abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210164204
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Voor Bergwijn schijnen er ook meerdere Saudische clubs te komen, die gaat nog met winst weg als het zo doorgaat...
Als er iemand 30 miljoen voor Bergwijn biedt dan zou ik hem meteen weer weg doen, zelfs als het ooit weer zou gaan lopen weet ik niet of het 30 waard is.
pi_210164265
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Als er iemand 30 miljoen voor Bergwijn biedt dan zou ik hem meteen weer weg doen, zelfs als het ooit weer zou gaan lopen weet ik niet of het 30 waard is.
wat peper in de reet en het kan wel wat toch?

Maar 30 is wel een aardig bedrag
pi_210164299
Wat is dit dat iedereen weg moet? Je kan niet eeuwig spelers blijven wegdoen :{
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210164421
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit dat iedereen weg moet? Je kan niet eeuwig spelers blijven wegdoen :{
Mwaw niet weg moeten. Maar als er iemand komt met 40 miljoen voor bergwijn moet je er wel serieus over nadenken.
pi_210164484
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:58 schreef Malavita het volgende:

[..]
Mwaw niet weg moeten. Maar als er iemand komt met 40 miljoen voor bergwijn moet je er wel serieus over nadenken.
Bergwijn, Berghuis, Klaassen, Kudus, Alvarez, Daramy, Sanchez, Wijndal,
Hoe komen er straks 11 spelers het veld in? Of gaat de gemiddelde leeftijd naar 17?
pi_210164522
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 22:00 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Bergwijn, Berghuis, Klaassen, Kudus, Alvarez, Daramy, Sanchez, Wijndal,
Hoe komen er straks 11 spelers het veld in? Of gaat de gemiddelde leeftijd naar 17?
kudus en alvarez hoeven van mij sowieso niet weg.

Maar die willen weg, ja dan gewoon goed cashen. De rest kost alleen maar meer dan dat het oplevert denk.
pi_210165123
Alvarez persoonlijk akkoord met West Ham wordt nu op twitter gemeld door Romano. Misschien maar beter ook, en wat budget in een spits steken.
pi_210165314
We hoeven ons in ieder geval geen zorgen te maken dat we kansloos zijn voor komend seizoen. Die wedstrijd vanavond was echt niet best. Je ziet duidelijk dat er een hoop kwaliteit is vertrokken bij alle teams.
pi_210165327
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 22:46 schreef papert het volgende:
Alvarez persoonlijk akkoord met West Ham wordt nu op twitter gemeld door Romano. Misschien maar beter ook, en wat budget in een spits steken.
Lekker 40 miljoen vragen aan West Ham. Die schijnen sowieso nogal in paniek te zijn, omdat die nog kneiter veel moeten gaan kopen en ze hebben dat geld van Rice nog. Dit zie ik dan nog wel goedkomen. Vervolgens daarvan toch maar een paar miljoen bij Sutalo erbij doen en een reservespits en nieuwe linksback gaan halen, zodat Wijndal kan gaan wieberen.
pi_210165335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
We hoeven ons in ieder geval geen zorgen te maken dat we kansloos zijn voor komend seizoen. Die wedstrijd vanavond was echt niet best. Je ziet duidelijk dat er een hoop kwaliteit is vertrokken bij alle teams.
Dat sowieso. We zijn ook 'gewoon' favoriet bij de bookmakers voor de titel. Nu zegt dat niet alles, maar dat overgedreven gejank in de media dat het voor plek 4/6 zal zijn is lachwekkend.
pi_210165497
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Dat sowieso. We zijn ook 'gewoon' favoriet bij de bookmakers voor de titel. Nu zegt dat niet alles, maar dat overgedreven gejank in de media dat het voor plek 4/6 zal zijn is lachwekkend.
Met de selectie zoals die er nu staat doe je niet mee.
Komen er inderdaad verdedigers de komende weken en gaan degene die nog vertrekken goed vervangen worden kan het zomaar ja.
pi_210165641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:09 schreef Mestreech1990 het volgende:
Opeens wel lekker rustig hier 8-)
pi_210165657
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:53 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Opeens wel lekker rustig hier 8-)
Ik verkondig al tijden dat Feyenoord maar een matige ploeg is.
pi_210165671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:12 schreef TheArt het volgende:

[..]
Lekker 40 miljoen vragen aan West Ham. Die schijnen sowieso nogal in paniek te zijn, omdat die nog kneiter veel moeten gaan kopen en ze hebben dat geld van Rice nog. Dit zie ik dan nog wel goedkomen. Vervolgens daarvan toch maar een paar miljoen bij Sutalo erbij doen en een reservespits en nieuwe linksback gaan halen, zodat Wijndal kan gaan wieberen.
Yup, ik moet wel zeggen dat ik op de een of andere manier echt een goed gevoel heb bij de aankopen tot nu toe. Het voelt alsof er heel gericht met een plan aangekocht wordt. Ook al wordt er soms flink met geld gesmeten en zijn het qua namen geen bekenden, het lijkt wel of er gaten worden gedicht (opbouwend, kopsterkte, spelhervattingen, snelheid) waar we vorig jaar tekort kwamen. Ook wordt er volgens mij ook nadrukkelijk op karakter en mentaliteit gescout.

Wat dat betreft zou het helemaal niet erg zijn als ze vanuit de woestijn Bergwijn ook nog op komen pikken voor de hoofdprijs.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:59:12 #165
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_210165679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Met de selectie zoals die er nu staat doe je niet mee.
Komen er inderdaad verdedigers de komende weken en gaan degene die nog vertrekken goed vervangen worden kan het zomaar ja.
Waarom zou je niet mee doen het is de eredivisie.
pi_210165684
Edson ga je wel missen hoor die heeft hetzelfde talent als mijn kat altijd iemand voor de voeten lopen.
pi_210165704
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:00 schreef Wotte het volgende:
Edson ga je wel missen hoor die heeft hetzelfde talent als mijn kat altijd iemand voor de voeten lopen.
Ja en nee, die jongen heeft inderdaad kwaliteiten, maar het is mooi geweest. Liep vorig jaar al zwaar gefrustreerd rond met teveel dadendrang en dat zal er dit jaar niet minder op worden als ie weer niet verkocht wordt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210165746
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja en nee, die jongen heeft inderdaad kwaliteiten, maar het is mooi geweest. Liep vorig jaar al zwaar gefrustreerd rond met teveel dadendrang en dat zal er dit jaar niet minder op worden als ie weer niet verkocht wordt.
Zie hem liever blijven maar goed snap wel dat hij nu een stap wil maken. Denk dat hij goed tot zijn recht zou komen in de Premier League zolang er voetballend niet teveel van 'm verwacht wordt. Verdedigend positionering ijzersterk.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:10:12 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210165758
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zie hem liever blijven maar goed snap wel dat hij nu een stap wil maken. Denk dat hij goed tot zijn recht zou komen in de Premier League zolang er voetballend niet teveel van 'm verwacht wordt. Verdedigend positionering ijzersterk.
Hoe kan je positionerend ijzersterk zijn als je in de grootste kneuzencompetitie van de wereld 10+ gele kaarten pakt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210165816
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoe kan je positionerend ijzersterk zijn als je in de grootste kneuzencompetitie van de wereld 10+ gele kaarten pakt
Met de geheel ontbrekende restverdediging van Ajax vorig seizoen moet je vaker aan de noodrem trekken lijkt me. Onder Ten Hag vond ik 'm ijzersterk daarbij kunnen we niet ontkennen dat het een heethoofd is natuurlijk :-)
pi_210165839
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 23:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Waarom zou je niet mee doen het is de eredivisie.
Omdat je verdedigend teveel tekort komt. Zeker het centrum lopen ze zo doorheen.
pi_210165937
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:10 schreef Caland het volgende:

[..]
hij heeft een ajaxshirt aan en pakt ballen af
dan ben je goed in positioneren

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2023 00:32:30 ]
pi_210165944
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:19 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Omdat je verdedigend teveel tekort komt. Zeker het centrum lopen ze zo doorheen.
Ajax heeft toch gewoon een prima selectie als er bij die nieuwe aankopen wat nuttigs zit voor achterin?

Je zit wel met Maurice Advocaat opgescheept, dat dan weer wel
pi_210165959
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 00:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ajax heeft toch gewoon een prima selectie als er bij die nieuwe aankopen wat nuttigs zit voor achterin?

Je zit wel met Maurice Advocaat opgescheept, dat dan weer wel
Zeg ik eerder toch ook, met wat goede aankopen kan je meedoen. ;)
Die zijn echt wel nodig.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 augustus 2023 @ 05:52:19 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_210166810
Wat een niveau gisterenavond. :D Ajax op de sloffen kampioen. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')