Daar ben ik 100% van overtuigd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Meisje, het komt ooit goed
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pro-dieettip: kliekjesbakjes meenemen
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.
Die heb je vast gemeet 😉quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een fokker.
Omdat voedsel aan de andere kant van de tafel wegjatten niet voldoende bleek of zoiets.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Zelfde als met de vlees meet? Allemaal een bakje vol met lucht mee naar huis.
Ik heb net ook een hele lading extra diepvrieselementen ingevroren voor koeling onderwegquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik moet zaterdagochtend voor de zekerheid ook nog maar wat koelkastruimte reserveren voor vlaai, ei en schotel![]()
Dan overleven ze daarna transport en verblijf en transport prima. Met wat extra liefde (en kou) voor de slagroom- en sjoëmvlaaien.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
De eieren zijn gekookt!
Ik herhaal: de eieren zijn gekookt!
*insert willekeurige foto van gekookte eieren want zo interessant is mijn kook-inspanning dan ook weer niet*
Whoei!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Lekker bezig in de keuken voor morgen, de beloofde samples whisky vullen voor @:sigme
[ afbeelding ]
SPOILER: homp vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voorbereidingen voor de pulled pork zijn hier in volle gang.Boah....de muhammarah zit in een bakje, dat ziet er nu niet zo smakelijk uit (wel erg lekker geworden).SPOILER: homp vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even zien hoe ik me morgenochtend voel of ik nog hummus ga maken of kijk hoeveel caponata er nog in de vriezer zit.
Heb net de benen opnieuw laten zwachtelen, ik had er zo'n pijn aan. Bleek dat de kous medium was (of small) en ik heb toch echt wel xl benen. Nu een grotere kous en het voelt haast aangenaam.
Morgen "annexeer" ik de achterbank van de auto van @z80. Dan kan ik languit en hoog met de benen.We have far more in common than that which devides us..
Je krijgt dan ook die kleine 2cl flesjes (6 stuks), niet die grote 70cl flessen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Whoei! [ afbeelding ]
Niet overdrijven he? Ik ben maar een klein whisydrinkertje, ik doe een jaar met een fles![]()
Als je dat lamsvlees meeneemt, zoals je eerder toegezegd hebt (maar wat niet in de OP staat), dan vind ik dat meer dan voldoende...quote:PS: is er ook iets waar ik jou in ruil een plezier mee kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |