quote:
nou, oke, tapas zou ik nog wel delenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga eens per jaar uiteten met een vriendin in een tapasrestaurant... wij delen wel eten
Hahaha mooi zoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, oke, tapas zou ik nog wel delen
Ja! Ik heb het uitgesteld tot morgen. Ik heb nog crackers in huis met sandwichspreadquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:48 schreef Zoon_John het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, dat je boodschappen moet doen, maar echt geen zin hebt.
Iedere week weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:48 schreef Zoon_John het volgende:
Hebben jullie dat soms ook, dat je boodschappen moet doen, maar echt geen zin hebt.
Ik ben het al twee dagen aan het uitstellen, echt geen zin. Het ligt misschien aan de benzineprijzen waardoor ik de auto niet wil pakken, of omdat de aanbiedingen slecht zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het uitgesteld tot morgen. Ik heb nog crackers in huis met sandwichspread
Of omdat Mars, de aarde en Jupiter niet in 1 lijn staanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben het al twee dagen aan het uitstellen, echt geen zin. Het ligt misschien aan de benzineprijzen waardoor ik de auto niet wil pakken, of omdat de aanbiedingen slecht zijn.
Ik ben sinds een maand gestopt met bezorgen (overwinning) alleen ik heb moeite met alleen voor boodschappen naar buiten te gaan. Alleen morgen moet ik wel, want dan is alles echt opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:50 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben het al twee dagen aan het uitstellen, echt geen zin. Het ligt misschien aan de benzineprijzen waardoor ik de auto niet wil pakken, of omdat de aanbiedingen slecht zijn.
Misschien dat ik daarom geen fan van van tapasquote:
Owquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom geen fan van van tapas
of gourmet
Volgens mij had ik toen hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of omdat Mars, de aarde en Jupiter niet in 1 lijn staan
Klinkt alsof je een masochist bentquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:54 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen hetzelfde probleem.![]()
Mentaal heb ik deze week al 3x de boodschappen gedaan, maar het blijft een fata morgana.
nu ga je me vertellen dat je dol bent op gourmetten..quote:
Bezorgen is helaas geen optie... Ik denk dat we lotgenoten worden, ik ga morgen ook... Of straks in de namiddag nog proberen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand gestopt met bezorgen (overwinning) alleen ik heb moeite met alleen voor boodschappen naar buiten te gaan. Alleen morgen moet ik wel, want dan is alles echt op![]()
Ik houd van kleine hapjes eten. Dus ja gourmetten vind ik leuk #burgertrutquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu ga je me vertellen dat je dol bent op gourmetten..
Ik zal dit niet ontkennenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een masochist bent
Hahaha we kunnen het! Morgenochtend eerste wat ik doequote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bezorgen is helaas geen optie... Ik denk dat we lotgenoten worden, ik ga morgen ook... Of straks in de namiddag nog proberen.![]()
Wat maakt het moeilijk voor je, om alleen voor de boodschappen naar buiten te gaan, als ik vragen mag.
Zo:quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van kleine hapjes eten. Dus ja gourmetten vind ik leuk #burgertrut
Hahaha ja dat dusquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Ik ben met mezelf aan het onderhandelen of ik het misschien kan doen voor een bak ijs.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha we kunnen het! Morgenochtend eerste wat ik doe
Oh geen flauw idee. Beetje neurotisch en zo. Ik weet daadwerkelijk niet wat het precies is. Weirdo ben ik
Hahahah ik vind het wel leuk als ik in de winkel ben. Zeker als het enorm bespaard per week.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben met mezelf aan het onderhandelen of ik het misschien kan doen voor een bak ijs.![]()
Oh neurotisch? Beetje opgejaagd of hoe moet ik dat lezen? De eerste mens die geen weirdo is, moet ik nog ontmoeten.
Goede aanbiedingen word ik altijd wel vrolijk van. Ik heb wel een hekel aan die woensdag/donderdag/vrijdag aanbiedingen. Daar krijg ik slechte zin van.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah ik vind het wel leuk als ik in de winkel ben. Zeker als het enorm bespaard per week.
Ik wist dat er iets aan je moest mankerenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van kleine hapjes eten. Dus ja gourmetten vind ik leuk #burgertrut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |