keihard gelachenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 05:52 schreef tong80 het volgende:
Wat een niveau gisterenavond.Ajax op de sloffen kampioen.
PSV is met hoodletters. Groetjes van een Ajaksiet. Uit de Philipsstad Zaltbommel. Vandaag feestdag ter ere van.......quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keihard gelachen
Je had gisteren van psv met 5-0 verloren
Nog nooit van ANZ gehoord, maar ook de T gokt maar raak op wat er bij Ajax gebeurt, er is tot nu toe niet gelekt dus lijkt me stug dat ze het over deze speler opeens wel doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
De intrene onrust is dus begonnen met rvc en mitslewat
Het is ook wel eens fijn dat de gebruikelijke paniek na de pot om de fruitschaal ons een jaar bespaart blijft. Al wil je 'm volgend jaar natuurlijk wel weer spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn ook weer terug op aarde aan het komen, het zal vast een mooie zomer geweest zijn.
Mooi potje gister he klaasquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
De intrene onrust is dus begonnen met rvc en mitslewat
WIJ speelden gisteren alleen niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keihard gelachen
Vooral keihard gelachen om deze reactie, bedankt voor de glimlach deze ochtend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keihard gelachen
Ik vind het een commercieel gedrocht van een prijs, een prijs moet je wat voor gedaan hebben om te bereiken, dat is in dit geval eigenlijk 0, nu valt het nog mee omdat het de kampioen tegen bekerwinnaar was maar als je de dubbel wint moet je tegen een club die niets gewonnen heeft het seizoen er voor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook wel eens fijn dat de gebruikelijke paniek na de pot om de fruitschaal ons een jaar bespaart blijft. Al wil je 'm volgend jaar natuurlijk wel weer spelen.
het zal mij verbqzen als we morgen niet een pak slaag krijgenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:34 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Vooral keihard gelachen om deze reactie, bedankt voor de glimlach deze ochtend.
Hopelijk kan Alex Kroes snel aan de slag. Fijn dat we eindelijk wat rust in de club gaan krijgen en alle poppetjes op de juiste plek zitten.
Ben benieuwd of Borges morgen al minuten gaat maken. Dortmund heeft een sterke voorbereiding achter de rug, zodoende is het een goede wedstrijd om flink gas te geven.
mja, geen verplichte koopoptie zo te lezen? Kan dus alsnog terugkomen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:38 schreef Mestreech1990 het volgende:
Volgens David Ornstein:
“Burnley reach agreement with Ajax for left winger Mohamed Daramy. Proposed deal a loan + obligation worth ~15m + bonuses + sell-on.”
Wat een geweldige deal is dit dan, als we onze miskopen zo kwijt kunnen. Dan maak ik me geen zorgen meer.
Matige spits.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de beste spits van de eredivisie kan overal worden besproken lijkt me, is ook relevant voor de nummer 3 van vorig jaar
Ook hier altijd even het officiele bericht afwachten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
mja, geen verplichte koopoptie zo te lezen? Kan dus alsnog terugkomen.
Obligation impliceert een verplichte koop..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
Juist wel verplichte koopoptie. Zal dit weekend wel officieel worden gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:44 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Juist wel verplichte koopoptie. Zal dit weekend wel officieel worden gemaakt.
Dat zou mooi zijn. Maar wat Tarado zegt idd maar even afwachtenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Obligation impliceert een verplichte koop..
Ik vrees het ook, maar liever een goede tegenstander om extra scherp aan het seizoen te beginnen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:40 schreef Malavita het volgende:
[..]
het zal mij verbqzen als we morgen niet een pak slaag krijgen
Niet dat dat ook maar iets uitmaakt, zolang de week erop we maar leveren
Zou niet weten waarom. Beste selectie in Nederland nog steeds. Bedoel je kan net zo goed zonder verdedigers spelen dan met Hancko of Boscagli ofzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:46 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, maar liever een goede tegenstander om extra scherp aan het seizoen te beginnen.
Klaas doet een ding als hij een spiegel ziet en dat is niet kijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:33 schreef Malavita het volgende:
[..]
WIJ speelden gisteren alleen niet.
In de spiegel kijken klaasje. Maak je daar maar druk om.
Gewoon top dit hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:58 schreef Dven het volgende:
Wel een ok prijs voor een matige reservespeler.
Die gast komt serieus nog niet eens een lantaarnpaal voorbij. Voor 15 miljoen roeit Sven 'm hoogstpersoonlijk het kanaal over, denk ik.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:58 schreef Dven het volgende:
Wel een ok prijs voor een matige reservespeler.
Nou nee, al denk ik dat Hato meer talent heeft dan die 2 maar die heeft wel iemand naast hem nodig met ervaring.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Beste selectie in Nederland nog steeds. Bedoel je kan net zo goed zonder verdedigers spelen dan met Hancko of Boscagli ofzo.
Inzetten op 50, eindigen rond 40quote:
Vooral een speler die alleen voor zichzelf speelt. Paar leuke wedstrijden gehad en beslissend geweest maar daarna alleen bezig geweest met trucjes en hooghouden tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:38 schreef papert het volgende:
Kudus ook wel de speler met de meeste transferwaarde. Niet de speler met de meeste voetbalintelligentie, maar wel met unieke kwaliteiten.
Rb gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Alvarez weg dan moet er wel een verdedigende middenvelder bij. Net zoals een CV. En een RB en een LB.
Kan je ophouden met het de hele tijd herhalen van je FM-tactieken. De echte wereld is geen FM waarbij ieder 'probleemgeval' opgelost kan worden met een transfer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Alvarez weg dan moet er wel een verdedigende middenvelder bij. Net zoals een CV. En een RB en een LB.
Dit klinkt als een speler waarvoor ManU lachend 100 miljoen op tafel legt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vooral een speler die alleen voor zichzelf speelt. Paar leuke wedstrijden gehad en beslissend geweest maar daarna alleen bezig geweest met trucjes en hooghouden tijdens de wedstrijd
Misschien stond er in de handleiding wel dat het een spits was en had kale Alfred die ongelezen met de verpakking weggegooid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Calvin Bassey heeft zijn eerste officieuze doelpunt gemaakt namens Fulham. De Engels-Nigeriaanse verdediger, die voor 22,5 miljoen euro overkwam van Ajax, ging in de oefenwedstrijd tegen TSG Hoffenheim mee bij een hoekschop en kopte die bij de eerste paal binnen. Daardoor won Fulham het duel met 2-1.
Bassiegod
Het is hem gegundquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Calvin Bassey heeft zijn eerste officieuze doelpunt gemaakt namens Fulham. De Engels-Nigeriaanse verdediger, die voor 22,5 miljoen euro overkwam van Ajax, ging in de oefenwedstrijd tegen TSG Hoffenheim mee bij een hoekschop en kopte die bij de eerste paal binnen. Daardoor won Fulham het duel met 2-1.
Bassiegod
Met Tahirovic, Branco, Klaassen, Taylor, Berghuis en Vos heb je het middenveld toch al wel aardig dubbel bezet? Zou me eerder focussen op de centrale verdediging op dit moment, en daarna op een spits.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:55 schreef Scorpie het volgende:
Laat Klaassen en Taylor maar lekker wieberenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Tahirovic, Branco, Klaassen, Taylor, Berghuis en Vos heb je het middenveld toch al wel aardig dubbel bezet? Zou me eerder focussen op de centrale verdediging op dit moment, en daarna op een spits.
Wat zou dat fijn zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laat Klaassen en Taylor maar lekker wieberen
Dat zou lachen zijn, maar zolang die er nog zitten heeft het middenveld niet echt prioriteit. In de verdediging ontbreken gewoon spelers, daar moeten centraal achterin echt mensen bij. Dat, en een tweede spits, dan kan je daarna eens naar je middenveld kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laat Klaassen en Taylor maar lekker wieberen
Die wil je allemaal toch niet op VM hebben joh.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met Tahirovic, Branco, Klaassen, Taylor, Berghuis en Vos heb je het middenveld toch al wel aardig dubbel bezet? Zou me eerder focussen op de centrale verdediging op dit moment, en daarna op een spits.
Ik denk dat je met een middenveld Tahirovic - vd Boomen - Berghuis prima de eredivisie in kunt. Ik zou in ieder geval niet met een enkele 6 gaan spelen met deze selectie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die wil je allemaal toch niet op VM hebben joh.
vd Boomen is geen echte 6 (qua verdedigen) dus ik denk dat je er een ander type bij moet hebben dan Berghuis.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een middenveld Tahirovic - vd Boomen - Berghuis prima de eredivisie in kunt. Ik zou in ieder geval niet met een enkele 6 gaan spelen met deze selectie.
Zijn toch alle drie geen echte balveroveraars a la Alvarez? Zelfs al zou je met 2x6 spelen zijn die alle drie niet echt kundig in tackles of soms gewoon te traag. Daarnaast moet je vd Boomen toch inzetten als passer, niet als VM?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een middenveld Tahirovic - vd Boomen - Berghuis prima de eredivisie in kunt. Ik zou in ieder geval niet met een enkele 6 gaan spelen met deze selectie.
Als het een echte 6 was had je hem wel alleen op 6 kunnen opstellen. Juist omdat we die niet hebben zou ik dus met twee 6'en spelen, waarvan Tahirovic dan de ander is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Boomen is geen echte 6 (qua verdedigen) dus ik denk dat je er een ander type bij moet hebben dan Berghuis.
Ik zou Alvarez niet een op een proberen te vervangen. Ik zou wat meer defensieve zekerheid inbouwen door gewoon een extra speler neer te zetten, en hopelijk kan vd Boomen vanaf die plek met zijn passing nog wel het spel maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn toch alle drie geen echte balveroveraars a la Alvarez? Zelfs al zou je met 2x6 spelen zijn die alle drie niet echt kundig in tackles of soms gewoon te traag. Daarnaast moet je vd Boomen toch inzetten als passer, niet als VM?
VdB op 6 en je bent alle creativiteit kwijt op het middenveld. Absoluut niet doen m.i.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn toch alle drie geen echte balveroveraars a la Alvarez? Zelfs al zou je met 2x6 spelen zijn die alle drie niet echt kundig in tackles of soms gewoon te traag. Daarnaast moet je vd Boomen toch inzetten als passer, niet als VM?
Berghuis is helemaal geen middenvelder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
vd Boomen is geen echte 6 (qua verdedigen) dus ik denk dat je er een ander type bij moet hebben dan Berghuis.
Inzichten dit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
een aanvallende middenvelder moet vooral veel kunnen rennen en op de juiste positie belanden. Types als Bergkamp
Taylor kan niet voetballen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:02 schreef papert het volgende:
Taylor hier wordt wat mij betreft ook wel iets te makkelijk afgeschreven. Hij hoeft komend seizoen geen basisspeler te zijn, maar als hij fysiek nog een stapje maakt, kan dat nog best wat worden.
Rotterdammers verwarren Lex Immers wel vaker met Bergkamp.quote:
Als ie de kansen die hij krijgt gaat afmaken dan is het al een wereld van verschil. Hij komt wel in positie, maar scoort te weinig.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:02 schreef papert het volgende:
Taylor hier wordt wat mij betreft ook wel iets te makkelijk afgeschreven. Hij hoeft komend seizoen geen basisspeler te zijn, maar als hij fysiek nog een stapje maakt, kan dat nog best wat worden.
Hier gaan jullie nog spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bassiegod
Tomasson speelde zijn meeste wedstrijden als spits clown.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Berghuis is helemaal geen middenvelder.
Hij heeft totaal helemaal geen conditionele loopvermogen die een middenvelder moet hebben
de man heeft heel zijn leven aan de buitenkant gespeeld totdat iemand het bij ajax bedacht dat hij weles middenvelder kon zijn
een aanvallende middenvelder moet vooral veel kunnen rennen en op de juiste positie belanden. Types als Bergkamp, litmanen Tomasson
We hadden Bassey NOOIT moeten verkopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaan jullie nog spijt van krijgen.
[ twitter ]
knettergekquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tomasson speelde zijn meeste wedstrijden als spits clown.
Misschien een gek idee he maar die heeft bij meer clubs gespeeld dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
knettergek
vandaar dat van hooijdock de spits was zeker
Niet handig voor iemand die er verder bij loopt alsof die van het niveau Rui Costa/Bergkamp/Riquelme/Zidane is.quote:
Dat is handelquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
liggen volgens mij wat afspraken, die gaan wel rond de 35 uitkomen denk
Wat maakt 40 miljoen of 45 miljoen uit. Je gaat dit nooit meer krijgen voor een tactische liability.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
45M en dan tikken we hem af. Ajax wordt een stuk zwakker hierdoor maar het is maar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |