Er zit met uitzondering van Sangare ook best voetbal in, doet Bosz goed in zo’n korte tijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef Elan het volgende:
Toegegeven PSV heeft een prima elftal en dito trainer.
Toch knap hoe ze dat elke keer weer voor elkaar krijgen, ondanks dat het financieel steeds minder is.
Je hebt het formulier niet ingevuldquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan dien ik bij deze nogmaals protest in.
Maar dit was niet op 1 juli 2017?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het formulier niet ingevuld
[ afbeelding ]
[ Bericht 11% gewijzigd door Coco op 08-08-2023 20:51 ]quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Leo is het er niet mee eens.
Legoblokjes koppen.
leugensquote:
Normaal doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat de Champions League winnen.
Kwartfinale europa league is wel genoeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat de Champions League winnen.
Voor mensne met Delta TV, die krijgen het 3 minuten later mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rikkert tweet voor mensen zonder tv maar wel met smartphone?
Als ik die naam zie moet ik altijd denken aan 'I'm blue Babadi Badieba'quote:
Jij blijft altijd binnen Europa als je naar het buitenland gaat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Voor mensne met Delta TV, die krijgen het 3 minuten later mee.
Of vakantiegangers die denken dat Ziggo GO nog steeds niet werkt in t buitenland terwijl het dat al wel doet sinds 2018
Ja de spelopvatting van Graz maakt het niet erg lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
Graz dacht we spelen tegen Lang en Bakayoko, we laten de zijkanten maar open.
Ik heb het idee dat Piebe-Guido dit soort dingen niet op commando doet!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik die naam zie moet ik altijd denken aan 'I'm blue Babadi Badieba'
Misschien kan @:DutchSuomiFan1992 hier iets mee
Ja, in 2022 wel in Albanie geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij blijft altijd binnen Europa als je naar het buitenland gaat?
Het was geen commando, slechts een vriendelijke suggestie en een gratis tipquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Piebe-Guido dit soort dingen niet op commando doet!
Ja, tegen Feyenoord en Ajax kun je er wel mee wegkomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tegen een echte tegenstander speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |