Rvc gaat nog wel voor de transfer van spertsyan liggen wellicht. Hopelijk hebben we een alternatief als dat zo zal zijnquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
Daramy en Alvarez nog verkopen dit weekend en dan doorpakken voor de verdediging op peil te brengen. Spertysan zou ook nog een fijne toevoeging zijn, maar eerst maar eens de verdediger versterken. Nog maar een weekje tot de start van de competitie.
Van dat bericht geloof ik echt geen ene zak. De T is echt met een hele smerige agenda bezig. We zitten maanden na de eerste geruchten over Spertsyan en dan zou nu de rvc opeens pas Mislintat op zijn vingers getikt hebben. Dat zou direct een mega diskwalificatie voor de rvc zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:58 schreef Malavita het volgende:
[..]
Rvc gaat nog wel voor de transfer van spertsyan liggen wellicht. Hopelijk hebben we een alternatief als dat zo zal zijn
Wat een gelul, hij is met kop en schouders de beste verdedigende middenvelder in Eredivisie alleen Sangare komt in de buurt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij heeft een ajaxshirt aan en pakt ballen af
dan ben je goed in positioneren
laten we het hopen. Eens dat dat nu veel te laat zou zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van dat bericht geloof ik echt geen ene zak. De T is echt met een hele smerige agenda bezig. We zitten maanden na de eerste geruchten over Spertsyan en dan zou nu de rvc opeens pas Mislintat op zijn vingers getikt hebben. Dat zou direct een mega diskwalificatie voor de rvc zijn.
Zaten vast wat frustratie kaarten bij denk ik maar verder een beetje onzin wat je zegt, je kan ook voor een overtreding kiezen als de anderen uit positie staan en het is een speler die altijd op of net over het randje speelt, daar kunnen ze niet zo goed tegen in de eredivisie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je positionerend ijzersterk zijn als je in de grootste kneuzencompetitie van de wereld 10+ gele kaarten pakt
Ik heb meer met middenvelders die écht goed kunnen positioneren en zo min mogelijk in dat soort duels komt in plaats van domme schoppertjes, maar ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zaten vast wat frustratie kaarten bij denk ik maar verder een beetje onzin wat je zegt, je kan ook voor een overtreding kiezen als de anderen uit positie staan en het is een speler die altijd op of net over het randje speelt, daar kunnen ze niet zo goed tegen in de eredivisie.
Wat @Tarado zegt vat het prima samen:quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb meer met middenvelders die écht goed kunnen positioneren en zo min mogelijk in dat soort duels komt in plaats van domme schoppertjes, maar ieder zijn ding.
En tevens enkele frustratiekaarten.quote:je kan ook voor een overtreding kiezen als de anderen uit positie staan
Nouja dit zijn alleen nog maar de overtredingen waar hij een kaart voor krijgt, dan kom je imo gewoon te vaak in die situatie. Maar dat ligt natuurlijk aan iedereen behalve Alvarezquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wat @:Tarado zegt vat het prima samen:
[..]
En tevens enkele frustratiekaarten.
Dom schoppertje doe je hem wel tekort mee, hij is/was een hele nuttige verdedigende middenvelder die vooral toen Ten Hag met een soort van driehoek ging spelen met hem, Martinez en Timber uitblonk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb meer met middenvelders die écht goed kunnen positioneren en zo min mogelijk in dat soort duels komt in plaats van domme schoppertjes, maar ieder zijn ding.
Wie is er een betere zes in de Eredivisie dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan het compenseerverhaal?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja dit zijn alleen nog maar de overtredingen waar hij een kaart voor krijgt, dan kom je imo gewoon te vaak in die situatie. Maar dat ligt natuurlijk aan iedereen behalve Alvarez
dit ook idd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dom schoppertje doe je hem wel tekort mee, hij is/was een hele nuttige verdedigende middenvelder die vooral toen Ten Hag met een soort van driehoek ging spelen met hem, Martinez en Timber uitblonk.
Maar zo werkt het voetbal, we hebben gisteren ook weer gezien dat 1 ontbrekende schakel het hele niveau doet kelderen, dat was vorig seizoen bij Ajax met het verlies van Martinez ook zo.
Schijnt wel mee te vallen begrijp ik, hij is wel zaakwaarnemer van Tahirovic.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:41 schreef RamboDirk het volgende:
Lemic vult zijn zakken weer goed over de rug van Ajax. Goed beleid.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat sowieso. We zijn ook 'gewoon' favoriet bij de bookmakers voor de titel. Nu zegt dat niet alles, maar dat overgedreven gejank in de media dat het voor plek 4/6 zal zijn is lachwekkend.
Die zijn ook weer terug op aarde aan het komen, het zal vast een mooie zomer geweest zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:57 schreef Simmertje het volgende:
Ben in ieder geval een stuk minder onder in de indruk van Feyenoord dan ik van tevoren dacht. Die hebben echt veel kwaliteit ingeleverd op het middenveld, wat was dat slecht zeg gisteren.
Ik heb überhaupt niet gesnapt hoe veel mensen dachten dat Feyenoord het goed voor elkaar had, terwijl ze hun beste speler en spelmaker hebben verkocht en er voor de rest niet echt aankopen voor de basis zijn gedaan (op een soort van vervanger voor Kokcu na)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:57 schreef Simmertje het volgende:
Ben in ieder geval een stuk minder onder in de indruk van Feyenoord dan ik van tevoren dacht. Die hebben echt veel kwaliteit ingeleverd op het middenveld, wat was dat slecht zeg gisteren.
0 uit 6quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:57 schreef Simmertje het volgende:
Huh, maar als het alleen het collectief was dan is het wegvallen van één speler toch juist geen probleem?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt niet gesnapt hoe veel mensen dachten dat Feyenoord het goed voor elkaar had, terwijl ze hun beste speler en spelmaker hebben verkocht en er voor de rest niet echt aankopen voor de basis zijn gedaan (op een vervanger voor Kokcu na)
Het collectief bracht hen vorig seizoen de landstitel, niet de individuele kwaliteit en dat collectief stond en viel met Kokcu als letterlijk middelpunt.
stukje jezelf tegenspreken in één postquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt niet gesnapt hoe veel mensen dachten dat Feyenoord het goed voor elkaar had, terwijl ze hun beste speler en spelmaker hebben verkocht en er voor de rest niet echt aankopen voor de basis zijn gedaan (op een vervanger voor Kokcu na)
Het collectief bracht hen vorig seizoen de landstitel, niet de individuele kwaliteit en dat collectief stond en viel met Kokcu als letterlijk middelpunt.
Schrok je niet extreem van Gimenez? Kreeg echt een beetje van Beukering vibes gisteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, maar als het alleen het collectief was dan is het wegvallen van één speler toch juist geen probleem?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Schrok je niet extreem van Gimenez? Kreeg echt een beetje van Beukering vibes gisteren.
Tuurlijk wel, want het collectief is verbroken door het vertrek van 1 en dan ook nog eens de roerganger van het collectief. Binnen een collectief hoeft niet iedereen gelijk te zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, maar als het alleen het collectief was dan is het wegvallen van één speler toch juist geen probleem?
Om een competitie te winnen hoef je ook niet de beste zijn, voor de top 3 geldt dat je eigenlijk maar 4 wedstrijden speelt die je kan verliezen, het gaat vooral om die andere 30 die je zou moeten winnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt niet gesnapt hoe veel mensen dachten dat Feyenoord het goed voor elkaar had, terwijl ze hun beste speler en spelmaker hebben verkocht en er voor de rest niet echt aankopen voor de basis zijn gedaan (op een soort van vervanger voor Kokcu na)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |