Ik vond het nog te vies om te tuinierenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al iets gepost maar dat hebben jullie genegeerd![]()
Hoi
Ik ook. Nou ja het slapen dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Af en toe. Moet ook nog een baby verzorgen en slapen af en toe
Hahahaha goede redenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Af en toe. Moet ook nog een baby verzorgen en slapen af en toe
Wat vond je te vies?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vond het nog te vies om te tuinieren
Als de baby zelf ook slaapt is slapen met een baby niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha goede reden
Slapen met een baby, respect![]()
Ik ben blij voor je
Hahahaha ja hebt nog een kindquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als de baby zelf ook slaapt is slapen met een baby niet zo moeilijk hoorEen die slaapt nog zo'n 16 uur op een dag.
Die andere is naar de opvang vandaagquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja hebt nog een kind![]()
En ze moeten toch regelmatiger eten dan een volgroeid menswezen?
mijn tuin.quote:
Hmja, ik ging gisteren wat plantjes planten en de grond was inderdaad vooral nog modder. Maar dat vinden de plantjes wel fijn en ik had tuinhandschoenen aan dus vond het alsnog wel chillquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn tuin.
het weer is nog niet geweldig en de grond ik nog wat nat
Wat voor smaak?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Dus ik denk dat ik mezelf ga trakteren op een grote bak ijs van de ijssalon
De volle zon laat het nog een beetje afweten hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hmja, ik ging gisteren wat plantjes planten en de grond was inderdaad vooral nog modder. Maar dat vinden de plantjes wel fijn en ik had tuinhandschoenen aan dus vond het alsnog wel chillMaar gister en vandaag wel in de volle zon in de tuin gewerkt, dus hier is het weer al wel geweldig
Vanille , espresso, chocoladequote:
Oh, stomquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De volle zon laat het nog een beetje afweten hier
Boh, vanille en chocoladequote:
doe maar de chocoladequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, stomHier zit ie nu ook weer achter de wolken
[..]
Boh, vanille en chocolade
Bij gebrek aan chocoladeijs heb ik maar even M&M's gepaktquote:
de gele?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij gebrek aan chocoladeijs heb ik maar even M&M's gepakt
nog steeds de bestequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |