Nee, het personeel verspreid bewust de reden van de straf onder de gevangenenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Fok-it het volgende:
Is het niet zo dat verkrachters en pedoseksuelen etc normaliter in een afgesloten gedeelte van een gevangenis worden geplaatst om dit te voorkomen?
Staat wel op joetoepquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wist dit niet en wou van Lostprophets nummer op Spotify luisteren om te kijken of ik het herken: geen nummer van te vinden
Wat een onzin. Het is geen Prison Break.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:21 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nee, het personeel verspreid bewust de reden van de straf onder de gevangenen
Jawel, maar ook daar is simpelweg een pikorde.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Fok-it het volgende:
Is het niet zo dat verkrachters en pedoseksuelen etc normaliter in een afgesloten gedeelte van een gevangenis worden geplaatst om dit te voorkomen?
Hij wilde zelfs een kind maken met z'n vriendin om samen te kunnen misbruiken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:29 schreef ZanneG het volgende:
Hij wilde een baby seksueel misbruiken?
Ok jammer dan, geen medelijden mee
Next!
De oude bandleden willen ook niks meer met de naam Lostprophets te maken hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wist dit niet en wou van Lostprophets nummer op Spotify luisteren om te kijken of ik het herken: geen nummer van te vinden
Volgens mij ooit weleens ergens gelezen dat verkrachters onder elkaar normaal gesproken wel met rust laten. Maar je zal wel een punt hebben dat overal een pikorde heerstquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel, maar ook daar is simpelweg een pikorde.
Een kleuterneuker staat een heel stuk lager dan iemand die 'allen maar' vrouwen verkracht heeft.
En een 'gewone' ruzie om b.v. sigaretten zal ook daar voorkomen.
Ik zat een tijd terig een documentaire over oude penoze te kijken en die vertelde dat ze vroeger wat eerder de cel uit werden gelaten om die lui in elkaar te trappen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is geen Prison Break.
Volgens mij tot een paar maanden geleden nog wel? Ik kan mij herinneren dat ik in een opwelling ook nieuwsgierig was en toen stond het er gewoon nog.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
Rooftops was heel bekend.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Volgens mij tot een paar maanden geleden nog wel? Ik kan mij herinneren dat ik in een opwelling ook nieuwsgierig was en toen stond het er gewoon nog.
Beetje standaard 90's rock/punk achtig bandje. Staat me iets bij dat ik een van hun nummers herken van een game vroeger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |