Drank zou ook wel leuk zijn ...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch lekker tijdens een gezellige avond
Wel fijn dat ze idd eindelijk normaal doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:41 schreef engine het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat ze eens van dezelfde plaat eten en niet dit is jouw snack en jouw 25 frietjes.
[ afbeelding ]
hij zei net dat hij naar bed ging ...met deze mensen kan hij niet op zijn niveau praten. tenminste dat begreep ik er uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:34 schreef woxxel het volgende:
Hoe gaat het met marciano nu babette weg is? Wordt ie nog steeds buiten beeld gehouden vandaag?
quote:
Gohquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij zei net dat hij naar bed ging ...met deze mensen kan hij niet op zijn niveau praten. tenminste dat begreep ik er uit
Alles draait daar toch om eten .... Ja het was leuk maar toen er iets te eten werd geserveerd, was de aandacht op het eten gericht ( bij 75% daar(quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik er van zag hadden ze het gewoon gezellig. En dat had niks met ‘vreten’ te maken.
Het niveau van, je doet wat ik zeg. Kim W en Babette deden dat min of meer wel. Hij had beiden onder de duim.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij zei net dat hij naar bed ging ...met deze mensen kan hij niet op zijn niveau praten. tenminste dat begreep ik er uit
Het was een zeer rustige dag, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ga zo uurfilmpjes van vandaag uploaden, maar niet veel de moeite waard denk ik zo ... ?
Ja echt het mannetje ... Je BENT van mij ... je doet wat ik wil ....quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Het niveau van, je doet wat ik zeg. Kim W en Babette deden dat min of meer wel. Hij had beiden onder de duim.
Ik denk daarbij, dat beiden gewillige blondines zijn, ook geen toeval is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt het mannetje ... Je BENT van mij ... je doet wat ik wil ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |