Strafschoppen nemen 😁quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Jappie ook alles goed heeft, moeten ze dan urenlang "rare" vlaggen raden?
de Haagse vlag...... Hopelijk voorteken winnaarquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
Het is Geel met Groen eten![]()
[ afbeelding ]
Nog niet eerder een derglijke bullshit eliminatie gezien..quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben nog 20 uur en 34 minuten studietijd.
Stom, zoveel tijdquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben nog 20 uur en 34 minuten studietijd.
Haagse vlag zit er niet bijquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
de Haagse vlag...... Hopelijk voorteken winnaar
De vlag van Haagland?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
de Haagse vlag...... Hopelijk voorteken winnaar
Jepquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertrouwen daar allemaal de verkeerde
De gemeente Den Haag is op twee na grootste gemeente van Nederland. Ook al is Den Haag niet de hoofdstad van Nederland, Het vervult wel voor een belangrijk deel de rol die voorgedragen zou moeten zijn voor een hoofdstad. De vlag heeft 2 kleuren: geel en groen, Boven geel onder groen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vlag van Haagland?
[ afbeelding ]
Allemaal wel, maar de beslissingen met nomineren doet vermoeden dat ze er niet zo goed in zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jep
Heb niks tegen Mirthe of zo, maar ze wordt hier vaak gezien als slachtoffer, Wendy ook.
Ze spelen beide het spel.
Jah, maar er zitten ook Ruttes, een onuitroeibaar ongediertequote:Op maandag 7 augustus 2023 18:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
De gemeente Den Haag is op twee na grootste gemeente van Nederland. Ook al is Den Haag niet de hoofdstad van Nederland, Het vervult wel voor een belangrijk deel de rol die voorgedragen zou moeten zijn voor een hoofdstad. De vlag heeft 2 kleuren: geel en groen, Boven geel onder groen.
zij zien en horen niet wat wij als streamers zien en horen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal wel, maar de beslissingen met nomineren doet vermoeden dat ze er niet zo goed in zijn.
En tuigdorp duindorpquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, maar er zitten ook Ruttes, een onuitroeibaar ongedierte
Neehoor Jappie vertrek morgen gewoon, dit hele spelletje ademt een "Petertje"quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:49 schreef cinsan het volgende:
de druk kan ook meespelen morgen bij de proef
Echt ongelofelijk inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:54 schreef Ash het volgende:
die Imi gaat ben ik bang Jasper keihard verslaan, zo fucking dom dat Sasha's groep niet op Marciano of Ice gingen, heb je een x geen fysiek onderdeel kiezen ze die eikels niet
Ze zitten er nog in, met goede kansen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal wel, maar de beslissingen met nomineren doet vermoeden dat ze er niet zo goed in zijn.
Het is gewoon niet te geloven, zo'n grote kans om één van de bro's te lozenquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:54 schreef Ash het volgende:
die Imi gaat ben ik bang Jasper keihard verslaan, zo fucking dom dat Sasha's groep niet op Marciano of Ice gingen, heb je een x geen fysiek onderdeel kiezen ze die eikels niet
Het is ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
Gemiste kans Marciano of Isaac op de stip.
Daar zat ik zojuist ook aan te denken....quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
lees hier veel wrm niet op de bro s stemmen , ik denk dat ze daar niet mogen op stemmen van k5
zelfde met 24 uur oefenen , k5 kijkt zeker mee als ze aan het oefenen zijn , zo kan k5 de vragen daar opaanpassen , mss ver gezocht maar zou kunnen
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creërenquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
lees hier veel wrm niet op de bro s stemmen , ik denk dat ze daar niet mogen op stemmen van k5
zelfde met 24 uur oefenen , k5 kijkt zeker mee als ze aan het oefenen zijn , zo kan k5 de vragen daar opaanpassen , mss ver gezocht maar zou kunnen
Bern en Sas denken dat Immi een "domme" vluchteling is. Die geen Nederlands kan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onbegrijpelijk.
Snappen ze het niet? Of mogen ze het niet?
195 plaatjes...Als ze weten wat Imi of Jasper niet goed kent is het easy...quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creëren
Je kan ze toch tellen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creëren
of k5 zo eerlijk is ahummmmmmmmmmmmmmm......................... notquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Imi onderschatten, daarom zo gek dat ze niet op Marciano of Isaac zijn gegaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern en Sas denken dat Immi een "domme" vluchteling is. Die geen Nederlands kan.
Terwijl zijn zinsopbouw g beter is dan die van Marciano die hier al 40 jaar woont.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet. Dat kunnen ze toch nooit verantwoorden tegenover de andere bewoners?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
Bern zei dat het moeilijk is om het in het Nederlands te leren voor Immi ( terwijl Immi dat couplet van het Wilhelmus op één woordje na goed had, en Marciano het niet meer wist)quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Imi onderschatten, daarom zo gek dat ze niet op Marciano of Isaac zijn gegaan.
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:12 schreef Verida het volgende:
immi heeft de afgelopen maanden nou niet echt laten zien dat hij een slimme man is.....
ggghggghhg en aan rupi vastgekleefd zittenAfgewisseld met gemompel.
ik bedoelde dit dat de andere bewoners dit misschien zo hebben gezien.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist.
Vind Wendy iets minder erg dan Mirthe.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jep
Heb niks tegen Mirthe of zo, maar ze wordt hier vaak gezien als slachtoffer, Wendy ook.
Ze spelen beide het spel.
Dat verbaast mij ook in deze! Dit was hun kansquote:Op maandag 7 augustus 2023 17:58 schreef pingu66 het volgende:
Ze hadden ook Isaac er op kunnen zetten die is ook niet bijster slim en kan niet goed leren.
Dat compenseert hij met slap gelul
Maar misschien is dat wel slim geweestquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:12 schreef Verida het volgende:
immi heeft de afgelopen maanden nou niet echt laten zien dat hij een slimme man is.....
ggghggghhg en aan rupi vastgekleefd zittenAfgewisseld met gemompel.
Voor mij kan het al niet doordat niemand zo goed kan acteren. Mensen nemen het anderen kwalijk. Dat is niet logisch als die andere er niks aan kan doen. En ook dat kwartier om te stemmen vanmiddag.....dat kun je toch nooit naspelen....quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet. Dat kunnen ze toch nooit verantwoorden tegenover de andere bewoners?
Ik hoor hier vaker dat soort dingen maar dat kan echt nooit zo zijn. Dan kan de rest net zo goed nu gaan..
Dat ze gedurende programma op momenten zijn beïnvloed en gestuurd om bepaalde acties te doen kan ik me voorstellen en dat er op sommige momenten manipulatie is geweest ook maar dit geloof ik echt niet.
Ik denk dat Sasha dan allang haar koffer had gepakt want die is al een tijdje klaar met alles.
Daarom ook.. en dan had er allang iemand tussen neus en lippen door iets gezegd tijdens het bespreken op wie te gaan stemmen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij kan het al niet doordat niemand zo goed kan acteren. Mensen nemen het anderen kwalijk. Dat is niet logisch als die andere er niks aan kan doen. En ook dat kwartier om te stemmen vanmiddag.....dat kun je toch nooit naspelen....
Dat gaat hij wel halen denk ik.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:45 schreef engine het volgende:
Goeie genade....Jasper wil met 0 fout naar bed
Ik ben verbaasdquote:
bern en sasha helpen jasper heel goedquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:52 schreef engine het volgende:
Jasper had er nu 112 goed.
Slimme manier om er telkens een paar bij te doen.
Dat zal het idd een stuk moeilijker maken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:49 schreef cinsan het volgende:
de druk kan ook meespelen morgen bij de proef
Ik denk dat ze zo meteen beiden alle vlaggen kennen maar morgen wordt het een ander verhaal..quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd![]()
Ik hoorde wel dat hij er veel kende maar zat ook weer niet zo heel goed op te letten.
Imi ging ook best aardig eerder.
Voor de vliegen? Daar loopt vanavond nog iemand doorheenquote:
En met Wandaquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:45 schreef engine het volgende:
Goeie genade....Jasper wil met 0 fout naar bed
Een hor,ja denk het ook.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor de vliegen? Daar loopt vanavond nog iemand doorheen
Wesley ookquote:
Die wonen samen toch?quote:
Ja. Maar verder is er nooit iets naar buiten gekomen.quote:
Tuurlijk is hij het er niet mee eens.. Erik weet alles beterquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een hor,ja denk het ook.
Erik is het niet met maat eens.
Ze hebben of een bord vol met eten ondank dat er niets wasquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
Het is Geel met Groen eten![]()
[ afbeelding ]
Gebakken rijstquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben of een bord vol met eten ondank dat er niets was
En heel veel groen zag ik, zijn dat boontjesquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Gebakken rijst
Al kan dat heerlijk zijn hoor. Als er wat in zit
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heel veel groen zag ik, zijn dat boontjes
Er was nog sla over.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.
Nou dan komen ze in ieder geval niet om van de hongerquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.
Sasha doet echt haar best om nog iets bij elkaar te krijgen. Volgens mij hebben Sas en Bern ook vier vissticks gedoneerd voor deze maaltijd.....tis nie veel maar toch iets.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan komen ze in ieder geval niet om van de honger
Best belangrijk om proberen te overleven, het gaat om veel geld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:29 schreef engine het volgende:
Jeetje Jappie heeft ook wel een keer pauze verdiend.
Netjes, maar die doen wel veel voor de groep. Ook dingen organiseren en dergelijke.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha doet echt haar best om nog iets bij elkaar te krijgen. Volgens mij hebben Sas en Bern ook vier vissticks gedoneerd voor deze maaltijd.....tis nie veel maar toch iets.
Jawel maar rust en ontspanning ook. Ik zou het niet kunnen zolang. Zou tussendoor moeten resetten en dan verder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best belangrijk om proberen te overleven, het gaat om veel geld.
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, maar die doen wel veel voor de groep. Ook dingen organiseren en dergelijke.
Ja die films die ze betalen en dan het gezellige eten wat vaak bij die film hoort. Van mij mag ook wel een van hun winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.
en 2 sfeerbepalende medebewoners eruit gespeeldquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.
In die zin mag Sasha van mij dus zeker winnen.
Zeker. De exit van Jeff zal wel mijn hoogtepunt van dit jaar blijven....of Mirthe moet winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
en 2 sfeerbepalende medebewoners eruit gespeeld
Ons medium ENGINE....quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:46 schreef engine het volgende:
Ik had overigens vrijdag twee juiste voorspellingen en vandaag weer twee. Is het nog wat vroeg om mezelf als paranormaal medium te bestempelen of kan het wel al?
Bern heeft op zijn manier ook bijgedragen. Hij helpt heel dikwijls mensen die voor een eliminatie staan en meer kon hij ook niet doen en laten zien als je zelf nog niet op de stip hebt gestaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.
In die zin mag Sasha van mij dus zeker winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |