abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212141673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 09:41 schreef roos94 het volgende:
Gewoon een alcoholist dus, want hij kan niet zonder.
Dat was in die hele docu wel duidelijk. Nu ben ik een lichtgewicht maar mijn lever was plaatsvervangend aan het roepen. :')

Die documentaire bereikt zo te zien wel redelijk zijn doel, kijkende naar de reactie van Yvonne. Het zit ook wel wat beter in elkaar dan die Hazes documentaires.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_212141835
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 15:38 schreef Athenais het volgende:

[..]
Dat was in die hele docu wel duidelijk. Nu ben ik een lichtgewicht maar mijn lever was plaatsvervangend aan het roepen. :')

Die documentaire bereikt zo te zien wel redelijk zijn doel, kijkende naar de reactie van Yvonne. Het zit ook wel wat beter in elkaar dan die Hazes documentaires.
De reactie van Yvonne neem ik met een korreltje zout, die heeft nog gierende hormonen door het lijf.
  Miss 200.000.000! dinsdag 23 januari 2024 @ 16:25:06 #128
367000 roos94
pi_212142205
quote:

[..]

Gezien de hoeveelheid sigaretten hij rookt en de alcohol die hij drinkt op dagelijkse basis, zal long/keelkanker of korsakov het probleem vanzelf oplossen.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 16:25:42 #129
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212142211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 16:25 schreef roos94 het volgende:

[..]
Gezien de hoeveelheid sigaretten hij rookt en de alcohol die hij drinkt op dagelijkse basis, zal long/keelkanker of korsakov het probleem vanzelf oplossen.
Of een hartaanval/stilstand
Wie dit leest is een lezer van dit
  Miss 200.000.000! dinsdag 23 januari 2024 @ 16:28:14 #130
367000 roos94
pi_212142246
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Of een hartaanval/stilstand
Wel zeer triest dat hij perse een kind moest krijgen. Jaimie en Jorik lijken me niet bepaald liefhebbende ouders. Ze zijn allebei veel te druk met zichzelf. Wat prima is, maar. Neem. Dan. Geen. Kind |:(
pi_212142721
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 16:28 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wel zeer triest dat hij perse een kind moest krijgen. Jaimie en Jorik lijken me niet bepaald liefhebbende ouders. Ze zijn allebei veel te druk met zichzelf. Wat prima is, maar. Neem. Dan. Geen. Kind |:(
Ik vraag me af of Jamie ook tijdens haar zwangerschap zoveel drugs gebruikt heeft?
pi_212143030
quote:

[..]

Raar dat zij er zo intrapt. Hij weet heel goed wat beeldvorming doet. De hele tijd maar roepen dat zijn zoon zijn allesie is. Maar zijn daden zeggen iets anders.
pi_212143386
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Raar dat zij er zo intrapt. Hij weet heel goed wat beeldvorming doet. De hele tijd maar roepen dat zijn zoon zijn allesie is. Maar zijn daden zeggen iets anders.

Wat Sheherazade al zei: kunnen de hormonen nog zijn. Maar een of ander krantenartikel leek ook vrij positief dus er zullen wel mensen intrappen. :{

Edit: https://www.metronieuws.n(...)ik-maar-prime-video/

"Jorik is open, hard en schrijnend." Goh ja, dat is positiever dan hoe ik het zou omschrijven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Athenais op 23-01-2024 18:37:09 (Linkje erbij) ]
pi_212143472
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 18:30 schreef Athenais het volgende:

[..]
Wat Sheherazade al zei: kunnen de hormonen nog zijn. Maar een of ander krantenartikel leek ook vrij positief dus er zullen wel mensen intrappen. :{

Edit: https://www.metronieuws.n(...)ik-maar-prime-video/

"Jorik is open, hard en schrijnend." Goh ja, dat is positiever dan hoe ik het zou omschrijven.
Nou inderdaad, hij verteld in principe dat het geweld wel te verwachten was binnen de relatie en dat hij 4 weekjes even een traject heeft gevolgd in Thailand en dat hij nog steeds drinkt en dat hij zeker weer gaat gebruiken en blij is zodra dit weer kan. 🤐🤐🤐🤐🤐🤐
pi_212152674
Open?
Tja. Als je toegeeft dat je nog altijd lekker doordrinkt en wellicht nooit zal stoppen etc., dan ben je eerlijk maar dat maakt je niet sympathiek of een leuker/beter mens.

Mensen houden niet van leugenaars. Kijk hoelang Hazes gelogen heeft over zijn situatie. En iedereen vond hem een schijnheilige lul (ook om andere redenen).
Blijkbaar heeft Lil’ Kleine sympathie gewonnen door in ieder geval niet helemaal te doen alsof hij heilig is.

En teveel drinken maakt je niet perse een afwezige vader of een mishandelaar.
Misschien, heel misschien, is dat zijn enige, blijvende zwakte?
Doc. niet gekeken hoor, ik vind hem walgelijk maar misschien zijn er dingen wél minder erg dan ze waren.

Als hij zijn handjes thuishoudt en aanwezig kan zijn voor zijn zoon, heb je al winst. Laat hem dan vooral op feestjes doorzuipen. Moet ie zelf weten. :')
  Miss 200.000.000! woensdag 24 januari 2024 @ 14:31:06 #136
367000 roos94
pi_212153151
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 13:32 schreef vencodark het volgende:
Open?
Tja. Als je toegeeft dat je nog altijd lekker doordrinkt en wellicht nooit zal stoppen etc., dan ben je eerlijk maar dat maakt je niet sympathiek of een leuker/beter mens.

Mensen houden niet van leugenaars. Kijk hoelang Hazes gelogen heeft over zijn situatie. En iedereen vond hem een schijnheilige lul (ook om andere redenen).
Blijkbaar heeft Lil’ Kleine sympathie gewonnen door in ieder geval niet helemaal te doen alsof hij heilig is.

Doc. niet gekeken hoor, ik vind hem walgelijk maar misschien zijn er dingen wél minder erg dan ze waren.

Als hij zijn handjes thuishoudt en aanwezig kan zijn voor zijn zoon, heb je al winst. Laat hem dan vooral op feestjes doorzuipen. Moet ie zelf weten. :')
Maar zijn dagrooster zag er gemiddeld naar eigen zeggen zo uit:

Om 16.00 wakker, naar de sauna, eten, stappen tot diep in de nacht en dan weer slapen. Wanneer ben je er dan voor je kind?
  woensdag 24 januari 2024 @ 16:20:26 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_212154185
Laatst nog een boek gelezen van Maarten Demmers, de therapeut uit het programma ' Verslaafd'. Die heeft ook die 12 stappen besproken die Jorik aangaf niet te hebben afgemaakt. Ik wed dat het vanaf stap 8 te penibel voor hem wordt en dat stap 9 helemaal een brug te ver voor hem is. Maar dat betekent waarschijnlijk wel dat hij ooit weer terugvalt.

quote:
Het 12 Stappen Minnesota Model
Stap 1 – Erken je verslaving en de gevolgen
Stap 2 – Geef toe dat je hulp nodig hebt
Stap 3 – Aanvaard de hulp
Stap 4 – Maak de balans op van je leven
Stap 5 – Ga aan de slag. Allereerst door je uit te spreken naar een vertrouwenspersoon
Stap 6 – Onderzoek je zwakheden en tekortkomingen
Stap 7 – Uit je bereidheid om te werken aan je gedrag
Stap 8 – Ga na wie je schade hebt berokkend
Stap 9 – Maak het goed met deze mensen
Stap 10 – Hou door zelfonderzoek voortdurend een vinger aan de pols
Stap 11 – Creëer stilte in je leven door gebed of meditatie
Stap 12 – Geef je ervaringen door aan lotgenoten
Volgens mij is het ook nog zo dat als je verslaafd bent geweest aan alcohol en drugs, alcohol altijd weer een gateway naar drugs kan zijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_212154299
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 14:31 schreef roos94 het volgende:

[..]
Maar zijn dagrooster zag er gemiddeld naar eigen zeggen zo uit:

Om 16.00 wakker, naar de sauna, eten, stappen tot diep in de nacht en dan weer slapen. Wanneer ben je er dan voor je kind?
Nou dat! En hij vond het zelf een enorm leuke tijd. Met nul aandacht voor dat jochie :{

En blijkbaar was z'n zus aan het oppassen toen Jamies hoofd al dan niet tussen de autodeur werd geklemd, en hij zei zelf dat ze helemaal strak stonden en lam waren. Maar dus wel weer op weg naar huis waar je kind zich op dat moment bevindt. (Om nog maar te zwijgen over het geluk dat 'ie dan strak en lam onderweg niemand heeft aangereden.) :r
pi_212154392
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:20 schreef SEMTEX het volgende:
Laatst nog een boek gelezen van Maarten Demmers, de therapeut uit het programma ' Verslaafd'. Die heeft ook die 12 stappen besproken die Jorik aangaf niet te hebben afgemaakt. Ik wed dat het vanaf stap 8 te penibel voor hem wordt en dat stap 9 helemaal een brug te ver voor hem is. Maar dat betekent waarschijnlijk wel dat hij ooit weer terugvalt.
[..]
Volgens mij is het ook nog zo dat als je verslaafd bent geweest aan alcohol en drugs, alcohol altijd weer een gateway naar drugs kan zijn.
Met dat gezuip van hem dacht ik dat hij al hervallen was. Dat 'met mate' hem niet lukt was in elk geval al duidelijk.
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 januari 2024 @ 18:25:40 #140
22592 crew  Ole
pi_212155383
Enige spijt is dat het bekend is nu. En slecht voor reputatie. Flapdrol
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_212156028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:25 schreef Ole het volgende:
Enige spijt is dat het bekend is nu. En slecht voor reputatie. Flapdrol
Van zijn reputatie was toch al niets meer over, deze docu is enkel als redmiddel ingezet omdat er niets meer binnen kwam en omdat er naar verluidt schulden zijn. Hij had gehoopt om het laatste restje van zijn imago te kunnen opvijzelen zodat er weer boekingen komen.. Want ja drugsgebruik is natuurlijk een grote kostenpost.
Hij zit nog overduidelijk in de ontkenningsfase dat hij een drugs/alcohol probleem dus begrijp de hele opzet niet van deze docu.
Deze gast is echt kansloos.
pi_212160267
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij vertelde bij Renze dat hij tot stap 6 is gekomen.
  woensdag 24 januari 2024 @ 23:36:34 #143
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_212160513
quote:
99s.gif Op woensdag 24 januari 2024 23:02 schreef praadje het volgende:

[..]
Hij vertelde bij Renze dat hij tot stap 6 is gekomen.
Tot.. dus stap 6 niet gehaald.
Roelof Hemmen vertelde erover en die zei dat stap 6 het contact met famillie en naasten is en daar excuus aan aanbieden.
Pauperkabouter liet daarop redelijk merken dat hij dat niet gedaan heeft en bij stap 6 gestopt is.

(willekeurig stappenplan van google gehaald, weet niet of die volgorde ook door Pauperkabouter gevolgd is)
• 1 Erken het probleem
• 2 Geef toe dat je hulp nodig hebt
• 3 Aanvaard de hulp
• 4 Maak een balans op van je leven
• 5 Beken je eigen misstappen en de misstappen tegenover anderen
• 6 Ontdek je eigen zwakheden en tekortkomingen
• 7 Werk aan je eigen zwakheden en tekortkomingen
• 8 Maak een lijst van mensen die je schade hebt berokkend
• 9 Zoek contact met deze mensen en probeer het goed te maken
• 10 Kijk voortaan kritisch naar jezelf en erken direct je eigen fouten
• 11 Vind een manier om rust te vinden in je leven, bijvoorbeeld door meditatie of door gebed
• 12 Help anderen en geef je eigen ervaringen door
(in deze lijst is stap 8 en 9 het contact opzoeken met anderen maar stap 5 is daar ook onderdeel van)

Ik zou zeggen dat Pauperkabouter nog bij stap 1 is.. hij geeft mischien toe dat hij verslaafd is maar erkent het probleem nog steeds niet.
Hij is er letterlijk trots op dat hij nu kan drinken zonder dat hij er "behoefte" aan heeft, dat zei hij zelf.
Maar natuurlijk heeft hij er geen behoefte aan als die behoefte gewoon dagelijks vervuld wordt.
Dat is zoiets als zeggen "ik heb geen dorst want ik heb net water gedronken"

Hij wordt ook nog op middelen gebruik gecontroleerd (alcohol valt daar niet onder) dus hij heeft nu nog een reden om niet te gebruiken.
Zodra dat wegvalt dan is er ook geen reden meer om niet te gebruiken en dan zal ie weer terugvallen in z'n oude patroon.

Lio kan denk ik fluiten naar dat miljoen op de bank en ik gok eigenlijk dat z'n "klokkie" ook verpatst gaat worden om drugs te kopen.
pi_212160627
quote:
11s.gif Op woensdag 24 januari 2024 23:36 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Tot.. dus stap 6 niet gehaald.
Roelof Hemmen vertelde erover en die zei dat stap 6 het contact met famillie en naasten is en daar excuus aan aanbieden.
Pauperkabouter liet daarop redelijk merken dat hij dat niet gedaan heeft en bij stap 6 gestopt is.

(willekeurig stappenplan van google gehaald, weet niet of die volgorde ook door Pauperkabouter gevolgd is)
• 1 Erken het probleem
• 2 Geef toe dat je hulp nodig hebt
• 3 Aanvaard de hulp
• 4 Maak een balans op van je leven
• 5 Beken je eigen misstappen en de misstappen tegenover anderen
• 6 Ontdek je eigen zwakheden en tekortkomingen
• 7 Werk aan je eigen zwakheden en tekortkomingen
• 8 Maak een lijst van mensen die je schade hebt berokkend
• 9 Zoek contact met deze mensen en probeer het goed te maken
• 10 Kijk voortaan kritisch naar jezelf en erken direct je eigen fouten
• 11 Vind een manier om rust te vinden in je leven, bijvoorbeeld door meditatie of door gebed
• 12 Help anderen en geef je eigen ervaringen door
(in deze lijst is stap 8 en 9 het contact opzoeken met anderen maar stap 5 is daar ook onderdeel van)

Ik zou zeggen dat Pauperkabouter nog bij stap 1 is.. hij geeft mischien toe dat hij verslaafd is maar erkent het probleem nog steeds niet.
Hij is er letterlijk trots op dat hij nu kan drinken zonder dat hij er "behoefte" aan heeft, dat zei hij zelf.
Maar natuurlijk heeft hij er geen behoefte aan als die behoefte gewoon dagelijks vervuld wordt.
Dat is zoiets als zeggen "ik heb geen dorst want ik heb net water gedronken"

Hij wordt ook nog op middelen gebruik gecontroleerd (alcohol valt daar niet onder) dus hij heeft nu nog een reden om niet te gebruiken.
Zodra dat wegvalt dan is er ook geen reden meer om niet te gebruiken en dan zal ie weer terugvallen in z'n oude patroon.

Lio kan denk ik fluiten naar dat miljoen op de bank en ik gok eigenlijk dat z'n "klokkie" ook verpatst gaat worden om drugs te kopen.
💯💯💯💯
En dat is ook de enige reden van deze hele docu om weer de inkomsten op gang te krijgen.
Het boeit hem allemaal geen flikker wat hij gedaan heeft, dat is precies wat die arrogante kop van hem uitstraalt. Hij erkent zijn probleem niet en doet uiteindelijk toch waar hij zin in heeft.

Al zijn bv's staan in de rode cijfers en zijn grachtenpand staat ook te koop.
Mocht hij dat verkopen moet hij eerst de platenmaatschappij Sony nog 3 miljoen terug betalen.

Dus ik hoop voor hem dat hij zijn rolexjes,broodroosters nog heeft, dan kan hij die nog op pand leggen voor zijn verslaving te bekostigen.
  woensdag 24 januari 2024 @ 23:59:32 #145
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_212160682
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 23:52 schreef sherezade het volgende:

[..]
💯💯💯💯
En dat is ook de enige reden van deze hele docu om weer de inkomsten op gang te krijgen.
Het boeit hem allemaal geen flikker wat hij gedaan heeft, dat is precies wat die arrogante kop van hem uitstraalt. Hij erkent zijn probleem niet en doet uiteindelijk toch waar hij zin in heeft.

Al zijn bv's staan in de rode cijfers en zijn grachtenpand staat ook te koop.
Mocht hij dat verkopen moet hij eerst de platenmaatschappij Sony nog 3 miljoen terug betalen.

Dus ik hoop voor hem dat hij zijn rolexjes,broodroosters nog heeft, dan kan hij die nog op pand leggen voor zijn verslaving te bekostigen.
Al die BN'ers die aan real life docu's meedoen hebben daar een eigen belang bij.
Bij de meesten gaat het om geld bij anderen weer om bijv een nieuw album te promoten.
(en Frans Bauer doet het voor de fans)

Pauperkabouter moet sowieso 3 miljoen terugbetalen aan Sony, moet daardoor ook z'n grachtenpand verkopen.. met een beetje geluk weet ie dat nog met een kleine winst te verkopen (pand staat te koop voor 3,25 mijoen)
Met zijn levensstijl heeft ie dan nog een hoop geld nodig, van andere docu's is bekend dat dat ongeveer een ton oplevert.
  Miss 200.000.000! donderdag 25 januari 2024 @ 08:15:10 #146
367000 roos94
pi_212161494
Dan doet maatje boef het toch beter met zn vastgoed en crypto :+
  donderdag 25 januari 2024 @ 08:34:25 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212161596
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 13:32 schreef vencodark het volgende:
Open?

Mensen mishandelen maakt je een mishandelaar en dat zit er schijnbaar redelijk ingebakken als je dat jarenlang doet. Zeker als je dat alle (bekende) keren onder invloed van drank doet en gewoon door blijft drinken ben je wel heel naïef als je daar verbetering verwacht zonder dat er ook maar iets in die situatie verandert.
Laffe huichelaar
pi_212161672
Ja maar die mensen om hem heen moeten gewoon niet zo zeiken. Dan is er niks aan de hand
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212162600
quote:
11s.gif Op woensdag 24 januari 2024 23:59 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Al die BN'ers die aan real life docu's meedoen hebben daar een eigen belang bij.
Bij de meesten gaat het om geld bij anderen weer om bijv een nieuw album te promoten.
(en Frans Bauer doet het voor de fans)

Pauperkabouter moet sowieso 3 miljoen terugbetalen aan Sony, moet daardoor ook z'n grachtenpand verkopen.. met een beetje geluk weet ie dat nog met een kleine winst te verkopen (pand staat te koop voor 3,25 mijoen)
Met zijn levensstijl heeft ie dan nog een hoop geld nodig, van andere docu's is bekend dat dat ongeveer een ton oplevert.
Hij zal nu wel geen briefjes van ¤500 meer verscheuren voor het publiek. 😂😂 Zo hard kan het gaan.
  Trouwste user 2022 donderdag 25 januari 2024 @ 10:53:07 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_212162854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 10:26 schreef sherezade het volgende:

[..]
Hij zal nu wel geen briefjes van ¤500 meer verscheuren voor het publiek. 😂😂 Zo hard kan het gaan.
Heeft ie dat gedaan :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')