houd je smoel pipoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:37 schreef Was-beer het volgende:
Marciano over Sasha: zij gaat zo loslaten
Ik ben van beide geen fanboy, maar Babette wil ik liever weg dan Sascha.quote:
Nee Babette gaat naar huis naar Moraima zijn we dan eindelijk van dat mens verlost. Sasha is geen opgever zij red dit wel😁quote:
Let it go, let it goquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Long covid faken? Ziekelijk bij de gedachte alleen al
Wie niet sterk is moet slim zijn denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het erg vals van Marciano, dat hij bewust hard praat.
ik zeg niet dat ze het faket.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Long covid faken? Ziekelijk bij de gedachte alleen al
Zeer zeker en daar ik geen streams heb is het net zo spannend om alles van jullie hier te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar eindelijk eens streams waar we al een maandje of drie op wachten .....![]()
En die emmer is voor het kotsen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hangen nog vrij degelijk
[ afbeelding ]
daar heb je denk ik wel gelijk in, niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is heel dom van Marciano. Zo laat hij Babs denken dat het bijna klaar is. Kan even tegenvallen als dat niet zo blijkt te zijn.
Dat zou voordeel zijn.. elke kilo eruit is meegenomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die emmer is voor het kotsen?
Het zou voor mij juist motiverend zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:42 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn denk ik.
Een valpartij is niet te vergelijken met LC.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:40 schreef realkijkers het volgende:
Ik begrijp hier ff niet dat wel gezegd mag worden dat de armklachten van babbel nep was.
maar over sas mag niets gezegd worden?
Zijn sportjongens hoor! en ze weten wat afzien is...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:43 schreef Springisintheair49 het volgende:
Wat lullen ze dom de bro,s🤣🤣
Daar gat het niet om. Ik vindt lc ook erg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een valpartij is niet te vergelijken met LC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |