Nee absoluut niet. Echt de hele straat hier ligt onder puin omdat prullenbakken ondersteboven gehaald worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is totaal niet over nagedacht.
Ze zijn gehackt vertelde een kassadame me.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Echt de hele straat hier ligt onder puin omdat prullenbakken ondersteboven gehaald worden.
Een paar jaar geleden werd het al gezegd dat het niet verstandig is. De logistiek zou een ramp worden. Er wordt gesproken dat de regel een succes is maar straatvegers zijn soms 6 uur bezig ipv 4 uur. (dit was net op het nieuws)quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Echt de hele straat hier ligt onder puin omdat prullenbakken ondersteboven gehaald worden.
alweer ?! laatst ook alquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn gehackt vertelde een kassadame me.
Yep,het is altijd wel gezel bij het inleveren.Ik word er ook steeds beter in.quote:
Gelukkig staan er hier 2 .... heb ook weer een tas vol leeg blikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,het is altijd wel gezel bij het inleveren.Ik word er ook steeds beter in.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden werd het al gezegd dat het niet verstandig is. De logistiek zou een ramp worden. Er wordt gesproken dat de regel een succes is maar straatvegers zijn soms 6 uur bezig ipv 4 uur. (dit was net op het nieuws)
Prullenbakken worden zelfs open gebroken met schade als gevolg...
Schijnt een leuk verdienmodel te zijn.quote:
Het is leuk maar dat gaat het niet wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt een leuk verdienmodel te zijn.
Ik zag het al.quote:
Zijn dat niet ouwe blikjes, ik had die ook nog.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag het al.
Ik koop blikjes in een 6 pak en dan scan je daar de code van om af te rekenen. Ik wou blikjes in leveren, blijkt dat de streepjescode op de blikjes niet goed afgedrukt is. Ik kon ze mooi niet inleveren.
Nope, waren statiegeld blikjes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn dat niet ouwe blikjes, ik had die ook nog.
Niet mee naar de servicebalie gegaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, waren statiegeld blikjes.
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Shii het volgende:
Ja logisch wel dat iedereen de prullenbakken overhoop haalt voor blikjes, maar denk dat het vooral opstartproblemen zijn en dat uiteindelijk die blikjes wel ingeleverd worden i.p.v. weggegooid.
Het ging om rommel in het openbaar terug te dringen. Dat effect zie ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Shii het volgende:
Ja logisch wel dat iedereen de prullenbakken overhoop haalt voor blikjes, maar denk dat het vooral opstartproblemen zijn en dat uiteindelijk die blikjes wel ingeleverd worden i.p.v. weggegooid.
Ja maar toch blijven mensen kijken of er toch niet nog 1 of 2 blikjes of flesjes inliggenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Shii het volgende:
En dat is ook niet zo erg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch blijven mensen kijken of er toch niet nog 1 of 2 blikjes of flesjes inliggen
Misschien nu nog niet. Hopelijk komt dat nog.quote:
Is nog wat kort dag om dat effect te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het ging om rommel in het openbaar terug te dringen. Dat effect zie ik niet.
Ja dat wel, maar misschien dat het uiteindelijk we verandert.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar toch blijven mensen kijken of er toch niet nog 1 of 2 blikjes of flesjes inliggen
Het is een oorlog in deze straatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef maily het volgende:
[..]
En dat is ook niet zo erg.
Maar ze pleuren de rest van de zooi niet terug in de vuilnisbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |