Ik heb dat al vaak gezien, ik hoop dat ze hun handen geschrobd hebbenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Gadverdamme, sowieso snij ik kip altijd met mes en vork
Nee, Erik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb dat al vaak gezien, ik hoop dat ze hun handen geschrobd hebben
Echt waar? Ik doe het altijd op een kunststof plankier salmonellaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat je gewoon kip kan snijden op een houten plank.
Deed hij er maar wat groenten bij serveren.. Erik is niet echt van een gezonde maaltijd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:40 schreef spapaars het volgende:
Als spinazie gooit hij er pesto door.
Plankier?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? Ik doe het altijd op een kunststof plankier salmonella
Plankquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:47 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Plankier?
Komt gij van België
Btje jammer dat hij niets aanneemt van mensen hoe je moet koken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, en hij is er trots op, dat is dan ook weer leuk
Hij weet het toch beter..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Btje jammer dat hij niets aanneemt van mensen hoe je moet koken.
Ach... dat is een kwestie van handigheid met koken. Hij leefde thuis toch min of meer op kant-en-klare maaltijden? Meende ik me te herinneren. Dan zijn zulke onhandigheden wel te begrijpenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
Nou dat gaat nooit goed die volle pan. Erik kan het beter overdoen in de pan waar de pasta in heeft gezeten.
Nou he, tis wat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
Er wordt geen sliertje pasta verspild hoor.. Erik schraapt er goed op los
Ik kan niet lekker snijden op zo'n kunststof plank.. ik wil een massieve dikke goede houten snijplank, is goed schoon te maken hoor..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar? Ik doe het altijd op een kunststof plankier salmonella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |