Dat wordt dan Wendy of Mirthe..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:21 schreef cinsan het volgende:
lees ergens dat de 4 denk aan kliek ice en wat er nog van over is , iemand uit andere groep een vrouw onder druk gaan zetten , je stemt met ons mee of je ligt er zelf uit. nou ik zie ze er goed voor in staat om zoiets te doen
Toen hij gisterochtend de bestelling aan het doen was had ik al zoiets dat de verhoudingen niet kloppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:22 schreef engine het volgende:
En de kip vind ik dan weer weinig. Zeker als je drie zakken tagliatelle hebt.
Lijkt een beetje op de vrouwelijke Erik die mevrouwquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:23 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe en Wendy doen een immitatie van zaai in de keuken
Ja getverdemme zo goor ditquote:
Die rokers krijgen altijd hun zin jammerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
rookstelling al gebeurd , gaat door , wel aangepast nu 3 potten schag voor 145 euro
Nog gevaarlijk ook hoor. Ik zie ze ook altijd de kip op een houten plank snijden en dat lijkt me ook niet zo best..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:25 schreef Chanel5 het volgende:
Kip snijden en handen alleen afspoelen????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die plank wordt een beetje afgeveegd of hooguit afgespoeld, dat ze daar nog niet ziek zijn geworden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog gevaarlijk ook hoor. Ik zie ze ook altijd de kip op een houten plank snijden en dat lijkt me ook niet zo best..
Het zal dan wel kunnen...Maar zonde...quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
rookstelling al gebeurd , gaat door , wel aangepast nu 3 potten schag voor 145 euro
Lees net dat je gewoon kip kan snijden op een houten plank.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog gevaarlijk ook hoor. Ik zie ze ook altijd de kip op een houten plank snijden en dat lijkt me ook niet zo best..
Goedkope manier van televisie maken vind ik hetquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze blijkbaar tv maken. Lachen om de uitvergroting van zijn autistische trekjes.
Room erbijquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:39 schreef Frummelie het volgende:
OMG dat is veel te veel pesto... jeetje wat zonde...
Als je maar goed reinigt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat je gewoon kip kan snijden op een houten plank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |