quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was iets te snel, en kan het niet terug halen. Juichen om iemands dood
is normaliter niet gewenst.
Lolquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
Niet dood laten gaan aub. Dat kan men nog een keer.
Dat is zo, maar wel vaak minder goed afgeschermd heb ik begrepen. Dus als je een hekel hebt aan bacon bonces is het makkelijker om ze wat aan te doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja klopt, ik weet niet of dat in GB zo is.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:01 schreef SethGecko het volgende:
https://www.tubantia.nl/s(...)vensgevaar~a7c3d842/
een poging een baby seksueel te misbruiken.
Wie weet was het wel heel ergens anders aan gerelateerd, ruzie om een slof sigaretten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Fok-it het volgende:
Is het niet zo dat verkrachters en pedoseksuelen etc normaliter in een afgesloten gedeelte van een gevangenis worden geplaatst om dit te voorkomen?
Ik denk dat ze hem vooral financieel helemaal hebben leegetrokken, pedofielen zijn niet populair in de gevangenis, maar ze hebben niet heel veel met geweld te maken ze worden vooral erg genegeerd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hoop dat hij de 12 jaar dat ie vast heeft gezeten in constante angst heeft geleefd. En dat zijn medegedetineerden alles hebben gedaan om hem het leven zo zuur mogelijk te maken. En gezien de uitkomst van vandaag lijkt me dat aardig gelukt.
Ze hadden hem in 2023 ook al een keer voor zes uur gegijzeld en ondertussen in elkaar geslagen en neergestoken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik hoop dat hij de 12 jaar dat ie vast heeft gezeten in constante angst heeft geleefd. En dat zijn medegedetineerden alles hebben gedaan om hem het leven zo zuur mogelijk te maken. En gezien de uitkomst van vandaag lijkt me dat aardig gelukt.
Mensen die het wel mooi vinden dat pedofielen vogelvrij zijn snappen volgens mij niet helemaal wat er gebeurt. Serieuze criminelen die ook zwaar geweld hebben gebruikt verkleinen hun eigen gedrag door te wijzen naar een ander die nog stommer zou zijn. Niet bepaald wat na vrijlating voor veilige straten zorgt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Heb eens gewerkt en gesproken met iemand die zo'n beetje tien jaar heeft gezeten en die vertelde me dan ook dat pedo's gescheiden gevangen gehouden werden van de rest van de gevangenen. Deze mensen zijn echt het laagste van het laagste daar. Het laat me aan de ene kant koud hoe het met dit soort figuren afloopt aan de andere kant...moet je mensen straffen door ze vogelvrij te verklaren. Daarom lijkt me gevangenschap afgezonderd van de 'gewone criminelen' toch het beste.
Ach het doet nou geen zeer meerquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vind het maar vervelend voor die beste man
Boeiequote:Op zondag 12 oktober 2025 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik las net op nu.nl dat het toch drugs gerelateerd was. Dus ruzie om drugs.
quote:waaronder een poging een baby seksueel te misbruiken
yooooo wtf, hopelijk was die niet meteen dood en heeft die nog ff geleden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Ama het volgende:
https://www.judiciary.uk/(...)tkins-and-others.pdf
Ik zei het toch.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik las net op nu.nl dat het toch drugs gerelateerd was. Dus ruzie om drugs.
Ik ook niet. Want in Nederland krijg je slechts 3 dagen cel voor het verkrachten van een 7 jarig kind.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Zie trouwens in NL niet snel gebeuren dat een pedo in de gevangenis wordt neergestoken.
In Nederland worden Pedos vrijwel altijd op een aparte afdeling gezet, meestal samen met drugsverslaafden en geestelijk labielen. Sowieso doen ze dat bijvoorbeeld ook met "vervelende" gevangen. Of juist met mensen waarvan ze weten dat ze geen probleem vormen. Een andere speciale categorie is langgestraften, denk aan 15+ jaar, voor hen is het vaak belangrijk dat ze een rustige situatie hebben en eigenlijk meer als een soort van gezin/familie leven.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Zie trouwens in NL niet snel gebeuren dat een pedo in de gevangenis wordt neergestoken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |