Euh ja, paar dingenquote:
Dat zou een van de speeltjes zijn die ik je had geadviseerd ipv een pocket rocket. Fijn ding idd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh ja, paar dingen
Waaronder ook een mini wand, die heeft tot nu toe de voorkeur boven de pocket rocket.
Je zou het niet zeggen, maar sommige dingen hou zelfs ik privéquote:
Ik begrijp het maar ik heb er geen begrip voor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar sommige dingen hou zelfs ik privé
Maar dat komt doordat je niet het hele verhaal kentquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp het maar ik heb er geen begrip voor.
Ik denk het ook. Dus wil je daar een nadere toelichting op geven?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat komt doordat je niet het hele verhaal kent
Nee, ik heb er begrip voor dat jij er geen begrip voor hebtquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Dus wil je daar een nadere toelichting op geven?
Het wordt wel heel meta zo als we begrip ganmab uitspreken of het begrip, of gebrek eraan, van een ander.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb er begrip voor dat jij er geen begrip voor hebt
Massage-olie! (was even vergeten dat ik die ook meebesteld hadquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt wel heel meta zo als we begrip ganmab uitspreken of het begrip, of gebrek eraan, van een ander.
Niet heel ontopic dus ik vermoed dat je toch nog minimaal een ding uit die omvangrijke bestelling moet noemen.
Even op mijn handen zitten en de verleiding weerstaan om vragen te gaan stellen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Massage-olie! (was even vergeten dat ik die ook meebesteld had)
quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even op mijn handen zitten en de verleiding weerstaan om vragen te gaan stellen.
Zeker wel. Verdiepende vervolgvragen enzo. Waarvan je zonet al aangaf dat het privé is en blijft.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel. Verdiepende vervolgvragen enzo. Waarvan je zonet al aangaf dat het privé is en blijft.
Uiteraard. Straks nog wel ff een koude douche om die geile kriebels in mijn onderbuik kwijt te raken maar anders dan dat blij met je erkenning.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]fijn dat je daar begrip voor hebt!
Haha die geile kriebels komen gewoon door de gedachten die je er zelf bij verzint. Misschien is de massageolie wel gewoon omdat ik een stijve knie heb. Hij zou ook een soort van verwarmend moeten zijn, dus klinkt wel heel geschikt voor een stijve kniequote:Op zondag 6 augustus 2023 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard. Straks nog wel ff een koude douche om die geile kriebels in mijn onderbuik kwijt te raken maar anders dan dat blij met je erkenning.
Ja klopt. Het biedt veel voordelen om een beelddenker te zijn. En af en toe een nadeel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha die geile kriebels komen gewoon door de gedachten die je er zelf bij verzint. Misschien is de massageolie wel gewoon omdat ik een stijve knie heb. Hij zou ook een soort van verwarmend moeten zijn, dus klinkt wel heel geschikt voor een stijve knieen als ik honger krijg, kan ik hem nog opeten ook!
Oeh, ik heb massageoliequote:
Teveel 'gesport'quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, ik heb massageolie
Maar wat heb je gedaan?
"Gesport"? Toch niet zo maar begonnen zonder warming up?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |