Ik heb nu liever een verdien omdat ik zo weg moet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:54 schreef Wibehh het volgende:
En dan zul je zien dat het een domme verdienopdr wordt
Dan heeft Bep geen vrienden meer ipv Wengyquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:53 schreef Snensie het volgende:
Het zou ook wel leuk zijn als Marciano eruit vliegt. Dat Babs weer een roddelmaatje minder heeft.
Of juist niet door gewenning.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Er liggen er een aantal flink in coma, schrikken zich allemaal een rotje als de toeter gaat.
Bewonderenswaardig hoe Japie altijd 'fit' is na een avond alcohol!!
De verrijzenis van Erik!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heel wonderlijk deze man, staat altijd weer op...
Goeiemorgen Sas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
'En toen waren er nog 10...... beste deelnemers....."
Nee toch, is toch gewoon op de streams of komt het misschien door de tekst die je er dan onder zet?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vreemd.... ik wordt op mijn vingers getikt als ik zulke plaatjes van Erik post
Nee hoor ik hoop t ook. Moet ook zo de deur uit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:55 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb nu liever een verdien omdat ik zo weg moet.![]()
Sorry mensen..
En met zijn zender nog om voor het geval dat..................quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze? En dan met tekst, Geen bloemen en cake met koffie na afloop.
[ afbeelding ]
Hij doet er ook 10x langer over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Die Ice strijkt beter dan menig vrouw, in elk geval beter dan ik.
Van die hardequote:
Zélfs vóór die loopwedstrijd op de band streek hij dat shirt netjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij doet het ook al minstens een jaar, dagelijks
Ik begrijp nooit waarom de kandidaten altijd zo lang moeten wachten. Als je die oproept dan zorg je toch dat alles klaar staat?quote:
Marciano en anders Babette.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:35 schreef xsaskiax het volgende:
Toch hoop ik op een eliminatie...... wie zouden jullie het liefste vandaag zien vertrekken?????![]()
![]()
Mooiste scenario ever.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Babs en Tiano dus een dubbele Eli graag FEBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |