Zo zie ik hem ook, hoor. Hij houdt toch maar goed stand in een hele groep mensen terwijl hij voor de loods heel weinig sociale contacten had. Hij lijkt er nog het meest van te genieten van allemaal. En ach, waarom zou hij dan ook niet lekker eten. Het eten is er en toevallig woont hij daar ook. Of hij thuis weer aan de snickers en de magnetron maaltijden gaat is toch heel onze zaak niet? Ik vraag me ook niet af wat bv Bern straks thuis gaat eten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Voorlopig is het niet op de streams dat hij er zelf moeite mee heeft.
Ik zie iemand die het best naar zijn zin heeft.
De goede man leeft nogquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
E
[..]
En Rob de Nijs is al jaren dood..
De één wat vaker dan de ander. Kloptquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En zo komt iedereen daar wel aan de beurt.
Ze sporten nog steedsquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Sas en Bern boven en Mirthe en Wendy hebben zo te zien gesport en zitten uit te blazen of........ze gaan nog beginnen
Ja ik zag hetquote:
Dat weet ik ook wel maar Erik wist zeker dat hij al lang dood was en bleef dat volhouden.quote:
Het is al weken Babette afzeikdag maar dat is nooit een probleem..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En zo komt iedereen daar wel aan de beurt.
Wendy is en blijft een meeloper..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat ze nu eens bij zichzelf blijft en zich niet laat overhalen.
Dat kan ik me goed voorstellen met haar achtergrond. Was echt wel een hele zware proef. Het is al moeilijk met een goede conditie en goede gezondheid dus laat staan als je ziek bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Elke beweging doet zo pijn dat ik niet weet wat ik moet doen zeg Sasha
het is al weken babette afzeikdag omdat die niet netje bezig was met oa. Wendyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is al weken Babette afzeikdag maar dat is nooit een probleem..
Hou toch op over zielige Wendyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
het is al weken babette afzeikdag omdat die niet netje bezig was met oa. Wendy
het is haast dagelijks Erik afzeikdag omdat hij wat meer eet, geen eten weg wil gooien, en omdat hij het waagt om gewoon in de loods te zijn.
Dat vertelde je er niet bij in je postingquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel maar Erik wist zeker dat hij al lang dood was en bleef dat volhouden.
Stoerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hou toch op over zielige Wendydat weten we nu onderhand wel en dat moet dan wel de hele dag herhaald worden?
Ik irriteer me aan Erik zijn gedrag en vind het een irritant en een onhygiënisch en vies persoon en als ik dat wil zeggen dan doe ik dat.. zo simpel is het.
Erik is lekker zichzelf. Ik houd ervan. Loat goan johquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
het is al weken babette afzeikdag omdat die niet netje bezig was met oa. Wendy
het is haast dagelijks Erik afzeikdag omdat hij wat meer eet, geen eten weg wil gooien, en omdat hij het waagt om gewoon in de loods te zijn.
Karma it is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Elke beweging doet zo pijn dat ik niet weet wat ik moet doen zeg Sasha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |