en wat staan er dan....... 3 blokjes!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
Alweer een uur voorbij, Febo laat ze wel hangen
Dat was altijd superleuk. Nu kijken we naar een gestreken uitvaart.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:40 schreef xsaskiax het volgende:
Toch mis ik nog iedere keer de lol in kamer 1....... mensenkinderen, soms pijn in m'n kaken van het lachen![]()
Omg, waar haal je het vandaan...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was altijd superleuk. Nu kijken we naar een gestreken uitvaart.
hahahaha deze is wel héél goed gevonden FF, tegeltjewaardig!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was altijd superleuk. Nu kijken we naar een gestreken uitvaart.
Kan hij mooi de kleding van zijn hele gezin gaan strijken straks en eten kokenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
Die Ice strijkt beter dan menig vrouw, in elk geval beter dan ik.
Isaac heeft zich gisteren weer bovenaan de lijst geplaatstquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:35 schreef xsaskiax het volgende:
Toch hoop ik op een eliminatie...... wie zouden jullie het liefste vandaag zien vertrekken?????![]()
![]()
Ze hebben nog maar een paar weken de tijd om van die 10 af te komen... dus.....wie weetquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:46 schreef cinsan het volgende:
zou het liedje dat bern zong tijdens zijn roast toch nog uitkomen , we waren nog met 11 en zo verder..........................
Babs...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:49 schreef spapaars het volgende:
Ondertussen eliminatie gesprekken in K5.
Weer een gelijke stand, we stemmen nog een keer, Babette of Marciano?
Ik hoop het echt ik hoop het, of Isaac of Marciano.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alleen members van K5 mogen stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |