Die wonen samen toch?quote:
Ja. Maar verder is er nooit iets naar buiten gekomen.quote:
Tuurlijk is hij het er niet mee eens.. Erik weet alles beterquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een hor,ja denk het ook.
Erik is het niet met maat eens.
Ze hebben of een bord vol met eten ondank dat er niets wasquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
Het is Geel met Groen eten![]()
[ afbeelding ]
Gebakken rijstquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben of een bord vol met eten ondank dat er niets was
En heel veel groen zag ik, zijn dat boontjesquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Gebakken rijst
Al kan dat heerlijk zijn hoor. Als er wat in zit
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En heel veel groen zag ik, zijn dat boontjes
Er was nog sla over.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.
Nou dan komen ze in ieder geval niet om van de hongerquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Jep sperzieboontjes en nog iets lichtgroens wat ik niet kan identificeren.
Sasha doet echt haar best om nog iets bij elkaar te krijgen. Volgens mij hebben Sas en Bern ook vier vissticks gedoneerd voor deze maaltijd.....tis nie veel maar toch iets.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan komen ze in ieder geval niet om van de honger
Best belangrijk om proberen te overleven, het gaat om veel geld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:29 schreef engine het volgende:
Jeetje Jappie heeft ook wel een keer pauze verdiend.
Netjes, maar die doen wel veel voor de groep. Ook dingen organiseren en dergelijke.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha doet echt haar best om nog iets bij elkaar te krijgen. Volgens mij hebben Sas en Bern ook vier vissticks gedoneerd voor deze maaltijd.....tis nie veel maar toch iets.
Jawel maar rust en ontspanning ook. Ik zou het niet kunnen zolang. Zou tussendoor moeten resetten en dan verder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best belangrijk om proberen te overleven, het gaat om veel geld.
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes, maar die doen wel veel voor de groep. Ook dingen organiseren en dergelijke.
Ja die films die ze betalen en dan het gezellige eten wat vaak bij die film hoort. Van mij mag ook wel een van hun winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doen ze ook en stoppen regelmatig eigen geld in hun activiteiten voor de groep. Ik zou het niet erg vinden als 1 van die 2 zou winnen.
en 2 sfeerbepalende medebewoners eruit gespeeldquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.
In die zin mag Sasha van mij dus zeker winnen.
Zeker. De exit van Jeff zal wel mijn hoogtepunt van dit jaar blijven....of Mirthe moet winnenquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
en 2 sfeerbepalende medebewoners eruit gespeeld
Ons medium ENGINE....quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:46 schreef engine het volgende:
Ik had overigens vrijdag twee juiste voorspellingen en vandaag weer twee. Is het nog wat vroeg om mezelf als paranormaal medium te bestempelen of kan het wel al?
Bern heeft op zijn manier ook bijgedragen. Hij helpt heel dikwijls mensen die voor een eliminatie staan en meer kon hij ook niet doen en laten zien als je zelf nog niet op de stip hebt gestaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hier vanmorgen al een keer gezegd dat ik vind dat eigenlijk alleen Sasha er iets voor gedaan heeft door twee eliminaties te winnen. En geen makkelijke proeven.
In die zin mag Sasha van mij dus zeker winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |