Jij had binnenkort ook vakantie toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Prijs/kwaliteit verhouding valt vast tegen. Maar een manier om dit zeker te weten...
Samen romantisch doen onder de Eiffeltorenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij had binnenkort ook vakantie toch?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Samen romantisch doen onder de Eiffeltorenen een dagje Disney? Mag Child ook mee om het ontbijt overal te beoordelen.
Hoe kan ik hier nou nee tegen zeggen..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Samen romantisch doen onder de Eiffeltorenen een dagje Disney? Mag Child ook mee om het ontbijt overal te beoordelen.
Heel makkelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nou nee tegen zeggen..
True, maar ik doe het niet.quote:
In dit geval ben ik het eens met AirwiN dat verkleinwoorden niet gepast zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus daar moet een rood wijntje bij?
Braaaiiiiins...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Mijn meds gisteravond te laat ingenomen. Dus ik ben nu een super zombie
Ja hoor, alsjeblieft en eet smakelijk!quote:
Te laat naar bed gaan zoals ik deed heeft zo'n zelfde effect.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Super zombiequote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoor, alsjeblieft en eet smakelijk!
[ afbeelding ]
Misschien is er een apocalyptische crisis gaande? Met al die zombiesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Te laat naar bed gaan zoals ik deed heeft zo'n zelfde effect.
Ik heb deze dus maak me geen zorgen:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien is er een apocalyptische crisis gaande? Met al die zombies
Oooh die heb ik voorbij zien komen. Wil ik altijd nog een keer lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb deze dus maak me geen zorgen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |