![og-image.png]()
Normaal hebben de renners 6-7 weken tot dat het WK wielrennen op het programma staat na de Tour, maar nee dit jaar is dat anders. We beginnen al op 3 augustus met het WK wielrennen dat tot 13 augustus duurt. Waarom? Nou het is een SUPERRRRRRRR WK waar we naast wegwielrennen ook baanwielrennen, BMX en mountainbiken gaan doen. Leuk voor Matje, kan hij wegwielrennen en ook mountainbiken omdat hij er toch is. Zal Foss weer de dag van zijn leven hebben? Gaan ze elkaar afmaken in de Belgische selectie voor de wegrit mannen? Ik ga de links,routes etc in de spoiler zetten, anders wordt het een net zo lang verhaal als RR over Baskenland. Daarnaast zullen er een aantal wedstrijden zijn voor paralympische wielrenners.
Overzicht schema op Tissot website:
https://www.tissottiming.com/CyclingWorldChamps/en-us/DefaultTijden in onze tijdszone Wegwielrennen (Locaties start en finish in Glasgow, Edinburgh, Stirling en Loch Lomond)
Zaterdag 5 augustus 2023
11:00 WK wielrennen
junioren vrouwen, U1914:00 WK wielrennen
junioren mannen, U19Zondag 6 augustus 2023
10:30 - 17:00(ongeveer) WK wielrennen
elite mannenDinsdag 8 augustus 2023
14:00 WK
Mixed Relay ploegentijdritWoensdag 9 augustus 2023
15:30 WK tijdrijden
beloften mannen, U23Donderdag 10 augustus 2023
12:15 WK tijdrijden
junioren vrouwen, U1915:00 WK tijdrijden
elite vrouwenVrijdag 11 augustus 2023
11:00 WK tijdrijden
junioren mannen, U1915:35 WK tijdrijden
elite mannenZaterdag 12 augustus 2023
12:30 - 16:30 (ongeveer) WK wielrennen
beloften mannen, U23Zondag 13 augustus 2023 (zelfde race)
13:00-16:50(ongeveer) WK wielrennen
beloften vrouwen, U2313:00-16:50 (ongeveer) WK wielrennen
elite vrouwenAlle extra informatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzendtijden TV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
54 km solo zit er voor hem toch ook niet in.
Ik doe het ff rustig aan.
Van Baarle nog geen meter te veel gereden. De winnaar is bekend.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Benoot zou hier op zich best kunnen gaan rijden, die is op een enkele beurt na alleen mar aan het aanklampen en lijkt me de minste van de vijf Belgen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
Flashbacks naar Vlaanderen 2019.
SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
quote:
Op zondag 6 augustus 2023 16:24 schreef wimderon het volgende:Benoot zou hier op zich best kunnen gaan rijden, die is op een enkele beurt na alleen mar aan het aanklampen en lijkt me de minste van de vijf Belgen.
Vier Belgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
De Belgen rijden een fantastische koers maar ben bang dat we dit niet gaan afmaken
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:
Dat bedoel ik niet.
De Belgen en de Denen zijn op dit moment nog met teveel. Ik denk dan ook dat Bettiol liever had gezien dat er nog een paar mee waren geslopen.
Ik doe het ff rustig aan.
Koffieplanter
Straight Cash Homie
quote:
Remco, Wout, Van der Poel, Stuyven en Benoot zijn er toch echt 5.
Put these foolish ambitions to rest.
Die italiaaan gaat wk worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018