Volledig mee eensquote:Op maandag 4 september 2023 21:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik Jaimie Vaes in Expeditie Robinson totaal anders dan dat ik verwacht had.
Wtf ze lijkt op die ene gast die omgebouwde vent wat op "ken" wilt lijken maar uiteindelijk toch maar gekozen heeft om als vrouw door het leven door te gaan. Ik kom niet meer op zijn naam.quote:
Is heel topic over.. sjips nu kom ik ook niet op de naamquote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wtf ze lijkt op die ene gast die omgebouwde vent wat op "ken" wilt lijken maar uiteindelijk toch maar gekozen heeft om als vrouw door het leven door te gaan. Ik kom niet meer op zijn naam.
Maar ze heet nu anders toch?quote:
Ow jaquote:Op maandag 4 september 2023 22:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar ze heet nu anders toch?
- edit-
Jessica
In welk opzicht?quote:Op maandag 4 september 2023 21:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik Jaimie Vaes in Expeditie Robinson totaal anders dan dat ik verwacht had.
Intelligenter, niet zo arrogant , past zich aan aan de "overlevingsstand." Zeurt niet. Mixed gewoon met iedereen. Werkt mee.quote:
Naja, "naturel"..quote:Op dinsdag 5 september 2023 09:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Intelligenter, niet zo arrogant , past zich aan aan de "overlevingsstand." Zeurt niet. Mixed gewoon met iedereen. Werkt mee.
Dat is allemaal anders dan het beeld dat ik had. Ik dacht "als haar nagel breekt gaat ze naar huis."
Eigenlijk vind ik haar naturel ook mooier dan met al die make-up.
Ik heb haar alleen gezien in ' Boerderij van Dorst' en vond haar daar oppervlakkig overkomen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 11:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij kwam ze altijd best redelijk intelligent over. Dat ze halfnaakt op Insta staat, doet daar weinig aan af. Ik vond haar in dat interview na haar breuk met Kleine ook niet dom overkomen en eigenlijk ook niet als iemand die drama schopt om een afgebroken nagel.
Sterker nog, ik vond haar juist overkomen als iemand die echt niet moeilijk doet om door de modder te kruipen als het nodig is: zo’n typisch ‘meisjes-meisje’ is ze nooit geweest. Niks mis met meisjes-meisjes trouwens; ik gebruikte het even in de meest negatieve zin van de term. Eerder een beetje een tom boy.
quote:Op dinsdag 19 december 2023 11:00 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens Yvonne Coldewijer zijn Jamie en Lil kleine weer samen?
Volgens mij ziet Jorik dat kindje amper. Als je zijn stories moet geloven is hij altijd in een club of horlogewinkel of sjieke kledingwinkel of ergens op een jacht.quote:
Ja, dacht ik ook al. Als het waar is.quote:
Ik vind het verontrustender dat ik Koen van Dijk niet ken.quote:
Koen Kardashianquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustender dat ik Koen van Dijk niet ken.
Ken ik ook niet. De enige die ik daar zou herkennen is Bruce Jenner. Omdat ik sportfan ben en hem nog ken als tienkamper.quote:
Ze zijn anders best lang uit elkaar geweest. Meestal zie je dat als een vrouw die in een gewelddadige relatie zit en eindelijk van hem los is gekomen, niet meer terugkomt. Niet na zo’n lange tijd.quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:31 schreef Rupibma het volgende:
Je kan dit alleen begrijpen als je zelf in die situatie hebt gezeten. Het is niet het verlangen naar geld, het is de verslaving naar hem vermoed ik. De ups en downs hebben iets met haar hersenen gedaan en hij brengt haar dat shotje dopamine. Hieruit komen is moeilijk zonder psychische hulp en compleet no contact.
Op wat baseer je dit? Het is moeilijk uit zo een relatie te komen. Die van hun was zo intens, dat is verslavend.quote:Op woensdag 20 december 2023 00:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze zijn anders best lang uit elkaar geweest. Meestal zie je dat als een vrouw die in een gewelddadige relatie zit en eindelijk van hem los is gekomen, niet meer terugkomt. Niet na zo’n lange tijd.
Stockholm syndroom?quote:Op woensdag 20 december 2023 09:14 schreef Michellee het volgende:
Bizar, dit had ik niet verwacht na al die interviews, en haar pogingen om een eigen bestaan op te bouwen
Ik zag haar in Boerderij van Dorst, daar vond ik haar nu niet bepaald overkomen als een sympathieke vrouw die nadacht over de belangrijke dingen. Een postzegel heeft nog meer diepgang. Wat een ongelooflijke, egocentrische dame is dat. Ik heb medelijden met hun kind. Dat ventje is nu al f..ed up for lifequote:Op woensdag 20 december 2023 12:02 schreef roos94 het volgende:
Dan zal jaimie t.z.t. wel met een lul verhaal komen waarvan je al precies weet wat er gezegd gaat worden. Jorik heeft zo hard aan zichzelf gewerkt, is in therapie geweest , hij gaat nu 100% voor ons blabla
En dat maakt het minder erg dat ze met al die bemoeizieke en gluiperige onthullingen komt?quote:Op woensdag 20 december 2023 09:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is helaas vaak wel waar, de ontdekkingen die Yvonne doet.
Moet dat kind niet naar school?quote:Op maandag 8 januari 2024 18:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Lees dat lil kleine en Jaimie samen zijn gespot in Dubai, op vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |