Hahaha ja dat dusquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
Ik ben met mezelf aan het onderhandelen of ik het misschien kan doen voor een bak ijs.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha we kunnen het! Morgenochtend eerste wat ik doe
Oh geen flauw idee. Beetje neurotisch en zo. Ik weet daadwerkelijk niet wat het precies is. Weirdo ben ik
Hahahah ik vind het wel leuk als ik in de winkel ben. Zeker als het enorm bespaard per week.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:03 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik ben met mezelf aan het onderhandelen of ik het misschien kan doen voor een bak ijs.![]()
Oh neurotisch? Beetje opgejaagd of hoe moet ik dat lezen? De eerste mens die geen weirdo is, moet ik nog ontmoeten.
Goede aanbiedingen word ik altijd wel vrolijk van. Ik heb wel een hekel aan die woensdag/donderdag/vrijdag aanbiedingen. Daar krijg ik slechte zin van.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah ik vind het wel leuk als ik in de winkel ben. Zeker als het enorm bespaard per week.
Ik wist dat er iets aan je moest mankerenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd van kleine hapjes eten. Dus ja gourmetten vind ik leuk #burgertrut
Ja dat is idd irritant. Ik houd het voorlopig bij eens per week. Ben dan alsnog gemiddeld 20¤ kwijt aan de week boodschappen. Dus dat is primaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:08 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Goede aanbiedingen word ik altijd wel vrolijk van. Ik heb wel een hekel aan die woensdag/donderdag/vrijdag aanbiedingen. Daar krijg ik slechte zin van.
Ah joh er deugt zoveel niet aan mijquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets aan je moest mankeren
Oh je koopt vrij tactisch, ik schrik me kapot wanneer ik zie wat ik kwijt ben voor een paar dingetjes. Zeker nu met de nieuwe prijzen... Het scheelt dat ik steeds minder vlees eet en meer met bonen probeer te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat is idd irritant. Ik houd het voorlopig bij eens per week. Ben dan alsnog gemiddeld 20¤ kwijt aan de week boodschappen. Dus dat is prima
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Oh je koopt vrij tactisch, ik schrik me kapot wanneer ik zie wat ik kwijt ben voor een paar dingetjes. Zeker nu met de nieuwe prijzen... Het scheelt dat ik steeds minder vlees eet en meer met bonen probeer te doen.
Twintig euro per week is wel echt netjes. Ik probeer steeds minder dierlijke producten te nuttigen, maar ik vind vega koken wel moeilijk, omdat heel veel recepten me niet zo aanspreken. Nu merk ik vaak dat ik recepten maak waar ik vlees in deed, maar dat het dan net zo lekker is zonder het vlees erin.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik heb een budget van 50¤ per week, maar daar kan je zo belachelijk veel van kopen. Maar met een gezonde salade of VGA kom je een eind.
En vlees is duur idd. Ik eet vega (opgevoed ermee) maar dat is veel goedkoper
Ik vind het altijd leuk om op de vismarkt te kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:20 schreef Barbusse het volgende:
Boodschappen doen als je uitgebreid wilt gaan koken vind ik leukLangs de slager, groenteboer, vishandel en zo
dat zit allemaal in je eigen hoofdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah joh er deugt zoveel niet aan mij
Knap dat je zo bewust mee bezig bentquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Twintig euro per week is wel echt netjes. Ik probeer steeds minder dierlijke producten te nuttigen, maar ik vind vega koken wel moeilijk, omdat heel veel recepten me niet zo aanspreken. Nu merk ik vaak dat ik recepten maak waar ik vlees in deed, maar dat het dan net zo lekker is zonder het vlees erin.
Oké... ik lach hardop nuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zit allemaal in je eigen hoofd
ik let daar echt totaal niet opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik heb een budget van 50¤ per week, maar daar kan je zo belachelijk veel van kopen. Maar met een gezonde salade of VGA kom je een eind.
En vlees is duur idd. Ik eet vega (opgevoed ermee) maar dat is veel goedkoper
Misschien kunnen @Tegan en ik je wel adopterenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een ander inkomen dan ik
Ik krijg stress als ik uitgebreid moet koken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:20 schreef Barbusse het volgende:
Boodschappen doen als je uitgebreid wilt gaan koken vind ik leukLangs de slager, groenteboer, vishandel en zo
Ik vind het wel leuk om gedroogde bonen te kopen, te laten weken en ze dan te garen. Ik heb zo'n hooizak gekocht waar ik ze in kan doen na 10 minuutjes koken. Na een paar uur zijn ze dan goed gaar. Vooralsnog heb ik er alleen maar chili mee gemaakt, ik moet mijn repetoire wat uitbreiden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knap dat je zo bewust mee bezig bent
Ik ga soms hier naar een foodmarket, kun je lunchen/dineren, maar ook boodschappen halen. Is niet de goedkoopste, maar ze hebben alles en van topkwaliteitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om op de vismarkt te kijkendan ben ik net een nieuwsgierig klein kind
In Rotterdam heb je ook zo'n grote hal-ding. Een keer geweest, was erg leuk. In Groningen hebben we zoiets niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga soms hier naar een foodmarket, kun je lunchen/dineren, maar ook boodschappen halen. Is niet de goedkoopste, maar ze hebben alles en van topkwaliteit
Ja dat is idd leuk!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik krijg stress als ik uitgebreid moet koken.
[..]
Ik vind het wel leuk om gedroogde bonen te kopen, te laten weken en ze dan te garen. Ik heb zo'n hooizak gekocht waar ik ze in kan doen na 10 minuutjes koken. Na een paar uur zijn ze dan goed gaar. Vooralsnog heb ik er alleen maar chili mee gemaakt, ik moet mijn repetoire wat uitbreiden.
o haiquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook zo'n grote hal-ding. Een keer geweest, was erg leuk. In Groningen hebben we zoiets niet.
Maar om eerlijk te zijn ben ik voor mezelf niet zo culinair. Al vind ik het fijn om anderen te verwennen met een lekker maal
kan ook lekker zijn..quote:
Vind ik welquote:
only one way to find outquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind ik welmaar misschien kook ik heel slecht en zijn mijn vrienden te lief om dat te zeggen. You never know
Paar jaar terug met m'n zus die chef is in Amsterdam foodhallen HE-LE-MAAL los gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je ook zo'n grote hal-ding. Een keer geweest, was erg leuk. In Groningen hebben we zoiets niet.
Maar om eerlijk te zijn ben ik voor mezelf niet zo culinair. Al vind ik het fijn om anderen te verwennen met een lekker maal
oh jeej... geen budget gesteld? Wel gezellig om zoiets met je zuster te doen!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Paar jaar terug met m'n zus die chef is in Amsterdam foodhallen HE-LE-MAAL los gegaandaarna was ik blut
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |