthe. Het gaat nergens over...ofja popcorn nu...en tekenen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:21 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Mirthe heeft al vaker mensen genaaid in de loods door opeens iets anders te doen dan ze zei.Dat Meisje mag van mij als volgende eruit
Mooi laten staan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:21 schreef realkijkers het volgende:
Lol regie terug op marciono in de kast. Voor 1 sec.
Hij staat er nog steeds de mafkees
Dadelijk is ie gestiktquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:23 schreef realkijkers het volgende:
Is er een Marci in de kast teller?
Toch zeker al 20 minuten?
Nee heb ik niet gezien. Maar het is niet zo dat Mirthe met Isaac flirt en Isaac niet met Mirthe. Isaac is heel bewust bezig contact te zoeken met haar. Mirthe is daar ook wel een beetje gevoelig voor. Maar Mirthe is vrijgezel, die hoeft zich tegen niemand te verantwoorden over flirten. Ik zie het probleem niet. Ook denk ik niet dat Mirthe er meer mee bedoeld als flirten, juist niet omdat ze Isaac dus als een vriend ziet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv lieten ze vanavond indien dat `Isaac aan het trainen was en `Mirthe zat te kijken en teblazen alsof ze hem wilde verslinden. Heb je dat gezien
Jij denkt dat Mirthe haar geflirt niet gebruikt om te winnen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb ik niet gezien. Maar het is niet zo dat Mirthe met Isaac flirt en Isaac niet met Mirthe. Isaac is heel bewust bezig contact te zoeken met haar. Mirthe is daar ook wel een beetje gevoelig voor. Maar Mirthe is vrijgezel, die hoeft zich tegen niemand te verantwoorden over flirten. Ik zie het probleem niet. Ook denk ik niet dat Mirthe er meer mee bedoeld als flirten, juist niet omdat ze Isaac dus als een vriend ziet.
En Mirthe is nogal lijfelijk ingesteld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee heb ik niet gezien. Maar het is niet zo dat Mirthe met Isaac flirt en Isaac niet met Mirthe. Isaac is heel bewust bezig contact te zoeken met haar. Mirthe is daar ook wel een beetje gevoelig voor. Maar Mirthe is vrijgezel, die hoeft zich tegen niemand te verantwoorden over flirten. Ik zie het probleem niet. Ook denk ik niet dat Mirthe er meer mee bedoeld als flirten, juist niet omdat ze Isaac dus als een vriend ziet.
Ja. Ik denk inderdaad dat Mirthe haar geflirt niet gebruikt om te winnen. Dat is ook gewoon hoe ze is. Vrolijk en gaat mee in zijn plagerijtjes.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jij denkt dat Mirthe haar geflirt niet gebruikt om te winnen?
Maar zo werd ze we neer gezet op tv alsof ze aan het flirten wasquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar, dat is geloof ik niet wat men bedoeld...Volgens mij wil Isaac Mirthe alleen maar in zijn clubje krijgen..En of Mirthe zich laat verleiden is de vraag..quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Precies. Knuffelen en lichamelijk contact is voor Mirthe best veel waard. Dat heb ik al heel veel gezien. Daarom was ze ook wel op Babette gesteld. Wendy is daarin best wel anders toch hebben ze elkaar gevondenquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mirthe is nogal lijfelijk ingesteld.
Geen Kamer 5 vragen meer over "lastige" Isaac?quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zo werd ze we neer gezet op tv alsof ze aan het flirten was
Ik zie ze ook wel flirten....maar ik zie niet dat iemand de ander echt probeert te verleiden. Het is een beetje een spelletje maar niet echt serieus.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zo werd ze we neer gezet op tv alsof ze aan het flirten was
Ik heb ook het vermoeden dat het daarom zo in beeld is gebrachtquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen Kamer 5 vragen meer over "lastige" Isaac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |