Het gaat er meer om die negativiteit van vorig seizoen te doorbreken dus daarom moet je gewoon EL halen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:55 schreef Simmertje het volgende:
Zit niet zo'n groot verschil in inderdaad, dus ik zal niet rouwen als we er alsnog uitvliegen. Enige verschil is dat je met EL nog wel enigszins een ploeg van naam krijgt in de poule, bij ECL is het echt kwaliteit afvoerputje.
Eens, maar financieel is het in ieder geval niet zo'n extreme ramp. Maar voor het gevoel wel lekker als je met een aantal overwinningen begint deze maand.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat er meer om die negativiteit van vorig seizoen te doorbreken dus daarom moet je gewoon EL halen.
Gefixed voor je. Ik ben een rasoptimist.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat er meer om die negativiteit van vorig seizoen te doorbreken dus daarom moet je gewoon EL finale halen.
Europees lig er niet zo wakker van al zou je wel moeten overwinteren, het gaat mij er meer om dat je de basis legt voor volgend seizoen, dus titel pakken, nog wat versterken en dan de CL weer in.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gefixed voor je. Ik ben een rasoptimist.
Oftewel minimaal 2de worden, titel zou mooi zijn maar heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd in.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europees lig er niet zo wakker van al zou je wel moeten overwinteren, het gaat mij er meer om dat je de basis legt voor volgend seizoen, dus titel pakken, nog wat versterken en dan de CL weer in.
Ik heb er gewoon een goed gevoel over en dan in alle bescheidenheid zit ik er niet vaak naast. Dit gaat wel wat worden, ze pakken de dubbel en ver in de Europa League. Is een voorspelling.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europees lig er niet zo wakker van al zou je wel moeten overwinteren, het gaat mij er meer om dat je de basis legt voor volgend seizoen, dus titel pakken, nog wat versterken en dan de CL weer in.
Ik (nog) niet, op voorwaarde dat er verdedigend nog wel wat bij komt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Oftewel minimaal 2de worden, titel zou mooi zijn maar heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Prima. Teller staat dus gewoon weer op 100 miljoen al dit jaar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
40 miljoen dus, dat is niet slecht.
Maar er is toch geen geld?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Prima. Teller staat dus gewoon weer op 100 miljoen al dit jaar.
Snap het ook niet helemaal, had hem echt wel hoger ingeschat. Mja prima, je hebt niets aan iemand die geen motivatie meer heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Ajax naar West Ham. Tja, dan wil je dus heel graag weg.
10+ miljoen, graag of niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
Berghuis zou met Antwerp praten
Hoger dan middenmoot PL ja?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal, had hem echt wel hoger ingeschat. Mja prima, je hebt niets aan iemand die geen motivatie meer heeft.
Vind je het gek met dit beleidquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Ajax naar West Ham. Tja, dan wil je dus heel graag weg.
Ik zou er niet wakker van liggen. Je ziet een breuk van mijlenver aankomen met zijn temperament en afnemend niveau.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
Berghuis zou met Antwerp praten
Verzaakt heeft hij nooit, maar 9 miljoen is ook wel een aardig salaris al is West Ham geen Chelsea van een paar jaar geleden.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal, had hem echt wel hoger ingeschat. Mja prima, je hebt niets aan iemand die geen motivatie meer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |