Ja, de eerste keer dat hij langer dan een half uur op stream is sinds Babette weg is ....quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:34 schreef magnaal het volgende:
Marchiano heeft het er maar druk mee, meestal ligt hij al te slapen om deze tijd
Ze is best naïef en openhartig, kan niet echt het listige en achterbakse in mensen zien. Dat is wel jammer als ze met figuren zoals Marciano praat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:32 schreef kater1 het volgende:
Is Mirthe nu echt zo gek dat ze denkt een leuk openhartig gesprek te hebben? Ze heeft o.a. ondertussen precies verteld op wie ze ooit gestemd heeft.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:33 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik praat niet over anderen. Wacht maar tot je thuis bent..... Mijn naam ga je niet horen.
Mirthe vind het heerlijk om te kwebbelen en vriendschap te voelen, dat meisje is een blij ei, met allerlei fantasieen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze is best naïef en openhartig, kan niet echt het listige en achterbakse in mensen zien. Dat is wel jammer als ze met figuren zoals Marciano praat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Mirthe denkt dat Isaac en Narciano Marciano elkaar al kenden ...
Die twee spelen t vanaf t begin al samen. En zij spelen de finale en delen de winst.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vraag mij nog steeds af, of de bewoners weten van de banden tussen die twee ....![]()
Ik vind het een soort van spelbederf ....
Ik denk dat ze Marciano aan de buitenwereld niet meer kunnen verkopen als winnaar ...quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:03 schreef woxxel het volgende:
Die twee spelen t vanaf t begin al samen. En zij spelen de finale en delen de winst.
Ik hoop dat er niks overblijft
Wat een mannetje... zou verboden moeten worden...quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:33 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik praat niet over anderen. Wacht maar tot je thuis bent..... Mijn naam ga je niet horen.
Denk dat mensen haar vaker onderschatten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mirthe vind het heerlijk om te kwebbelen en vriendschap te voelen, dat meisje is een blij ei, met allerlei fantasieen.
En als iemand met die dartelheid meegaat, dan vergeet ze na te denken en flapt er alles uit..
quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mirthe vind het heerlijk om te kwebbelen en vriendschap te voelen, dat meisje is een blij ei, met allerlei fantasieen.
En als iemand met die dartelheid meegaat, dan vergeet ze na te denken en flapt er alles uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |