Volgens @hhh38 een geweldig godswonder.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Brenet doet steeds alsof hij Messi is en wel even vier man voorbij loopt. Vermoeiende speler.
Ik zou blij zijn als jullie hem halen en dat wil wat zeggen. Gewoon niet aan beginnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens @:hhh38 een geweldig godswonder.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd wel het idee gehad dat dit een redelijke speler voor Twente was maar dat valt dus behoorlijk tegen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als jullie hem halen en dat wil wat zeggen. Gewoon niet aan beginnen.
Ik dacht eerst ach prima speler voor een miljoenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen hij in de geruchten gelinkt werd aan Feyenoord begonnen me poten te zwetenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
[..]
Altijd wel het idee gehad dat dit een redelijke speler voor Twente was maar dat valt dus behoorlijk tegen?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic kan wel wat lekkere Zweedse wijven gebruiken.
Ik heb 1,5 jaar in Zweden gewoond en kan je vertellen dat dikke vrouwen daar (gelukkig) nog best uitzonderlijk zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Links of rechts?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Reken er maar wel op.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
We zitten zeker weer gewoon een heel seizoen aan Leo Driessen vast?
En vrouwen met een hoofddoek?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar in Zweden gewoond en kan je vertellen dat dikke vrouwen daar (gelukkig) nog best uitzonderlijk zijn.
jij hebt er kijk opquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als links af gaat vallen wordt dat wel een lekker wijf denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |