Erik wist het net zelfs beter dan het spel Triviant.. de eerste Nederlandse astronaut was toch echt Lodewijk van den Berg, maar nee hoor Erik houdt vol dat het Wubbo Ockels was.quote:
Een beperking maakt niet dat iemand gelijk maar lief gevonden kan worden. Iemand met een beperking kan net zo irritant zijn als zonder en dat mag best gezegd worden. Behalve zelf aangemeten autisme heeft hij ook nog een karakterquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:27 schreef pingu66 het volgende:
Beperking of niet ,ik vind die man met de dag irritanter worden
Ik google zijn weetjes weleens na, er klopt vaak niets van net zoals zijn verbeterde spreekwoorden van andere bewonersquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Erik wist het net zelfs beter dan het spel Triviant.. de eerste Nederlandse astronaut was toch echt Lodewijk van den Berg, maar nee hoor Erik houdt vol dat het Wubbo Ockels was.
Oh ja en hij had de vraag bedacht hoe lang een polsstok mag zijn voor polsstokverspringen... vertelde hij een paar keer
quote:
Het is weer Erik afzeikdag. Groepsgedrag zou je het ook kunnen noemen.quote:
Als je maar lang genoeg ja erbij knikt gelooft iedereen je.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:31 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik google zijn weetjes weleens na, er klopt vaak niets van net zoals zijn verbeterde spreekwoorden van andere bewoners
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg ja erbij knikt gelooft iedereen je.
En Rob de Nijs is al jaren dood..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Erik weet zeker dat hij gelijk heeft met de Nederlandse astronauten, er zijn er maar twee.
Eigenwijze droeftoeter
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg ja erbij knikt gelooft iedereen je.
Er is wel iets vreemds aan hemquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een beperking maakt niet dat iemand gelijk maar lief gevonden kan worden. Iemand met een beperking kan net zo irritant zijn als zonder en dat mag best gezegd worden. Behalve zelf aangemeten autisme heeft hij ook nog een karakter
Hij is ziek maar niet dood.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
E
[..]
En Rob de Nijs is al jaren dood..
En zo komt iedereen daar wel aan de beurt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is weer Erik afzeikdag. Groepsgedrag zou je het ook kunnen noemen.
Ik hoop voor haar dat ze nu eens bij zichzelf blijft en zich niet laat overhalen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Je ziet aan alle kanten dat Wendy behoorlijk gepaaid wordt door alle vier de bro’s.. ze zijn echt zo vriendelijk tegen haar.
Voorlopig is het niet op de streams dat hij er zelf moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Er is wel iets vreemds aan hem
Misschien zou het hem helpen om eens goed te laten vaststellen of er iets met hem is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |