Oh jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
Bern had dit gister gezegd in zijn roast, hij vertelde het net weer wat ie gerijmd had gister.Dat Babs dus naar huis ging.
Niemand een cap?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette aan het janken in de armen van Marciano.
dat denk ik ook.ik verheug me al op bebs bek als wendy wintquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette had met haar arrogantie natuurlijk nooit verwacht dat ze er eerder uit zou moeten dan Wendy.
Dat maakt het des te leukerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette had met haar arrogantie natuurlijk nooit verwacht dat ze er eerder uit zou moeten dan Wendy.
Inmiddels wil ik dit wel zien gebeuren, ik ben benieuwd of het zo gaat zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt het zelf ook al. Nu moet ik manager worden..
natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
Volgende rondje Sasha exit, die is nu de te pakken deelnemer.
Misschien is de volgende eliminatie behendigheid, geluk of mentaal i.p.v. uithoudingsvermogen, dus hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
Volgende rondje Sasha exit, die is nu de te pakken deelnemer.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:48 schreef chufi het volgende:
Moet ze de koffer niet halen? Alleen de manager mag dat doen toch!?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:48 schreef Adat231 het volgende:
tiano: ik heb jou gezegd ik ben de winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |