Ja. Geluk is ook zeker een factor in wie gaat winnen.quote:
zelfs met een kater had wendy het nog langer uit kunnen houden dan babs. Wendy is al weken dagelijks aan het sporten en is best sterk en sowieso een volhouder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:23 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vind het ook bizar dat Wendy zich klem zuipt en de volgende dag er een fysieke eliminatie is.
Had Wendy tegen babbel kunnen zijn.
Maar ondanks 2 maanden gezeik en stemmen tegen Wendy, kiest het kamp dat Wendy weg wou hebben, ineens voor Sasha.
Onlogisch, inconsequent. Riekt naar beïnvloeding.
Want Wendy met een lamme kater, was een goede geweest om babbel er in te houden.
Tenzij team Isaac van babbel af wou.
Dan is de keuze voor sas ipv lamme Wendy ineens logisch.
Ben dat ook zich wel met je eens hoor. Maar helpen onthouden? overhoren kan helpen om te testen hoe ver je bent met leren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
kan heel goed helpen, helpen om te onthouden, desnoods met ezelsbruggetjes, helpen met overhoren door het niet in volgorde van het boek te vragen enz.
Babette wilde zelf persee NIET tegen Wendy. Dat is haar een paar keer gevraagd. Anders hadden ze echt wel op Wendy gestemd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:23 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Vind het ook bizar dat Wendy zich klem zuipt en de volgende dag er een fysieke eliminatie is.
Maar ondanks 2 maanden gezeik en stemmen tegen Wendy, kiest het kamp dat Wendy weg wou hebben, ineens voor Sasha.
Want Wendy met een lamme kater, was een goede geweest om babbel er in te houden.
en je kunt dus hulp krijgen van anderen om het om de juiste manier in je hoofd te krijgen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ben dat ook zich wel met je eens hoor. Maar helpen onthouden? overhoren kan helpen om te testen hoe ver je bent met leren.
Beste is toch eerst echt te leren.
Dat doe je in je hoofd.
Ja, maar ik reageerde op het idee of het gestuurd zou zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette wilde zelf persee NIET tegen Wendy. Dat is haar een paar keer gevraagd. Anders hadden ze echt wel op Wendy gestemd.
Nee. Die klaagt vaak dat ze pijn heeft of moe is. En is vaak humeurig. Ik denk dat ze haar onderschat hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
zelfs met een kater had wendy het nog langer uit kunnen houden dan babs. Wendy is al weken dagelijks aan het sporten en is best sterk en sowieso een volhouder.
ze hadden nooit verwacht dat sasha het zo lang vol zou houden, die heeft niet echt laten zien dat ze een goede conditie heeft.
bep wilde tegen sashaquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:23 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ik zie de broos daar nog steeds rondhangenquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:29 schreef Verida het volgende:
ik geloof niet zo in een vooropgezette volgorde van bewoners die eruit moeten.
Er is al vaker hier in de Cos sprake geweest van een gedoodverfde winnaar, die van de Febo duidelijk moest winnen en dus de hand boven het hoofd werd gehouden.
En die "winnaars" zijn nu thuis
En dat is tactisch gezien onlogisch.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik zie de broos daar nog steeds rondhangen
Als Isaac zijn overuren laat uitbetalen heeft hij misschien ook wel een ton bij elkaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:35 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik zie de broos daar nog steeds rondhangen
Land: tongo kleur: rood met wit vlak en rode kruis... vandaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor nu: als je gaat tongen met Erik moet je naar spoedeisende hulp toe..![]()
UUhh de context weet ik niet.
Ik dacht Jasper en Bern.
Maar wat heeft dat met die vlaggen te maken?
Ik denk dat Jappie ook niet dom is. Ima en Jappie zijn best aan elkaar gewaagd. Gaat nog best spannend worden morgen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Bern zit het te doen. Woorden verzinnen over de vlag en welk land.Topper
Jasper doet het best goed lijkt mij.
IK weet het ook niet. ik begin haar wel steeds minder leuk te vindenquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:56 schreef juul. het volgende:
Mirthe tegen Marci en Isaac dat ze een goede keus hebben gemaakt want Jappie is niet de slimste![]()
Waar is Mirthe mee bezig?
ik blijf het zeggen ik vertrouw myrthe voor geen meterquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:56 schreef juul. het volgende:
Mirthe tegen Marci en Isaac dat ze een goede keus hebben gemaakt want Jappie is niet de slimste![]()
Waar is Mirthe mee bezig?
nu pas , ik al langer een heeeeeeeeeeeel geslepen tante is hetquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK weet het ook niet. ik begin haar wel steeds minder leuk te vinden
Het valt nu meer op omdat ze veel meer in beeld is nuquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
nu pas , ik al langer een heeeeeeeeeeeel geslepen tante is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |