Ze zitten er nog in, met goede kansen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Allemaal wel, maar de beslissingen met nomineren doet vermoeden dat ze er niet zo goed in zijn.
Het is gewoon niet te geloven, zo'n grote kans om één van de bro's te lozenquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:54 schreef Ash het volgende:
die Imi gaat ben ik bang Jasper keihard verslaan, zo fucking dom dat Sasha's groep niet op Marciano of Ice gingen, heb je een x geen fysiek onderdeel kiezen ze die eikels niet
Het is ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:56 schreef pingu66 het volgende:
Gemiste kans Marciano of Isaac op de stip.
Daar zat ik zojuist ook aan te denken....quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
lees hier veel wrm niet op de bro s stemmen , ik denk dat ze daar niet mogen op stemmen van k5
zelfde met 24 uur oefenen , k5 kijkt zeker mee als ze aan het oefenen zijn , zo kan k5 de vragen daar opaanpassen , mss ver gezocht maar zou kunnen
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creërenquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
lees hier veel wrm niet op de bro s stemmen , ik denk dat ze daar niet mogen op stemmen van k5
zelfde met 24 uur oefenen , k5 kijkt zeker mee als ze aan het oefenen zijn , zo kan k5 de vragen daar opaanpassen , mss ver gezocht maar zou kunnen
Bern en Sas denken dat Immi een "domme" vluchteling is. Die geen Nederlands kan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook onbegrijpelijk.
Snappen ze het niet? Of mogen ze het niet?
195 plaatjes...Als ze weten wat Imi of Jasper niet goed kent is het easy...quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creëren
Je kan ze toch tellen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar in dit specifieke geval hebben ze maar één setje plaatjes voor beiden helzelfde ... tenzij Regie écht vals gaat spelen en ze niet álle landen gegeven hebben om zo een verliezer te creëren
of k5 zo eerlijk is ahummmmmmmmmmmmmmm......................... notquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Imi onderschatten, daarom zo gek dat ze niet op Marciano of Isaac zijn gegaan.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern en Sas denken dat Immi een "domme" vluchteling is. Die geen Nederlands kan.
Terwijl zijn zinsopbouw g beter is dan die van Marciano die hier al 40 jaar woont.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik echt niet. Dat kunnen ze toch nooit verantwoorden tegenover de andere bewoners?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:02 schreef cinsan het volgende:
Bern zei dat het moeilijk is om het in het Nederlands te leren voor Immi ( terwijl Immi dat couplet van het Wilhelmus op één woordje na goed had, en Marciano het niet meer wist)quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze Imi onderschatten, daarom zo gek dat ze niet op Marciano of Isaac zijn gegaan.
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:12 schreef Verida het volgende:
immi heeft de afgelopen maanden nou niet echt laten zien dat hij een slimme man is.....
ggghggghhg en aan rupi vastgekleefd zittenAfgewisseld met gemompel.
ik bedoelde dit dat de andere bewoners dit misschien zo hebben gezien.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar heel erg in vergist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |