Genoeg aan te merken op veel Russen maar als dit het argument is om een heel volk af te zeiken zijn er ook nog wel wat argumenten te bedenken om ons Nederlanders als nog veel verschrikkelijker volk af te schilderen. Gewoon niet doen dusquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:59 schreef Misrer1972 het volgende:
Zo zie je maar dat Russen veel erger zijn dan andere nationaliteiten, Ze stalen echt heel veel voedsel van uit het hotel waar ze op vakantie waren in Turkije. Ze namen echt bijna alles mee naar hun hotelkamer! Echt aso's zijn het ook
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:03 schreef HeatWave het volgende:
Wat een wereldnieuws, dit soort dingen gebeurden voorheen echt nooit. Die vermaledijde Russen toch!
Dat een groep bezopen toeristen zich misdraagt in een toeristenoord? Idd, dat is elk jaar weer honderden aparte artikelen per incident, ik weet het nog goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:05 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
Niet alleen Russen, maar ook Nederlanders, Engelsen en Duitsers misdragen ook wel eens in een toeristenoord. Toch kwamen er ook nieuwe artikelen in de krant of op internet over misdraging van een toerist in een vakantieplaats. Net als paar weken wat ook op Mallorca was gebeurd door jongeren die echt zo dronken waren en een jonge Nederlandse man heeft op slapende Spanjaard gepoept!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat een groep bezopen toeristen zich misdraagt in een toeristenoord? Idd, dat is elk jaar weer honderden aparte artikelen per incident, ik weet het nog goed.
Ja, Turken zijn ook wel eens naïef om te gedogen wat Russische toeristen deden. Ik keur hun gedrag echt af, wat het ook storend is voor ons allemaal als we in Turkije op vakantie zijn. Maar ik geloof dat kentering in gezet is zowel Turkse hotelmedewerkers Russische toeristen zat zijn, het zal lang niet meer duren voor dat ze Russische toeristen gaan weigeren in hotels.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:16 schreef Ponsai het volgende:
Herkenbaar, gebeurde 20 jaar geleden al toen ik veel in Turkije kwam.
Maar toen was het denk ik nog meer gedoogd want toen werd er niks van gezegd.
Denk dat Turkije 20 jaar geleden de russen nog nodig had om het toerisme te laten draaien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja, Turken zijn ook wel eens naïef om te gedogen wat Russische toeristen deden. Ik keur hun gedrag echt af, wat het ook storend is voor ons allemaal als we in Turkije op vakantie zijn. Maar ik geloof dat kentering in gezet is zowel Turkse hotelmedewerkers Russische toeristen zat zijn, het zal lang niet meer duren voor dat ze Russische toeristen gaan weigeren in hotels.
Mee eens, Turkije is als vakantieland enorm gegroeid in 20 jaar tijd, zowel ze veel Russen lieten komen om vakantie te vieren. Echter zou je denken dat Russen misbruik hebben gemaakt van hun vakantie om zo veel mogelijk spullen te stelen van uit hun hotel waar ze ook geboekt hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:22 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Denk dat Turkije 20 jaar geleden de russen nog nodig had om het toerisme te laten draaien.
Dat is nu anno 2023 bij lange na niet meer nodig
Juist ja, overal gebeurt van alles wat niet hoort in hotels. Ik heb ooit meegemaakt in Kemer(Turkije) dat Nederlandse jongeren zo dronken waren op een pier in de zee en ze hebben daar goedkoop vakantie geboekt in hotel waar we ook 12 dagen hebben verbleven. Daar kan het liggen dat vakantie te goedkoop waren voor vele doelgroepen die naar toe wilden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:23 schreef 111210 het volgende:
Nederlanders, duitsers, engelsen, polen kunnen net zulk pauper volk zijn op vakantie.
Denk dat het type mensch dat naar zulke hotels gaat gewoon het zelfde is in ieder land. Tokkies tot op het bot.
Ze weten dat daar een hele zware straf op staat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:17 schreef Centenbak het volgende:
Hadden ze ook rollen wc-papier meegenomen?
quote:Hotel is very comfortable and clean. also location is excellent. most importantly if you wanna screw as many girls as possible this is the place to go to. there are many Russian girls and they are so easy, its not even fair.
Tja. dat wilden Russen graag, maar ze bleken wel dronken te zijn van wodka. Ze kennen echt geen normen en waarden en hebben vaak geen respect voor anderen. Ze vinden zichzelf belangrijk en zeker ook op gegeven manier hebben ze lak aan ons allemaal dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef Seeburg54 het volgende:
Op vakanties al vaak tuig bezig gezien, Engelsen, Duitsers en Nederlanders. Maar het ergste was een jaar of wat geleden in Mallorca een grote groep Russen die zo tekeer gingen, niet normaal. Wat vooral jammer was, het stormde en het weer was gruwelijk met onweer en dikke hagel. Een groepje Russen besloot desondanks met hun wodka gemarineerde pensen de baai over te zwemmen. Ze zijn uiteindelijk gered door de kustwacht,zonde. Van mij hadden ze het hele zootje mogen laten verzuipen.
quote:Unless you are a Russian or really love them....stay away
This is a hotel where most of the staff only speak turkish and russian. During our stay we were the only "not" russian guests, and that is not a pleasent stay. Russians are russians..
Jaren geleden op de Duitse tv een reportage gezien over het gedrag van Russische toeristen in Turkse all-in resorts; zelfs de bedkamerspiegels verdwenen op de dag van de terugreis in Russische koffers.quote:
Ja, dat is echt stelen. Zoiets moet een schoonmaakster van het hotel gemerkt hebben dat ze spiegels hebben gestolen. Kost het hotel meer geld dat je denkt door vele diefstal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jaren geleden op de Duitse tv een reportage gezien over het gedrag van Russische toeristen in Turkse all-in resorts; zelfs de bedkamerspiegels verdwenen op de dag van de terugreis in Russische koffers.
Juist, je begrijpt het. De Turken durven echt niet ingrijpen wat malle Russen doen... Turkije en Rusland zijn vrienden van elkaar zowel ze allebei naïef zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:22 schreef Dusthor92 het volgende:
Die malle Russen toch
En die Naïeve Turken
Nederlanders ook helaas wel, ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik heb ook wel eens gestolen haha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |