Geef dr ook nog maar ff eenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:50 schreef pingu66 het volgende:
Als tig keerBabettd wil jij je microfoon controleren. Baps weigert
Die heeft het nu druk met haar nieuwe vriend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:49 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kim W al gesignaleerd onderweg naar de loods voor een bitchfight?
Die wilde ze in haar woonkamer hangen jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:50 schreef Was-beer het volgende:
Het ingelijste shirt is het allerbelangrijkste
Een elimininatie quiz en hij staat met zijn koffer buitenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:48 schreef Adat231 het volgende:
tiano: ik heb jou gezegd ik ben de winnaar
En alweer 2 x en ze negeert het gewoonquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet al 4 keer omgeroepen, microfoon controleren, maar ze doet er niets op uit
behendigheid, zoals beerpong?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien is de volgende eliminatie behendigheid, geluk of mentaal i.p.v. uithoudingsvermogen, dus hoeft niet.
Erik wist niet hoe snel hij naar Mirthe moest..broek uit broek uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette: Mirthe heeft mijn broek aan
Gele kaartquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En alweer 2 x en ze negeert het gewoon
Dat denk ik nog niet, maar volgens mij heeft Kimmy wel zijn wenkbrauwen geverfdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft het nu druk met haar nieuwe vriend.
En de foto gezien, ook een dikke veertiger.
Ze sluit in stijl af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet al 4 keer omgeroepen, microfoon controleren, maar ze doet er niets op uit
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:52 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Erik wist niet hoe snel hij naar Mirthe moest..broek uit broek uit
Kan meevallen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:52 schreef Wibehh het volgende:
Babs vindt het erg dat ze 3 uur moet wachten totdat haar ouders er zijn, hahahaha wat een problemen
Ze doen daar de meest rare eliminaties, wie weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |