Dit is nog steeds k2 en ze hebben hun bed naar de overkant geplaatst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:37 schreef spapaars het volgende:
Zijn ze nu wel van kamer gewisseld?
Of gewoon hun bed verplaatst?
Wat vind ik dit nou een sportieve reactie van je (dat lees je hier heel vaak anders) wetend dat jij het al die maanden voor Babette hebt opgenomen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat Babette weg is maar Sasha heeft het echt heel goed gedaan.. ik zou het ze niet nadoen
Sasha zei vanmiddag tegen Bern dat het moment dat hij haar gisteren opving na afloop van de eliminatie zo'n diepe indruk op haar gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Sasha de laatste dagen steeds aanhankelijker wordt naar Bern..
Ik heb dat net niet gezien, wel hoe ze snikte maar zat naar Babette te kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha zei vanmiddag tegen Bern dat het moment dat hij haar gisteren opving na afloop van de eliminatie zo'n diepe indruk op haar gemaakt heeft.
Het bed wat ze hebben is eigenlijk van Mirthe. Zij had dat toen gemaakt voor haar en Kenzy maar die werd de volgende dag geëlimineerd en toen is het na een aantal weken het bed van Sasha en Bern geworden. Omdat het bed tussen twee kasten stond kon het maar met een half matras extra eraan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
I snap dat gehannes niet met die bedden, waarom zetten Bern en Sas niet gewoon twee eenpersoonsbedden tegen elkaar?
Dat was ook mooi om te zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sasha zei vanmiddag tegen Bern dat het moment dat hij haar gisteren opving na afloop van de eliminatie zo'n diepe indruk op haar gemaakt heeft.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Fijn...doe je best
zal ik je vast een lijstje geven : Hij eet uit zijn neus. likt kruimels van zijn bord, zegt dat Rob de Nijs dood is en doet een jaar met een tube tandpasta![]()
Waar zijn die andere twee?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:55 schreef lojanda het volgende:
Ja Jasper roept Bern.. zit je met tien mensen in de loods en dan zitten er acht te klaverjassen
Jasper en Ima zijn zo te horen aan het tafeltennissenquote:
Nee sat bed was van Bern en Sas en kenzy en Mierthe mochten het lenen. Tiano heeft het gemaaktquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het bed wat ze hebben is eigenlijk van Mirthe. Zij had dat toen gemaakt voor haar en Kenzy maar die werd de volgende dag geëlimineerd en toen is het na een aantal weken het bed van Sasha en Bern geworden. Omdat het bed tussen twee kasten stond kon het maar met een half matras extra eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |