Daarom snap ik de keuze van de groep Sasha ook niet dat ze voor Imi zijn gegaan. Kan er bij mij niet in. Marciano was nu weg te spelenquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:54 schreef xsaskiax het volgende:
Toch neem ik m'n petje af voor zowel Imadiddin als Jasper, het is nogal niet niks wat ze doen.
ik zie het iemand als Marciano echt niet doen, al geven ze hem een week de tijd
Klopt, een heel onlogische keuzequote:Op maandag 7 augustus 2023 22:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom snap ik de keuze van de groep Sasha ook niet dat ze voor Imi zijn gegaan. Kan er bij mij niet in. Marciano was niet weg te spelen
Wat ze wel merkten in kamer 1 was dat de camera vlak voordat ze de loods in moesten altijd richting de deur draaide (dat zei Wendy een paar keer)quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het vooral vreemd, dat niemand het in de loods tot nu toe is opgevallen, ik bedoel die aankondiging ...
Ben morgen nog vrij, gaat goed komen ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:59 schreef mijntjexx het volgende:
Ik hoop het met heel mijn hart van niet. Kan morgen niet kijken blehhhhh
Ik vind het vooral vreemd dat Marciano net een uur in een kast heeft gestaan en niemand dat weet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het vooral vreemd, dat niemand het in de loods tot nu toe is opgevallen, ik bedoel die aankondiging ...
Maar ja, die maken geen filmpjes ....![]()
Ze stapten ook ineens uit bed en gingen voor de deur staan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat ze wel merkten in kamer 1 was dat de camera vlak voordat ze de loods in moesten altijd richting de deur draaide (dat zei Wendy een paar keer)
quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben morgen nog vrij, gaat goed komen ....
Zeker wel, maar nadat de twee genomineerde sukkels bekend waren interesseerde de ½ van de deelnemers zich niet meer voor wat gaat komen...het zal ze een zorg zijnquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ja, die maken geen filmpjes ....![]()
Ja zijn echte vrienden is het opgevallen!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd dat Marciano net een uur in een kast heeft gestaan en niemand dat weet.
ons....................quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja zijn echte vrienden is het opgevallen!!!!
(niemand dus)
eensquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het sowieso al jammer, dat één van de ze twee moet vertrekken. Liever gehad dat een Marciano zou moeten spelen en dan vetrekken
Hebben ze nou die 24 uur gegeven zodat ze goed beslagen ten ijs komen en het programma niet weer een faalopdracht uit moet zenden........ of denken/hopen ze er 'wijzer' van te worden, zodat ze net die vlaggen laten zien die ze wel/niet weten ???quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wordt wel een spannende eliminatie, ben wel benieuwd hoe (on)partijdig ze die vlaggen gaan presenteren ...
K5 heeft hem nog nodig voor de dommige praat met die andere broquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het sowieso al jammer, dat één van de ze twee moet vertrekken. Liever gehad dat een Marciano zou moeten spelen en dan vetrekken
Ze bouwen zo wel de spanning op!quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben ze nou die 24 uur gegeven zodat ze goed beslagen ten ijs komen en het programma niet weer een faalopdracht uit moet zenden........ of denken/hopen ze er 'wijzer' van te worden, zodat ze net die vlaggen laten zien die ze wel/niet weten ???
of voor eventuele gele kaarten als hij weer eens uit zijn stekker gaatquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
K5 heeft hem nog nodig voor de dommige praat met die andere bro
Geen idee, de FEBO kan aardig sturen, heb vanmiddag een suggestie gedaan hoe dit te voorkomen ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:04 schreef xsaskiax het volgende:
Hebben ze nou die 24 uur gegeven zodat ze goed beslagen ten ijs komen en het programma niet weer een faalopdracht uit moet zenden........ of denken/hopen ze er 'wijzer' van te worden, zodat ze net die vlaggen laten zien die ze wel/niet weten ???
Spannend?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wordt wel een spannende eliminatie, ben wel benieuwd hoe (on)partijdig ze die vlaggen gaan presenteren ...
ja klopt, dat zei jij he, de vlaggen in een balletje doen en dat ze dan om en om een bal pakken.... toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, de FEBO kan aardig sturen, heb vanmiddag een suggestie gedaan hoe dit te voorkomen ...
Wie denk je dat ze eruit willen dan ?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
Spannend?Dat geloof je zelf toch niet echt?
Hahahaquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
of voor eventuele gele kaarten als hij weer eens uit zijn stekker gaat![]()
Kan je nog sturen hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja klopt, dat zei jij he, de vlaggen in een balletje doen en dat ze dan om en om een bal pakken.... toch?
Ik denk dat Jappie zelf graag wil, het is al een paar maanden geleden, toen wilde íe al de Exit-Game spelenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wie denk je dat ze eruit willen dan ?
Ja, als de FEBO ze random aan gaat bieden, heb ik er niet veel vertrouwen in ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:06 schreef xsaskiax het volgende:
ja klopt, dat zei jij he, de vlaggen in een balletje doen en dat ze dan om en om een bal pakken.... toch?
absoluut. marci had dit nooit gehaald.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom snap ik de keuze van de groep Sasha ook niet dat ze voor Imi zijn gegaan. Kan er bij mij niet in. Marciano was nu weg te spelen
hahahahaha moeten de oempa loempa's zo'n 195 vlaggetjes in balletjes proppen...... worden er maar 10 gebruikt, dat wil ik weleens meemaken, moeten ze werken voor hun geldquote:
Dat is wel zo.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha moeten de oempa loempa's zo'n 195 vlaggetjes in balletjes proppen...... worden er maar 10 gebruikt, dat wil ik weleens meemaken, moeten ze werken voor hun geld
Niet als de vlaggen niet te zien zijn, dan is het een kwestie van geluk dat je een makkelijke of moeilijke pakt, toch ?quote:
Gaat uren duren....quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet als de vlaggen niet te zien zijn, dan is het een kwestie van geluk dat je een makkelijke of moeilijke pakt, toch ?
Je impiceert dat Febo nú al aan het valsspelen is met 20 plastic vlagkaarten omde sukkels zoet te houdenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahaha moeten de oempa loempa's zo'n 195 vlaggetjes in balletjes proppen...... worden er maar 10 gebruikt, dat wil ik weleens meemaken, moeten ze werken voor hun geld
Ik zou kiezen voor slechts 100 balletjes, met de meest moeilijke vlaggen ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
Alleen de lastige er in stoppen.Maar dat gaan ze niet don denk ik,dit gaat via het scherm.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet als de vlaggen niet te zien zijn, dan is het een kwestie van geluk dat je een makkelijke of moeilijke pakt, toch ?
neuhhhhhhh zou niet durvenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je impiceert dat Febo nú al aan het valsspelen is met 20 plastic vlagkaarten omde sukkels zoet te houden
Ja, dat vrees ik ook, en dat kunnen ze dus bespelen ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
Alleen de lastige er in stoppen.Maar dat gaan ze niet don denk ik,dit gaat via het scherm.
Geen idee hoeveel van die dingen/ballen ze hebben.... ik gok 40 (die ze met namen moesten trekken, waar Zoë helemaal hyper van werd, die dingen)quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor slechts 100 balletjes, met de meest moeilijke vlaggen ...
Of 50, whatever ....
Je kan het zelfs met maar 20 balletjes spelen, het gaat om het idee, en misschien 5 reserve ....quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:12 schreef xsaskiax het volgende:
Geen idee hoeveel van die dingen/ballen ze hebben.... ik gok 40 (die ze met namen moesten trekken, waar Zoë helemaal hyper van werd, die dingen)
Dacht ik eerst ook even maar de heren zijn wel heel goed.Dus heb je meer nodig.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je kanz het zelfs met maar 20 balletjes spelen, het gaat om het idee, en misschien 5 reserve ....
Daar heb je wel een punt, maar de vraag is ook, gaat het om de eerste die fout is, of de minste fout van tien ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
Dacht ik eerst ook even maar de heren zijn wel heel goed.Dus heb je meer nodig.
En er zitten ook loze balletjes ertussen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:14 schreef xsaskiax het volgende:
oh jee ik zie ineens een ballenbak vol balletjes met vlaggen erin voor me..... in dat m&m-badje.... Imadiddin en Jasper er om en om in om een balletje eruit te halen...... dat levert nog eens tv op
En hoelang gaan ze gelijk op.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar de vraag is ook, gaat het om de eerste die fout is, of de minste fout van tien ...
Het is maar goed dat ze daar niet voorspelbaar zijn..... het worden vlaggen op het scherm, lekker makkelijk, goedkoop, simpel, snel weer afgelopen en waardeloos voor de streamers want ze zullen de helft wel weer niet in beeld geven (jaja aanname door 11 maanden 'ervaring' )quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook even maar de heren zijn wel heel goed.Dus heb je meer nodig.
hahahahahahaquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:16 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En er zitten ook loze balletjes ertussen.
Ja, dat las ik vanmiddag ook, is dat zeker ?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
Stel ze hebben er 10 beide goed,dan gaat het een sudden dead worden.
Was bij de namen en balletjes soms wel zo.quote:
Dat is zeker.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat las ik vanmiddag ook, is dat zeker ?
en balletjes met "u moet direct de loods verlaten, ga niet langs af, u ontvangt geen 847.000 euro"quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:16 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En er zitten ook loze balletjes ertussen.
Of: "U mag gelijk een bewoner naar huis sturen maar niet uw tegenstander in dit spel."quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en balletjes met "u moet direct de loods verlaten, ga niet langs af, u ontvangt geen 847.000 euro"
Die zou wel ijzersterk zijn !!!quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of: "U mag gelijk een bewoner naar huis sturen maar niet uw tegenstander in dit spel."
Het zijn de laatste der twee grootste sukkels waarvan niemand een traan gaat laten.. zie de rest maar kleuteren met debiele kleurplaatjes en pingpongen.. het boeit geen reetquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en balletjes met "u moet direct de loods verlaten, ga niet langs af, u ontvangt geen 847.000 euro"
Niet om de rest goed te praten, maar je kunt natuurlijk niet met een man of 4/5 je ermee gaan bemoeienquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zijn de laatste der twee grootste sukkels waarvan niemand een traan gaat laten.. zie de rest maar kleuteren met debiele kleurplaatjes en pingpongen.. het boeit geen reet
Moeten die niet boeken gaan lezen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac en Marcie zijn de Vlaggen op kleur aan het leggen?
Goeie vraag. iig niet aan het leren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac en Marcie zijn de Vlaggen op kleur aan het leggen?
Heb je die 2 dan in 11 maanden al iets zien lezen???quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Moeten die niet boeken gaan lezen?
Ook waar, en ze bemoeien zich ook niet met veel enthousiamequote:Op maandag 7 augustus 2023 23:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niet om de rest goed te praten, maar je kunt natuurlijk niet met een man of 4/5 je ermee gaan bemoeien
De eli vlak na de verdien was voor de streamers wel heel leuk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar dat verhaal van om de drie dagen een eliminatie lijkt wel aardig te kloppen, dat is wel mooi ...![]()
Zeiden ze vanmiddag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heb je die 2 dan in 11 maanden al iets zien lezen???
Ik zag Isaac in zijn Krav Maga boek bladeren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zeiden ze vanmiddag.
Zij in de boeken lezen, zodat die anderen dan geen boeken hadden om uit te leren.
ja natuurlijk, weer een hoop bla bla bla, zo ongeloofwaardig als het maar zijn kan, ze lachen zich toch allemaal verloren als ze dat gaan zeggenquote:Op maandag 7 augustus 2023 23:29 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zeiden ze vanmiddag.
Zij in de boeken lezen, zodat die anderen dan geen boeken hadden om uit te leren.
plaatjes kijken?quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag Isaac in zijn Krav Maga boek bladeren.
En camera loeren.quote:
En dat ging bij Babs ook al zo lekker.quote:
Ja dat dus. Zit je daar met twee chagrijnig kijkende kerels. Jasper kent er 150 ofzo en gaat vannacht slapen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ging bij Babs ook al zo lekker.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus. Zit je daar met twee chagrijnig kijkende kerels. Jasper kent er 150 ofzo en gaat vannacht slapen.
Man man man.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
Marci.. maar ken je et ook spelle??
Straks nog een keer met harde muziek en de vlaggen ondersteboven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:33 schreef engine het volgende:
Ze gaan Imi ook nog gek maken dat hij zeker dat uitspraak moet kennen. Dit is gespeeld
😂😂😂😂quote:Op maandag 7 augustus 2023 23:33 schreef 5thencounter het volgende:
Marci.. maar ken je et ook spelle??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |