Jawel, beide streams ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk, ik hoop dat iemand dit ook opneemt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Marciano: Je hebt een probleem als ik bij jou kom en ik zie dat ding niet hangen.
Doe een goed woordje voor me bij mijn kids a.u.b., je kan goed praten toch.
Daar kon je goed het verschil zien, tussen straatmensen en nette mensenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals Isaac ook, gefrustreerd, een klap tegen haar been geeft op het moment dat ze loslaat.
en maar blijven doorouwehoeren over hoe het lichaam meer kan.
bah, heel vieze ventjes zijn het, liefdeloze motivatie gaven ze ook, Drammerig en eisend
Als ze gaat lezen heeft ze echt een psycholoog nodigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet kan beter niet gaan lezen op Social Media, die krijgt een hartverzakking als ze leest hoe "geliefd" ze is![]()
Undercoverquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Politie![]()
Profiler![]()
mogelijkheden zat!!!!
Is het zo erg daar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet kan beter niet gaan lezen op Social Media, die krijgt een hartverzakking als ze leest hoe "geliefd" ze is![]()
Alsof die kids niet allang weten hoe hun vader isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Marciano: Je hebt een probleem als ik bij jou kom en ik zie dat ding niet hangen.
Ik denk dat die Spanjaarden nooit zullen weten aan welke ramp ze zijn ontsnapt.quote:
Die vent spoort niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Neh. Die gaat gewoon zeggen 'dat de mansen het nie hebbe begrepann'quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze gaat lezen heeft ze echt een psycholoog nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |