Wist je dat Stanley Menzo z'n vliegbrevet haalde om z'n vliegangst te overwinnen? Dat-ie samen met Gerald Vanenburg een vliegtuig later zou nemen dan het verongelukte SLM vliegtuig ? Dat er nog geen vliegende keepster is gesignaleerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ze moeten er maar wat voor over hebben.
Waar zeur ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:09 schreef fliert het volgende:
^
De wedstrijden van Nederland trekken ondanks de kromme tijden nog aardig wat kijkers zeurmans.
Zit je zondagochtend ook klaar om 4 uur?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zeur ikIk kijk gewoon mee hoor. Zonder Tong zou dit forum helemaal doot zijn.
Ik reageerde op het bericht van Hyper, als je goed kijkt zie het pijltje naar boven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar zeur ikIk kijk gewoon mee hoor. Zonder Tong zou dit forum helemaal doot zijn.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom zit er een foto van Leslie Nielsen bij dit bericht?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leslie_Nielsenquote:Nielsen was born in Regina, Saskatchewan. After high school, he enlisted in the Royal Canadian Air Force in 1943[2] and served until the end of World War II.
Ah, dat wist ik niet. Maar achteraf gezien wist ik dit welquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leslie_Nielsen
En de vissers!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De boeren moeten er voor bloeden!
Surely wist je toch wel dat hij in Airplane! speelt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Alles doorlezen voordat je reageert is niet iets wat jij doet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Surely wist je toch wel dat hij in Airplane! speelt?
Hij speelt een arts.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:47 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Surely wist je toch wel dat hij in Airplane! speelt?
2027 ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
Idioterie is het. Als Nederland, België en Duitsland het WK van 2027 krijgen dan liggen alle speelsteden binnen een straal van maximaal c.a. 300KM. Veel mooier geregeld.
Vanwege de high five.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik dub nog, of ik wakker blijf of de wekker zet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit je zondagochtend ook klaar om 4 uur?![]()
Ok.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:03 schreef fliert het volgende:
[..]
Ik reageerde op het bericht van Hyper, als je goed kijkt zie het pijltje naar boven.
Now we are speakingquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Maar achteraf gezien wist ik dit wel:
[ afbeelding ]
Airplane! (1980) - Reference View - IMDb
And don't call me Shirley.quote:
Zijn dat die garnalenvissers die iedere garnaal naar Marokko heen en weer laten vliegen om gepeld te worden?quote:
Dat is de geSpeld volgens NU.NL.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zijn dat die garnalenvissers die iedere garnaal naar Marokko heen en weer laten vliegen om gepeld te worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |