Er was eens.. lang lang geleden...quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dan heb ik echt iets gemist de afgelopen 11 maanden..
Die fladdert met iedereen mee die aardig tegen haar doetquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice zijn tactiek werkt meer dan prima.
Mirthe heeft plots meer met Ice dan Japie, terwijl zij m.i. nooit echt met Ice omging, of ik moet iets gemist hebben..
Ze was erg close met Jerrold.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dan heb ik echt iets gemist de afgelopen 11 maanden..
Was ook een leuke gast..quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze was erg close met Jerrold.
[ afbeelding ]
maar jerrold had meer interesse in djedi toch?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze was erg close met Jerrold.
[ afbeelding ]
Ja, zei niet veel, maar lachte altijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Was ook een leuke gast..
[ afbeelding ]
Maakt ook niet uit.. Miertje huppelkut met gemakt van Winning Team , zolang er maar winst te halen isquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar jerrold had meer interesse in djedi toch?
Dat was Ruben.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Mirthe en Jerrold waren onafscheidelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja maar jerrold ook volgens mij, lag vaak met djedi op bed en daar waa murthe niet blij mee als ik het me goed herrinnerquote:
Van Jerrold werd gezegd dat hij interesse in alle vrouwen hadquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:14 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Nope dat was Bern...quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Van Jerrold werd gezegd dat hij interesse in alle vrouwen had
Jerrold was al afgedankt volgens Mirthe stonk hijquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mirthe en Jerrold waren onafscheidelijk.
Ze zouden na dit avontuur nog kijken of het wat kon worden.
Ook over Bern werd dat gezegd ja. Maar ook over Jerrold.quote:
Volgens heel kamer 3 destijds..quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Jerrold was al afgedankt volgens Mirthe stonk hij
Ohjee, dan maar hopen dat Iscaac lekker ruiktquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Jerrold was al afgedankt volgens Mirthe stonk hij
Isaac ruikt naar shea butter.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohjee, dan maar hopen dat Iscaac lekker ruikt
Jahh, Isaac smeert als een gladde aal..quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Isaac ruikt naar shea butter.
Volgens Mirthe.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, Isaac smeert als een gladde aal..
Als Jappie ook alles goed heeft, moeten ze dan urenlang "rare" vlaggen raden?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:32 schreef Yver73 het volgende:
Imi doet dit echt met 2 vingers in zijn neus. Rupi
overhoort hem, hij beantwoordt alles goed en kijkt er verveeld bij 😄😄
Ze hadden écht Marciano dit moeten laten doen…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |