Eens ja, 24-25 graden ga ik ook voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 15:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het begint weer te overdrijven, 24 is lekker, 28 en half bewolkt is gewoon benauwd en plakkerig
Wij kochten er altijd ter plekke eentje. Iedereen een muntje of 2 inleggen en einde van de week de tent achterlaten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:45 schreef hoodieweather het volgende:
Net belde ik de Hema hier of ze nog partytenten hadden. De telefoniste zei nee, maar ze had die van haar bij de bouwmarkt gehaald en ze wenste me veel plezier op Lowlands
Altijd alles weer netjes meegenomen altijd, maar ik heb net de tent weer even opgezet en die is er niet al te best meer aan toe. De afgelopen jaren met z'n tweeën in de tent en daardoor een grotere meegenomen. Maar de een-persoons is redelijk gaar...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 17:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wij kochten er altijd ter plekke eentje. Iedereen een muntje of 2 inleggen en einde van de week de tent achterlaten.
Niet erg milieuvriendelijk, ach ja.
Lekker dampen wordt het bij vlagen ja.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:52 schreef beantherio het volgende:
De actuele weersvoorspellingen zijn buiig en warm. Gaat lekker plakkerig worden.
Valt wel mee toch? Alleen op zaterdag staat er nu wat regen. Eerste nachten nog aardig koel ook.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:52 schreef beantherio het volgende:
De actuele weersvoorspellingen zijn buiig en warm. Gaat lekker plakkerig worden.
Kijk je vooral uit naar Foals en Florence?quote:Op maandag 14 augustus 2023 09:30 schreef Niveath het volgende:
[..]
Lekker dampen wordt het bij vlagen ja.
Heeft er nog iemand belang bij twee tickets? Wij hebben er door omstandigheden ineens twee over. Bij voorkeur zonder ticketmaster-gedoe, wel natuurlijk gewoon doorsturen via ticketmaster. Prijs komen we vast wel uit, en je krijgt een grote bier van me op het terrein.
Zeker, er zijn meer mensen die twee fora lezen. Wij hebben dus twee tickets gewonnen, maar het lijkt erop dat vooral ticketmaster wint als we ze niet via via kwijt kunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 12:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kijk je vooral uit naar Foals en Florence?
Ik laat het ook het liefst buiten ticketmaster, maar vind het zelf ergens wel leuk om een financiële meevaller te hebben komend weekend. Maar ik hoef er geen 300 euro ofzo voor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:59 schreef De.Marcus het volgende:
ja ticketmaster wint altijd, zag net al tickets onder de 225 staan (en dan zit er nog 10% ticketmaster fee bovenop....)
Mooi wat extra muntjes straksquote:Op maandag 14 augustus 2023 14:10 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ik laat het ook het liefst buiten ticketmaster, maar vind het zelf ergens wel leuk om een financiële meevaller te hebben komend weekend. Maar ik hoef er geen 300 euro ofzo voor.
Tickets gaan voor spotprijsjes inmiddels ja, benieuwd of dat nog aantrekt.
edit: Tickets zijn weg inmiddels.
Ja zeker! Komt altijd goed van pasquote:
Dat zou vrijwel direct moeten kunnen lijkt me, misschien een dagje later voor de oude batch server. Het is echt niet zo dat TM 1 keer per week iemand langs laat komen voor de boekhoudingquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:34 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ja zeker! Komt altijd goed van pas![]()
Wat ik overigens buiten die onbeschofte fee van TM ook nog echt matig vind, is dat je dat geld pas 10 a 12 werkdagen na verkoop ontvangt. Dat kunnen ze volgens mij echt veel sneller inregelen als ze dat zouden willen.
Dat is zeker waar, maar kan me voorstellen voor mensen met een kleine beurs dat dit echt heel onhandig is. Als je gespaard hebt en dan toch een tegenvaller en besluit niet te gaan is dit best balen.quote:
Jazeker, maar een buitje is niet uitgesloten dus zet je tent niet in een greppel.quote:
ja, ik zag ook ineens dat wolkje verschijnen in het weeroverzicht. Potverdikkie.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:14 schreef Niveath het volgende:
[..]
Jazeker, maar een buitje is niet uitgesloten dus zet je tent niet in een greppel.
Omdat het verder erg warm en lekker lijkt te worden, is zo'n bui helemaal geen probleem. Het heeft wel wat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:15 schreef manny het volgende:
[..]
ja, ik zag ook ineens dat wolkje verschijnen in het weeroverzicht. Potverdikkie.
Inderdaad, zo'n buitje zorgt dan ook wel weer voor wat vertier onder een deel van de festivalgangers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 11:17 schreef Niveath het volgende:
[..]
Omdat het verder erg warm en lekker lijkt te worden, is zo'n bui helemaal geen probleem. Het heeft wel wat.
Die jaren dat het echt guur en grijs was waren dan echt wel minder. En koud 's nachts, nu blijft het gewoon korte broeken weer later op de dag.
ik ga volgende keer ook gewoon wachten met een kaartje kopen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 14:24 schreef zalkc het volgende:
Kaartprijs stort in184.80¤ op TM
Helaas geen camperkaarten, maar daar zijn er weinig van en die komen ook niet snel terug in de verkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |