ze trekt zelf haar broek zo hoog op , bijna tot onder haar okselsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:31 schreef lojanda het volgende:
Mirthe wil wel een mooi pak en niet eentje waarbij je broek zo strak zit en een cameltoe hebt
Het was hier anders al weken een afzeikweken dagen van Babette dus nu is Erik aan de beurtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is weer Erik afzeikdag. Groepsgedrag zou je het ook kunnen noemen.
Fijn...doe je bestquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het was hier anders al weken een afzeikweken dagen van Babette dus nu is Erik aan de beurt
is al langer bezig , en babet is er uit gelukkigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het was hier anders al weken een afzeikweken dagen van Babette dus nu is Erik aan de beurt
Ze heeft zich toch ook laten inpakken door Sas Bern en Jasper. Die hebben zo ingepraat op haar om in hun kamp te komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nu eens bij zichzelf blijft en zich niet laat overhalen.
onzin , hebben hun 3 niet gedaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft zich toch ook laten inpakken door Sas Bern en Jasper. Die hebben zo ingepraat op haar om in hun kamp te komen.
Dat is ook zo, al vind ik persoonlijk dat het de moeite niet meer is en zou dan ook op rood gaan staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:32 schreef engine het volgende:
Als dit doorgaat vindt Mirthe het de leukste aankoop van allemaal. Leuk dat iemand hier zo enthousiast van kan worden.
Idd maar blijkbaar mag dat alleen bij Babettequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Daar zal vast commentaar op komenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:46 schreef engine het volgende:
Ik kan niet wachten tot Erik zo gaat koken want dat zal ook wel allemaal fout gaan en niet goed zijn
Ik ben er niet zo van om mensen die in een spelprogramma zitten en een spel spelen sommige hard sommige stiekem sommige roddelend de grond in te boren. Wij kennen de personen niet persoonlijk en weten ook helemaal niet hoe hun in hun priveleven zijn. Ook weten we niet waarom ze hun spel zo zijn gaan spelen. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat Babette eruit is. De nietszeggende personen die hun hele deelname zich achter andere hebben verscholen zitten er nog in. Van mij hadden die er wel eerder uit gemogen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
is al langer bezig , en babet is er uit gelukkig
Niet zo moeilijk na het verraad van Babette.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft zich toch ook laten inpakken door Sas Bern en Jasper. Die hebben zo ingepraat op haar om in hun kamp te komen.
dat ze bern heeft gestemd was met reden , en ze heeft het bern verteldquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk na het verraad van Babette.
Zelfs op de dag dat ze werd genomineerd bleek dat Wendy op Bern had gestemd.
Dat ze daarna zich heeft aangesloten bij die groep is logisch, anders kwam het gevaar van 2 kanten.
Het is een forum en natuurlijk mag je daar zeggen wat je vindt en commentaar geven op de bewoners. Ik vind het alleen vaak te ver gaan en als ik dan al die verwensingen zie en hoeveel haat er wordt gesproken dan vind ik dat veel te ver gaan en eigenlijk erg triest. Je kan ook iemand helemaal kapot maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:52 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo van om mensen die in een spelprogramma zitten en een spel spelen sommige hard sommige stiekem sommige roddelend de grond in te boren. Wij kennen de personen niet persoonlijk en weten ook helemaal niet hoe hun in hun priveleven zijn. Ook weten we niet waarom ze hun spel zo zijn gaan spelen. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat Babette eruit is. De nietszeggende personen die hun hele deelname zich achter andere hebben verscholen zitten er nog in. Van mij hadden die er wel eerder uit gemogen.
Sasha zei dat ze naar de andere kamer zou gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:55 schreef cinsan het volgende:
waar slapen bern en sasha nu nog samen in k2
Ik dat het 5 per kamer moest worden ingedeeldquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:55 schreef cinsan het volgende:
waar slapen bern en sasha nu nog samen in k2
Maar bij Erik en Wendy mag het wel...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is een forum en natuurlijk mag je daar zeggen wat je vindt en commentaar geven op de bewoners. Ik vind het alleen vaak te ver gaan en als ik dan al die verwensingen zie en hoeveel haat er wordt gesproken dan vind ik dat veel te ver gaan en eigenlijk erg triest. Je kan ook iemand helemaal kapot maken.
ja ok slapen ze nog samen in k2quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dat het 5 per kamer moest worden ingedeeld
Bedoel je nu dat ik verwensingen en haat uitspreek naar Wendy of Erik? Dan lees je toch echt niet goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar bij Erik en Wendy mag het wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |