Mirthe zal wel om 10 uur de dj set gereserveerd hebben maar die vergeet dit soort dingen. Tot morgen Cianoquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe zal wel om 10 uur de dj set gereserveerd hebben maar die vergeet dit soort dingen. Tot morgen Ciano
Vanmiddag zei Mirthe dat ze graag overbleef met Wendy en Isaacquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zeker van dat Mirthe zich aansluit bij de bro's..Ze is ook wel graag met Wendy en Sasha..
Ik begrijp niet dat je dat echt geloofd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Mirthe de enige is, die eventueel van kant zou veranderen, de rest niet..Mirthe is wel onder de indruk van Isaac geloof ik..En ze denkt niet vooruit...
Lekker laten staan. Heb trouwen de pest aan als mensen mensen zo laten schrikken. ~Ergens heel kinderachtigquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe zal wel om 10 uur de dj set gereserveerd hebben maar die vergeet dit soort dingen. Tot morgen Ciano
Dat is wel hilarisch jaquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
weet ik nog zo niet , rupi is nogal jaloersquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:57 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nah die laatste 2 weken blijft hij nog wel
en angstig..dat zou een flinke innerlijke strijd worden voor Rupert...quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik nog zo niet , rupi is nogal jaloers
En wraakzuchtig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik nog zo niet , rupi is nogal jaloers
Toch zijn ze allemaal binnen gekomen in een groep van 40 voor een jaar op tv..quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
en angstig..dat zou een flinke innerlijke strijd worden voor Rupert...
En andersom?quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:16 schreef mijntjexx het volgende:
gadverdamme wat is Mirthe een sjansbal met Isaac
Voorspelling :dag 1vertrek van Imi denkt Rupert al dat hij met 26 mannen en vrouwen ligt te neuken in de buitenwereldquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
en angstig..dat zou een flinke innerlijke strijd worden voor Rupert...
Blijft toch leuker om te zien als klaverjassenquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:17 schreef FreshFruit het volgende:
Erik is fijn aan het spelen in zijn karretje.
Ze wil het wel allemaal benoemen naar Wendy toe. hihi erik zag hoe ik keek naar Isaacquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
En andersom?
Ik zie het trouwens toch wel anders. Ja het is flirten soms maar ik denk niet dat Mirthe op zoek is naar iets meer dan dat met Isaac. Maar ze mag hem wel.
Blijf er bij, Mirthe is ook gewoon een mens. Maar ook bewust van haar uiterlijk. Gewend aan aandacht. Speelt er ook mee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze wil het wel allemaal benoemen naar Wendy toe. hihi erik zag hoe ik keek naar Isaac
Mirthe speelt het spel, en goed ook.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze wil het wel allemaal benoemen naar Wendy toe. hihi erik zag hoe ik keek naar Isaac
Mirthe heeft al vaker mensen genaaid in de loods door opeens iets anders te doen dan ze zei.Dat Meisje mag van mij als volgende eruitquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:20 schreef woxxel het volgende:
Mirte zei gisteren tegen marciano dat ze wel open staat voor een plan met de bro s
Ja, die slaapt niet meer en wordt paraquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Voorspelling :dag 1vertrek van Imi denkt Rupert al dat hij met 26 mannen en vrouwen ligt te neuken in de buitenwereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |