abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 augustus 2023 @ 18:08:22 #1
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210147107
quote:
Eritrea-festival in Zweden ontaardt in chaos
STOCKHOLM - Een Eritrees cultureel festival bij de Zweedse hoofdstad Stockholm ontaardde donderdag in chaos. Zweedse media berichten dat een duizendtal demonstranten het terrein bestormden. Zij botsten met de politie, die onder meer met stenen zou zijn bekogeld.

Het festival wordt al jaren gehouden bij de hoofdstad. De organisatoren zouden in het verleden kritiek hebben gekregen omdat ze aanhangers uitnodigden van de dictatoriale regering van Eritrea. Antiregeringsbetogers kregen dit jaar toestemming om in de buurt te demonstreren, maar rukten vervolgens op naar het festivalterrein.

De politie zegt nog geen informatie te hebben over mogelijke gewonden. Wel is er materiële schade. Op beelden is te zien dat voertuigen en een tent in brand staan. De autoriteiten zagen zich genoodzaakt een snelweg in de buurt deels af te zetten, omdat vluchtende mensen de weg blokkeerden.

Het komt in Europa vaker tot aanvaringen tussen voor- en tegenstanders van het Eritrese regime, ook in Nederland. Eritrea ligt in het noordoosten van Afrika en wordt al tientallen jaren bestuurd door dictator Isaias Afewerki.
Na Duitsland maken onze Eritrese vrienden er ook in Zweden weer een mooie puinhoop van. - Knip-

Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)en-ontaardt-in-chaos

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 17-09-2023 23:31:56 ]
  donderdag 3 augustus 2023 @ 18:10:11 #2
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_210147139
Terecht gerel, tijd om alle vriendjes van die dictator terug te trappen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 3 augustus 2023 @ 18:51:04 #3
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210147678
Verrassend.
pi_210147980
Ze zijn normaal zo vredig.
Heel vreemd dit.
Vakman pur sang
pi_210148074
Sowieso bizar dat Eritreeërs nog steeds als vluchteling worden erkend.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 19:23:44 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210148088
nee

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2023 17:52:18 ]
Ik ben inmiddels overleden
pi_210148113
Je gaat de loop op voor iets

Je vecht over hetzelfde verder in een nieuw land

Why...
Echt.. hier spelen krachten die ik niet kan begrijpen :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 3 augustus 2023 @ 19:30:54 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210148171
Nvm :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 3 augustus 2023 @ 19:31:48 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_210148187
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik had het over de tocht naar hier :P
Maar eigenlijk moet dat volk dan gewoon terug, vecht daar maar verder.
Regering wil zeker niet en 'wij' zitten ermee?
Die regering vindt het wel prima het geld wat ze hier verdienen krijgen , geven ze daar voor een deel weer uit.
Gratis ontwikkelingshulp
Ik ben inmiddels overleden
pi_210148235
quote:
16s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Nvm :@
Ik probeer het te begrijpen..
Stel hier in België barst de pleuris uit met de Walen en ik ga de loop op want zij slaan ons de kop in omdat Vlaming.. ik kom in..euh.. Spanje terecht want lekker weer. En dan ineens staan daar ook Walen die ook weggelopen zijn.
Ok, mijn eerste gevoel hierbij is: optyfen uit mijn nieuwe land stomme Waal :(

Hm...
  donderdag 3 augustus 2023 @ 19:35:09 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_210148250
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik probeer het te begrijpen..
Stel hier in België barst de pleuris uit met de Walen en ik ga de loop op want zij slaan ons de kop in omdat Vlaming.. ik kom in..euh.. Spanje terecht want lekker weer. En dan ineens staan daar ook Walen die ook weggelopen zijn.
Ok, mijn eerste gevoel hierbij is: optyfen uit mijn nieuwe land stomme Waal :(

Hm...
Ja ik wou een grapje maken maar ben bang dat die serieus genomen wordt. :+

En ik denk hetzelfde, opdoneren met die lui, ze dragen niets bij, alles wat ze bij elkaar sprokkelen sturen ze terug en ze trappen een hoop ellende.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_210148260
Nietsnutgoden
U MAD?
pi_210148269
quote:
16s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja ik wou een grapje maken maar ben bang dat die serieus genomen wordt. :+
Maar goed dat je quote veilig mee overgesprongen is :D
  donderdag 3 augustus 2023 @ 19:36:07 #14
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210148270
Als ik Eritreeërs tegenkom hangen ze of in het park, of ze zitten met een groepje jongens in een kebabzaak..

Die lui zijn echt totaal onproductief, lui, en vaak ook niet bijster intelligent als ik dat zo mag zeggen.

In Ethiopië gooien ze zelfs stenen naar toeristen, veel reisverslagen over gelezen. Eritreeërs zijn diezelfde mensen, was vroeger een land. Oost Afrika is ook wel echt een van de minst ontwikkelde plekken op aarde, daar moeten we er niet te veel van willen.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 19:40:02 #15
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_210148326
quote:
13s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:23 schreef Enchanter het volgende:
Eritreeërs , als er volk is waar je niks , maar ook echt helemaal niks aan hebt , dan is het dat volk wel.
Op de 2e plaats hebben we de Somaliërs
Beide groepen hebben een hoog criminaliteitscijfer, zitten het vaakst op praktijkonderwijs, hebben de meeste schooluitval van alle nationaliteiten, als je een gezonde samenleving wilt moet je niet te veel van deze mensen hebben idd.
pi_210148365
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:40 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Beide groepen hebben een hoog criminaliteitscijfer, zitten het vaakst op praktijkonderwijs, hebben de meeste schooluitval van alle nationaliteiten, als je een gezonde samenleving wilt moet je niet te veel van deze mensen hebben idd.
Kerel jij zit in de wajong en 'werkt' in een fucking kringloopwinkel. En ik maar een sloot belasting betalen voor uitvreters zoals jij.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_210148429
Eritrea behoort tot de slechtste landen op aarde qua mensenrechten en de mensen die deze festivals organiseren zijn vriendjes van het dictatoriale regime. Als vluchteling zou ik daar ook pissed off van raken.
pi_210148488
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Na Duitsland maken onze Eritrese vrienden er ook in Zweden weer een mooie puinhoop van. Hoe lang gaan we als Europa nog door met het binnenhalen van deze nietsnutten en hun tribale stammenstrijd die zij vervolgens hier voortzetten? Hoe kunnen aanhangers van het regime überhaupt in Europa asiel hebben gekregen?

Ook in Nederland hoor.

pi_210148764
Niet doen

[ Bericht 83% gewijzigd door Pizzakoppo op 17-09-2023 15:58:52 ]
pi_210148810
Ga maar terug naar je eigen festival..
Oh wacht. Het is hun festival.
Go hard or go home
pi_210153122
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:08 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Na Duitsland maken onze Eritrese vrienden er ook in Zweden weer een mooie puinhoop van. Hoe lang gaan we als Europa nog door met het binnenhalen van deze nietsnutten en hun tribale stammenstrijd die zij vervolgens hier voortzetten? Hoe kunnen aanhangers van het regime überhaupt in Europa asiel hebben gekregen?

Verschil zit hem met name in de vluchtelingen de afgelopen jaren, dit vooral gevlucht zijn voor het regime, gebrek aan vrijheid, onderdrukking en een dienstplicht die eeuwig verlengd kan worden zonder reden en eerdere vluchtelingen die gevlucht zijn voor de oorlog met Ethiopië rond 2000 of tijdens de onafhankelijkheidsoorlog die duurde tot 1991.

De tweede groep heeft nog wel eens sympathie voor het regime, bijvoorbeeld door de onafhankelijkheidsstrijd, terwijl dat bij de eerste logischerwijs een stuk minder het geval is.

Over het regime zelf kunnen we kort zijn: in 2021 lukt het ze om laatste te worden de index betreffende persvrijheid, dus nog slechter dan Noord-Korea en dan moet je echt serieus je best doen als land :') Dan hoeft ik hopelijk verder niet uit te leggen hoe het met vrijheden gesteld is.
pi_210153183
Als je je afvraagt waarom het zon puinhoop in Eritrea is, dat is omdat daar nog veel meer eritreers wonen als hier.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_210153671
Die puinzooi veroorzaken en niet willen verbeteren dat zit toch gewoon in het DNA. De one liner het zijn er maar een paar, gaat al jaren niet meer op.
Allemaal eruit gooien en over 300 jaar nog eens kijken of er wat veranderd is.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_210153719
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:42 schreef BoneThugss het volgende:
Kerel jij zit in de wajong en 'werkt' in een fucking kringloopwinkel. En ik maar een sloot belasting betalen voor uitvreters zoals jij.
Wat is er mis met werken in een kringloopwinkel? Of, waarom staat 'werkt' tussen aanhalingstekens?

Ik heb 100x liever een WAJONG-er die in een kringloop 'werkt' en tegen de import van deze lui stemt, dan een of andere halftamme manager (of weet ik veel waar je wél tegenop kijkt) die ze en masse wilt binnenhalen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Akathisia op 04-08-2023 09:17:35 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210153739
quote:
10s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je bent "gevlucht" uit een land, en gaat vervolgens de cultuur eren die de veroorzaker is van de ellende waardoor je bent weggejaagd.

Waarom gaat het gros van Europa nog langer mee in dit soort list en bedrog praktijken?
Ach, zat deugers hier die ze hier ook nog steeds verwelkomen hoor..

Want;
"Je vlucht niet voor niks hoor"...
:')
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:05:40 #26
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210153804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 08:56 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ach, zat deugers hier die ze hier ook nog steeds verwelkomen hoor..

Want;
"Je vlucht niet voor niks hoor"...
:')
Voor die jonge Afrikaanse gasten is dit gewoon luilekkerland. Uitkering, huurwoning, je hoeft niks te doen want voor alles staat wel weer een instantie, stichting of begeleider klaar. Resultaat is dat velen maar een beetje hangen op straat, wat doelloos rondfietsen etc. Vaak grote achterstanden in taal, opleiding, ontwikkeling dus ze aarden ook gewoon amper in een samenleving zoals de Nederlandse waarin alles gaat met regeltjes, afspraken, documenten en noem maar op.
pi_210153849
Hebben zij ook niet jaarlijks een feest (vechtpartij) hier in NL?
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:17:06 #28
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_210153906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 09:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hebben zij ook niet jaarlijks een feest (vechtpartij) hier in NL?
Ja, al is dat niet in de omvang zoals je hier ziet (want Zweden).
pi_210153920
Importeer 3rd world country shit
Krijg 3rd world country shit.
pi_210153932
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 05:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je je afvraagt waarom het zon puinhoop in Eritrea is, dat is omdat daar nog veel meer eritreers wonen als hier.
Ja. En die lui die dus dat shithole ontvluchten, komen hierheen en maken hier EXACT HETZELFDE SHITHOLE VAN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')