Ruim mij op bij het grof vuil, want ik denk aan het milieu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze? En dan met tekst, Geen bloemen en cake met koffie na afloop.
[ afbeelding ]
Sas toch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ruim mij op bij het grof vuil, want ik denk aan het milieu.
en ons bin zunig!
Sas toch... verwijder maar als deze te erg is
Dat cake spreekt mij wel aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze? En dan met tekst, Geen bloemen en cake met koffie na afloop.
[ afbeelding ]
Een zware opdracht dan, zal ze leren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Lekker een opdracht na zo avond als gisteren![]()
ZIe dat er alweer een paar liggen te slapen
Hij doet het ook al minstens een jaar, dagelijksquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Die Ice strijkt beter dan menig vrouw, in elk geval beter dan ik.
48 uurs fysieke opdracht voor allemaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een zware opdracht dan, zal ze leren.
Ja, ongelooflijk, wat een discipline, oke hij heeft bij het leger gezeten, maar dan nog.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij doet het ook al minstens een jaar, dagelijks
Uhhhhhh, wat dacht je van Babette??quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:35 schreef xsaskiax het volgende:
Toch hoop ik op een eliminatie...... wie zouden jullie het liefste vandaag zien vertrekken?????![]()
![]()
Babs en Tiano dus een dubbele Eli graag FEBOquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:35 schreef xsaskiax het volgende:
Toch hoop ik op een eliminatie...... wie zouden jullie het liefste vandaag zien vertrekken?????![]()
![]()
Dat strijken is wel een dingetje voor hem,geeft hem volgens mij rust voor orde en regelmaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij doet het ook al minstens een jaar, dagelijks
* xsaskiax denkt héél even na......quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Uhhhhhh, wat dacht je van Babette??
Net als zijn bed opmaken (zonder even te luchten), strak, glad, disciplinequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat strijken is wel een dingetje voor hem,geeft hem volgens mij rust voor orde en regelmaat.
Dat zou wel een héél strak plan zijn...... een droom...kunnen ze gearmd de poort uit..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Babs en Tiano dus een dubbele Eli graag FEBO
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat zou wel een héél strak plan zijn...... een droom...kunnen ze gearmd de poort uit..![]()
![]()
Dat is het.Hetzelfde met in de ochtend zijn bed opmaken.Er zit wel iets in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk, wat een discipline, oke hij heeft bij het leger gezeten, maar dan nog.
Je bent me al voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Net als zijn bed opmaken (zonder even te luchten), strak, glad, discipline
Deze is nog beter, maar ben bang dat dit niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Babs en Tiano dus een dubbele Eli graag FEBO
en wat staan er dan....... 3 blokjes!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
Alweer een uur voorbij, Febo laat ze wel hangen
Dat was altijd superleuk. Nu kijken we naar een gestreken uitvaart.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:40 schreef xsaskiax het volgende:
Toch mis ik nog iedere keer de lol in kamer 1....... mensenkinderen, soms pijn in m'n kaken van het lachen![]()
Omg, waar haal je het vandaan...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was altijd superleuk. Nu kijken we naar een gestreken uitvaart.
hahahaha deze is wel héél goed gevonden FF, tegeltjewaardig!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was altijd superleuk. Nu kijken we naar een gestreken uitvaart.
Kan hij mooi de kleding van zijn hele gezin gaan strijken straks en eten kokenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Die Ice strijkt beter dan menig vrouw, in elk geval beter dan ik.
Isaac heeft zich gisteren weer bovenaan de lijst geplaatstquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:35 schreef xsaskiax het volgende:
![]()
Ze hebben nog maar een paar weken de tijd om van die 10 af te komen... dus.....wie weetquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:46 schreef cinsan het volgende:
zou het liedje dat bern zong tijdens zijn roast toch nog uitkomen , we waren nog met 11 en zo verder..........................
Babs...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:49 schreef spapaars het volgende:
Ondertussen eliminatie gesprekken in K5.
Weer een gelijke stand, we stemmen nog een keer, Babette of Marciano?
Ik hoop het echt ik hoop het, of Isaac of Marciano.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen members van K5 mogen stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |