De boobs van welke babe?quote:
Ga je geen boobs posten?quote:
Nee, moet dat?quote:
Niks moet, maar ik zag het woord boob voorbij komen.quote:
Triggerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks moet, maar ik zag het woord boob voorbij komen.
Volgende keer beterquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:10 schreef Lenny77 het volgende:
Oh men... Ik had de laatste post![]()
Ik had de TS kunnen worden
Dat is wel zuur.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:10 schreef Lenny77 het volgende:
Welke TT had jij ervan gemaakt?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:10 schreef Lenny77 het volgende:
Ik hou wel van dit soort subtiliteit.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De jouwe is ook zeer goed hoor![]()
Je bent de welverdiende TS
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De jouwe is ook zeer goed hoor![]()
Je bent de welverdiende TS
Ha, hoe gaat het met je vakantie? Kom je al een beetje tot rust?quote:
Haha goede grap. Ik kreeg vanochtend een appje, vanmiddag vergadering die ik even vergeten was en niet kan annuleren (aangezien ik eigenlijk nog geen vakantie zou hebben nu). Maar op zich wel relaxed hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, hoe gaat het met je vakantie? Kom je al een beetje tot rust?
Ik zou wel demonstratief in vakantie-outfit aansluiten. En een achtergrond met strand, azuurblauwe zee en palmboom instellen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha goede grap. Ik kreeg vanochtend een appje, vanmiddag vergadering die ik even vergeten was en niet kan annuleren (aangezien ik eigenlijk nog geen vakantie zou hebben nu). Maar op zich wel relaxed hoor
Hi MizzezAquote:
Puzzie!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hi MizzezA![]()
Ik ga morgen weer ff lekker chillen in het land van Cuijk, wijnen/kletsen/wandelen
Zin in
Wakker waaien met een frisse neus in de ochtend is wel lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Puzzie!
Leuk, lekker chillen! Helaas niet zulk mooi weer, al heeft het onstuimige met de wind ook wel weer zn charme.
Geniet ervan Puz!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hi MizzezA![]()
Ik ga morgen weer ff lekker chillen in het land van Cuijk, wijnen/kletsen/wandelen
Zin in
Er is in de afgelopen maanden zoveel gebeurd , ik heb wel zin om een paar dagen naar mijn moedertje te gaanquote:
Dan ook lekker doenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is in de afgelopen maanden zoveel gebeurd , ik heb wel zin om een paar dagen naar mijn moedertje te gaan
Ik drink al een paar jaar geen alcohol meer , alleen een wijntje als ik bij mijn mams benquote:
Genieten mag he, je hebt het zelf in de handquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik drink al een paar jaar geen alcohol meer , alleen een wijntje als ik bij mijn mams ben![]()
Ook wel leuk
Ja, even lekker tot rust komen. En natuurlijk ook gewoon gezellig voor je moeder!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er is in de afgelopen maanden zoveel gebeurd , ik heb wel zin om een paar dagen naar mijn moedertje te gaan
Daaromquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genieten mag he, je hebt het zelf in de hand
Ga er lekker van genieten!
Zij vindt dat ook heel leuk iddquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, even lekker tot rust komen. En natuurlijk ook gewoon gezellig voor je moeder!
En dat is zeker zo! Mijn moeder is ook altijd blij als ik er ben!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij vindt dat ook heel leuk idd![]()
Ff tijd met elkaar is ook belangrijk
Hard duimen dan maar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
En als de gordelroos geen roet in het eten gooit mag mn vader morgen naar huis, ik ben benieuwd.
Ja joh, zo oud ben ik ook weer niet! Ik ben pas over 2 weken jarigquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hard duimen dan maar.Is dat nog op tijd voor je verjaardag?
Hoe jong word je dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja joh, zo oud ben ik ook weer niet! Ik ben pas over 2 weken jarig
4e kruisjequote:
Dan begint het leven pas echt.quote:
Extra weinig aandacht! Nee, dat vraagt iedereen, maar ik geef nooit feestjes en ga daar dit jaar ook niet mee beginnen, misschien volgend jaar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan begint het leven pas echt.Ga je er nog extra aandacht aan besteden omdat het het 4e kruisje is?
Ik geef je groot gelijk. Ik probeer mijn verjaardag ook altijd zo geluidloos mogelijk voorbij te laten gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Extra weinig aandacht! Nee, dat vraagt iedereen, maar ik geef nooit feestjes en ga daar dit jaar ook niet mee beginnen, misschien volgend jaar.
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En als de gordelroos geen roet in het eten gooit mag mn vader morgen naar huis, ik ben benieuwd.
Ophangen aan de slingers.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan begint het leven pas echt.Ga je er nog extra aandacht aan besteden omdat het het 4e kruisje is?
Wel goed vastbinden dan maar zodat ze niet valt.quote:
Ah, geen luidruchtige verjaarsdagsseks voor jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Ik probeer mijn verjaardag ook altijd zo geluidloos mogelijk voorbij te laten gaan.
Confetti kanon erbij.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel goed vastbinden dan maar zodat ze niet valt.
Je hebt gelijk, geruisloos idd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, geen luidruchtige verjaarsdagsseks voor jou?(ik denk dat het geruisloos moet zijn, niet geluidloos
)
Is dit een metafoor?quote:
Nee, ik schep sfeer.quote:
Oh dat is fijn nieuws! Gordelroos heeft mijn moeder vroeger gehad, heel nasty is datquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dat is zeker zo! Mijn moeder is ook altijd blij als ik er ben!
(en dat terwijl ze me onlangs vertelde dat ik een ongelukje was, ze was zwanger geworden ondanks een spiraaltje)
Het één sluit het ander niet uit.quote:
Ja, mijn moeder ook al, ging gepaard met heel veel pijn. Gelukkig heeft mn vader sowieso al pijn, dus valt het niet zo op (ook dankzij de Oxycodonquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat is fijn nieuws! Gordelroos heeft mijn moeder vroeger gehad, heel nasty is dat
Hopelijk mag hij morgen naar huis
Mwoah, meestal leidt confetti tot niets.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.
Behalve sfeer (en rotzooi om op te ruimen), ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah, meestal leidt confetti tot niets.
Ja dat is echt wel heftigquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder ook al, ging gepaard met heel veel pijn. Gelukkig heeft mn vader sowieso al pijn, dus valt het niet zo op (ook dankzij de Oxycodon)
Er is blijkbaar een vaccinatie voor gordelroos, maar dat moet je zelf betalen (want het is vervelend, maar geen gevaar voor de volksgezondheid)
Vandaar de vraag of 'confetti kanon' een metafoor is voor iets anders waarmee je haar feestelijk kan versieren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, jij zit dan fijn toe te kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Behalve sfeer (en rotzooi om op te ruimen), ik zie het al helemaal voor me
Dit keer niet. Een confetti kanon is wat het is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar de vraag of 'confetti kanon' een metafoor is voor iets anders waarmee je haar feestelijk kan versieren.
Pneumokokken zegt me niets. Moet ik me daar ook al zorgen over gaan makenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat is echt wel heftig![]()
Enige wat ik sowieso op let dat mijn moeder die krijgt is de prik tegen pneumokokken want daar is ze bijna aan doodgegaan.
Tot een hoop rotzooi.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel bijzonder; zoveel kleurtjes en zoveel ellende.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot een hoop rotzooi.
Pneumokokken is vooral gevaarlijk kleine kinderen en bejaarden, al zou mijn moeder nu lachen om het woord bejaard want ze ziet er eerder uit als een vijftigerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pneumokokken zegt me niets. Moet ik me daar ook al zorgen over gaan makenmaar kan geen kwaad het even uit te zoeken, zeker als er een simpele prik tegen is, kosten van iets van 100 euro ofzo, dat is het wel waard als je niet ziek wil worden.
Mn broer wou de griepspuit, zodat hij minder ziek zou worden, wilde hij ook zelf betalen, maar de doktersassistente vond dat niet nodig voor gezonde mannen van zijn leeftijd, dus wilde het niet regelen
Yup, helaasquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel bijzonder; zoveel kleurtjes en zoveel ellende.
Doet mij ook ergens anders aan denken, maar goed.quote:
Als ik kleurtjes zou schieten zou ik meteen de dokter bellenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doet mij ook ergens anders aan denken, maar goed.
Whehehe, dat klinkt zo fout op zoveel manieren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik kleurtjes zou schieten zou ik meteen de dokter bellen
Ja, maar mijn ouders zijn wel redelijk bejaard met 77 en 80 jaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pneumokokken is vooral gevaarlijk kleine kinderen en bejaarden, al zou mijn moeder nu lachen om het woord bejaard want ze ziet er eerder uit als een vijftiger![]()
Maar dat is is wel gevaarlijk
Mijn moeder was vijf jaar geleden bijna dood, ze konden niets vinden , heeft maanden in ziekenhuizen gelegen ,uiteindelijk bleek het pneumokokken te zijn , longen en hartzakje gezandstraald , en haar long capaciteit is wel wat minder geworden maar ze is er gelukkig goed uitgekomenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar mijn ouders zijn wel redelijk bejaard met 77 en 80 jaar(al zijn ze het daar zelf ook niet mee eens, ondanks dat ze allebei zeer slecht lopen)
Als ik dit zo lees ben ik weer onder de indruk wat medici tegenwoordig allemaal kunnen. Zandstralen van hartzakjes, je verzint het niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder was vijf jaar geleden bijna dood, ze konden niets vinden , heeft maanden in ziekenhuizen gelegen ,uiteindelijk bleek het pneumokokken te zijn , longen en hartzakje gezandstraald , en haar long capaciteit is wel wat minder geworden maar ze is er gelukkig goed uitgekomen
Gelukkig dat ze er goed uitgekomen is! Zal ook wel een spannende en vermoeiende tijd geweest zijn. Maar dan extra leuk als je gewoon met haar kan wandelen en wijnen!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder was vijf jaar geleden bijna dood, ze konden niets vinden , heeft maanden in ziekenhuizen gelegen ,uiteindelijk bleek het pneumokokken te zijn , longen en hartzakje gezandstraald , en haar long capaciteit is wel wat minder geworden maar ze is er gelukkig goed uitgekomen
Te fout welquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, dat klinkt zo fout op zoveel manieren.
Meh ,.. het was een martelgang en ik was niet echt tevreden met hoe het personeel met haar omgingquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben ik weer onder de indruk wat medici tegenwoordig allemaal kunnen. Zandstralen van hartzakjes, je verzint het niet.
En fijn dus dat je moeder er nog is.
Ja preciesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig dat ze er goed uitgekomen is! Zal ook wel een spannende en vermoeiende tijd geweest zijn. Maar dan extra leuk als je gewoon met haar kan wandelen en wijnen!
Dat geloof ik. Zal op haar flinke impact hebben gehad en zal voor jou en anderen ook traumatisch zijn geweest. Je staat erbij en kan niks doen, anders dan er voor iemand zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ,.. het was een martelgang en ik was niet echt tevreden met hoe het personeel met haar omgingArtsen trouwens wel
![]()
Uiteindelijk is het een dame met een sterke wil en is ze er echt goed uitgekomen.
Ja het was behoorlijk traumatischquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Zal op haar flinke impact hebben gehad en zal voor jou en anderen ook traumatisch zijn geweest. Je staat erbij en kan niks doen, anders dan er voor iemand zijn.
Been there, done that.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het was behoorlijk traumatisch
Ja dat kan ik me goed voorstellen , er was ook een onderzoek in die tijd waaruit kwam dat heel veel langdurige ziekenhuis patiënten toch wel PTTS hadden overgehouden aan hun ziekenhuis tijd. Dat zag ik bij mijn moeder ook toenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Been there, done that.Uiteindelijk ook allemaal goedgekomen maar blijft een hele nare ervaring om aan terug te denken. Zelfs nu nog.
Zij heeft het ook bewust meegemaakt? Bij mij stond de persoon in kwestie stijf van de morfine dus die wist achteraf van niks. Was voor mij echt een ander verhaal...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me goed voorstellen , er was ook een onderzoek in die tijd waaruit kwam dat heel veel langdurige ziekenhuis patiënten toch wel PTTS hadden overgehouden aan hun ziekenhuis tijd. Dat zag ik bij mijn moeder ook toen
Nou ja bewust in de eerste maand.... ze had heel veel pijn en enige wat ze wist was dat ze er beter uit zou komen , zo heb ik die eerste periode niet ervarenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij heeft het ook bewust meegemaakt? Bij mij stond de persoon in kwestie stijf van de morfine dus die wist achteraf van niks. Was voor mij echt een ander verhaal...
Ik herken je point of view.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja bewust in de eerste maand.... ze had heel veel pijn en enige wat ze wist was dat ze er beter uit zou komen , zo heb ik die eerste periode niet ervaren
Best wel jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken je point of view.Als 'toeschouwer' kun je er zomaar ook PTSS van krijgen denk ik.
Ja, dat denk ik ook wel eens. Maar tot op heden is bij mij alles weer goed gekomen en krijgt alles wel weer een plekje.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken je point of view.Als 'toeschouwer' kun je er zomaar ook PTSS van krijgen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mn vader zeiden ze hem wel vantevoren dat hij na de operatie vastgebonden zou liggen met een buis in zn keel. Dat doen ze nog even tijdens het uit narcose halen, omdat sommigen verward wakker worden en gelijk aan de wond trekken. Maar ze zei dat ze dit vantevoren altijd vertellen, omdat het anders een heel traumatische ervaring kan zijn, dat vond ik wel netjes. (hij weet het allemaal niet meer geloof ik)Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel eens. Maar tot op heden is bij mij alles weer goed gekomen en krijgt alles wel weer een plekje.Mijn moeder heeft ook een buis in haar keel gehad, dat ging verkeerd en daarna moest ze nog een keer, maar ze wilde niet,... gekke is dat haar dat net op tijd bespaard is gebleven . Dat moet heel traumatisch zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mn vader zeiden ze hem wel vantevoren dat hij na de operatie vastgebonden zou liggen met een buis in zn keel. Dat doen ze nog even tijdens het uit narcose halen, omdat sommigen verward wakker worden en gelijk aan de wond trekken. Maar ze zei dat ze dit vantevoren altijd vertellen, omdat het anders een heel traumatische ervaring kan zijn, dat vond ik wel netjes. (hij weet het allemaal niet meer geloof ik)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Lange ziekenhuis opnames zijn vaak ook zeer traumatischquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voelt nu wel een beetje als de trauma SC
Niets ten nadele van jullie ervaringen
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel eens. Maar tot op heden is bij mij alles weer goed gekomen en krijgt alles wel weer een plekje.Jeetje, dan heb jij ook al het nodige meegemaakt en gezien. Ook bij jou fijn om te lezen dat het bij jou allemaal een plekje heeft gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mn vader zeiden ze hem wel vantevoren dat hij na de operatie vastgebonden zou liggen met een buis in zn keel. Dat doen ze nog even tijdens het uit narcose halen, omdat sommigen verward wakker worden en gelijk aan de wond trekken. Maar ze zei dat ze dit vantevoren altijd vertellen, omdat het anders een heel traumatische ervaring kan zijn, dat vond ik wel netjes. (hij weet het allemaal niet meer geloof ik)
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Shit happens helaas. Maar goed, daar weet jij ook eea van wat ik afgelopen week las toen ik lurkte in de KPD SC.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik moet zeggen, het eten in het MST was prima, de afdeling had een eigen keuken en kok, en je kon uit 20 maaltijden kiezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lange ziekenhuis opnames zijn vaak ook zeer traumatisch![]()
Doorligplekken ,aankomen , slecht eten , beroerde bezoektijden voor bezoekers etc
Ik dacht dat de kpd sc was voor de luchtige verhalen en dit de lief-dagboek-sc, haal het ook altijd door de warquote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niks mis met positief , want er is ook veel gedoe geweest over het ziekenhuis voer, en vooral de kwaliteit daarvan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het eten in het MST was prima, de afdeling had een eigen keuken en kok, en je kon uit 20 maaltijden kiezenen de bezoektijden waren van 9 tot 21 uur. Dus eigenlijk niets te klagen.
Ik lijk een beetje op Olof, lekker positief
Ik zie daar een hoop anderen erbij. En het oogt alsof de meeste users elkaar best wel kennen dus vind ik wat minder vanzelfsprekend om weer in mee te posten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kpd sc was voor de luchtige verhalen en dit de lief-dagboek-sc, haal het ook altijd door de war
Heb je hun ontgroend dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis met positief , want er is ook veel gedoe geweest over het ziekenhuis voer, en vooral de kwaliteit daarvan.
Ik mag hopen dat dat idd beter is geworden , want dat zou het ook moeten zijn![]()
Mijn ervaringen zijn anders. Grappig wel : ik moest ineens denken aan vakantiewerk wat ik ooit heb gedaan. , werken in de gaarkeuken van een GGZ inrichting in Deventer. Normaliter werd je als nieuwe een soort van ontgroend in zo'n hele grote pan oid, maar ik denk niet dat ze dat bij mij niet durfden![]()
Wat mij is bij gebleven is vies veel te gaargekookt voer . Wel een aparte ervaring en gelukkig was het vakantiewerk
Ja, verzorgingshuis nu is ook weer dat soort kant-en-klaar voeding. Dat moet dan opgewarmd worden door de verzorgenden, daar zit wel echt een verschil.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks mis met positief , want er is ook veel gedoe geweest over het ziekenhuis voer, en vooral de kwaliteit daarvan.
Ik mag hopen dat dat idd beter is geworden , want dat zou het ook moeten zijn![]()
Mijn ervaringen zijn anders. Grappig wel : ik moest ineens denken aan vakantiewerk wat ik ooit heb gedaan. , werken in de gaarkeuken van een GGZ inrichting in Deventer. Normaliter werd je als nieuwe een soort van ontgroend in zo'n hele grote pan oid, maar ik denk niet dat ze dat bij mij niet durfden![]()
Wat mij is bij gebleven is vies veel te gaargekookt voer . Wel een aparte ervaring en gelukkig was het vakantiewerk
Haha ja, zo kijk ik altijd naar de R&P scquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie daar een hoop anderen erbij. En het oogt alsof de meeste users elkaar best wel kennen dus vind ik wat minder vanzelfsprekend om weer in mee te posten.
Ik snap dit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, zo kijk ik altijd naar de R&P sc
Maakt niet uit.quote:
Kpd sc is pure porno waar jij onderdeel van bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kpd sc was voor de luchtige verhalen en dit de lief-dagboek-sc,
Net de motivatie die ik nodig had. Tot daar!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kpd sc is pure porno waar jij onderdeel van bent.
Dat heb ik nou met de kpd sc.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hopelijk kun je tegen extreem (gelul).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net de motivatie die ik nodig had. Tot daar!
Zolang er ook maar ruimte is voor gekut.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk kun je tegen extreem (gelul).
Nee, zitten voornamelijk homo's.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang er ook maar ruimte is voor gekut.
Met MizzezAmy als stralend middelpunt?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, zitten voornamelijk homo's.
Grapjas, met mij als stralend middelpunt natuurlijk!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met MizzezAmy als stralend middelpunt?
Die lord in je username deed al zoiets vermoeden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Grapjas, met mij als stralend middelpunt natuurlijk!
Daarom.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die lord in je username deed al zoiets vermoeden.
Ik ben daar niet vanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je hun ontgroend dan?
Ik ben niet over het hoofd te zien , maw opvallend dusquote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, verzorgingshuis nu is ook weer dat soort kant-en-klaar voeding. Dat moet dan opgewarmd worden door de verzorgenden, daar zit wel echt een verschil.
Maar ach, er is tenminste eten
Soms maakt wat verse groente in de saus al verschil.
Ben jij zo eng dat ze je niet durfden te ontgroenen?
Lekker hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor ontspanning
quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is Stiggy aan het doen voor z'n ontspanning?
Je mag raden.quote:
Dan gok ik dat jij niet denkt dat hij relaxed op de bank herhalingen van Top Gear zit te kijken.quote:
Top Gear is een ouwelullen programma toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gok ik dat jij niet denkt dat hij relaxed op de bank herhalingen van Top Gear zit te kijken.
Maar wat denk jij dan wel?
Wat denk je?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wat is Stiggy aan het doen voor z'n ontspanning?
Geen idee, ik kijk het niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Top Gear is een ouwelullen programma toch?![]()
Ik dacht niets
Ik heb het weleens voorbij zien komen tijdens het zappenquote:
Naar de sauna?quote:
Dan delen we een voorkeur. Wat luister je zoal?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het weleens voorbij zien komen tijdens het zappen![]()
Ik luister liever muziek
Oeh, daar heb ik eigenlijk wel weer eens zin in.quote:
Heel breed eigenlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan delen we een voorkeur. Wat luister je zoal?
Tof, zo'n brede interesse. Nog favorieten qua techno en rock?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel breed eigenlijk![]()
Van techno tot jazz/blues/rock/funk. etc
Geen schlagers?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel breed eigenlijk![]()
Van techno tot jazz/blues/rock/funk. etc
Voor corona ging ik regelmatig naar feestjes toe, maar de laatste 3 jaar ben ik meer bezig geweest met beter worden/accepteren dat ik een schildklier aandoening heb en die nogal een energievreter is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof, zo'n brede interesse. Nog favorieten qua techno en rock?
Bezoek je ook concerten en feesten?
Wat is je meest bijzondere ervaring?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor corona ging ik regelmatig naar feestjes toe, maar de laatste 3 jaar ben ik meer bezig geweest met beter worden/accepteren dat ik een schildklier aandoening heb en die nogal een energievreter is.
Vroeger ging ik alle punk.wave concerten af, later ging ik in een band zingen met vooral blues rock invloeden , heb een tijd in een club gedanst ..later alle vage feesten af .(hele toffe tijd , veel meegemaakt![]()
Ik vreet muziek..
Dan word het nodig eens tijd.quote:
Zing alleen in de auto somsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan word het nodig eens tijd.
Schlagers?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zing alleen in de auto soms
Of andere Duitstalige muziek.quote:
Nazi fanfare muziek? Is leuk voor in de slaapkamer.quote:
Neh, ik ben niet zo van de fanfare...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nazi fanfare muziek? Is leuk voor in de slaapkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Oh zeker wel!! Maar ik ging altijd naar een bepaalde tent in Zwolle en daar worden de feestjes zoals ik ze kende ,en waar ik graag heen ging niet meer op die manier gegeven. Geld gedoe ,nieuw beleid en dus niks meer aanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is je meest bijzondere ervaring?
Gaan feesten/concerten er ooit nog inzitten of is dat met je huidige energie geen optie meer?
Ik heb van alles gezongen en verzamel ook 'gekke muziek ,maar schlagers zijn mijn ding nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan word het nodig eens tijd.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neh, ik ben niet zo van de fanfare...Een beetje vent is dol op Nazi fanfare muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Puzzeke toch. Hoe kun je dat nou niet leuk vinden?!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb van alles gezongen en verzamel ook 'gekke muziek ,maar schlagers zijn mijn ding niet
Ik ben geen 'beetje vent' lees ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een beetje vent is dol op Nazi fanfare muziek.
Nee, wat er toevallig voorbij komt via MP3quote:
Vind jou wel een type voor Doom Metal.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wat er toevallig voorbij komt via MP3
Valt me tegen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben geen 'beetje vent' lees ik.
Ik schat in dat jij wel goed kan ongaan met teleurstellingen.quote:
Mwah, de muziek die Mick Gordon maakt voor games is wel echtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor Doom Metal.
Zeker niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schat in dat jij wel goed kan ongaan met teleurstellingen.
Wel leuk voor in de auto.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, de muziek die Mick Gordon maakt voor games is wel echt
Ja sorry manquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Puzzeke toch. Hoe kun je dat nou niet leuk vinden?!
Jazekerquote:
My bad. Sterkte dan maar met het dealen met deze teleurstelling.quote:
Hey Lenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:40 schreef Lenny77 het volgende:
Wat is hier met mijn SC aan de hand![]()
Lijkt KPD wel
Maar hier mogen we geen naakte foto's plaatsenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:40 schreef Lenny77 het volgende:
Lijkt KPD wel
Dies nieuwquote:
alleen tetten en billenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar hier mogen we geen naakte foto's plaatsen
Die mogen niet toch?quote:
Ik wou dat eerst niet nee... maar wie ben ikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die mogen niet toch?
Oh zo lastig die 2 sc's uit elkaar houden
Goed om te weten!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wou dat eerst niet nee... maar wie ben ik![]()
Overal mogen tetten en billen.
Echte geslachtsdelen en actie alleen in KPD
quote:
Ik kan NOOIT boos op jou wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dan ben ik bang dat je boos op me wordt en met naalden gaat prikken.
quote:
Lenzelquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:40 schreef Lenny77 het volgende:
Lijkt KPD wel
Germ toch...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Trouwens, net even met mn broer gebeld, mn vader mag morgen om 11 uur opgehaald worden!
Hij heeft wel veel gordelroos, zo'n 40 cm lang vlak zei mn broer, met veel jeuk en pijnsteken, maar dat was geen belemmering om hem naar huis te laten gaan! En hij is liever thuis ellendig dan daar
SUPER braafquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lenzel![]()
We zijn haske braaf toch ?
Met vunzigheden ?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
SUPER braaf![]()
Alleen waren er 6 extra pagina's gevuld deze namiddag
Neequote:
Let wel even op he, is besmettelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Trouwens, net even met mn broer gebeld, mn vader mag morgen om 11 uur opgehaald worden!
Hij heeft wel veel gordelroos, zo'n 40 cm lang vlak zei mn broer, met veel jeuk en pijnsteken, maar dat was geen belemmering om hem naar huis te laten gaan! En hij is liever thuis ellendig dan daar
Soort van zelfvoorzienend topicquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee
Ik ben alleen gewoon dat ik hier netjes kan volgen, ook bij afwezigheid van mij
In KPD niet
Huh, ik dacht dat het niet besmettelijk was?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Let wel even op he, is besmettelijk.
Is het al uitgedroogd?
Volgens mij nietquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Let wel even op he, is besmettelijk.
Is het al uitgedroogd?
Jawel is Herpes Zoster, is besmettelijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het niet besmettelijk was?
Nee het zijn nog blaasjes enzo en verplaatst zich over zn lichaam.
Maar mn moeder heeft het paar jaar geleden ook al gehad?
Hebben we het wel over hetzelfde?quote:
Gordelroosquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hebben we het wel over hetzelfde?
Gordelroos is toch Zona he? Herpes Zoster
Ja, dat las ik ook.quote:
Maar ik lees ergens anders dat het wel besmettelijk isquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook.
Hij krijgt er ook geen medicatie voor hoor.
https://www.anesthesiolog(...)ndelingen/gordelroosquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik lees ergens anders dat het wel besmettelijk is![]()
Verwarrend
Ja dat las ik ergens anders ook , daarom verwarrendquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
https://www.anesthesiolog(...)ndelingen/gordelroos
Erg besmettelijk zelfs
Ook tijdens de opleiding zo geleerd, plus wij moeten bescherming dragen bij het verzorgen van een patient met zona. Hier wordt ook altijd medicatie opgestart (Aciclovir)
Nou ik vertrouw op mijn opleiding en ervaring waar ik heb gezien dat het anderen heeft besmet dus ik ga voor wel besmettelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat las ik ergens anders ook , daarom verwarrend
Ik geloof je hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ik vertrouw op mijn opleiding en ervaring waar ik heb gezien dat het anderen heeft besmet dus ik ga voor wel besmettelijk
Ik denk wel dat een fitte persoon vrij weinig kans heeft.
Goed opletten met baby's en oudere, zwakkere mensen
Ik wil idd echt niet de betweter spelen hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor![]()
Weer wat geleerd![]()
Zo kom je ook absoluut niet over lieve Lenzelquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wil idd echt niet de betweter spelen hoor![]()
![]()
![]()
Ik wil anderen gewoon beschermen
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo kom je ook absoluut niet over lieve Lenzel
Jij weet waar je het over hebt, en ik vertrouw je daaropquote:
Aciclovir, is dat hetzelfde als tegen koortslip?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
https://www.anesthesiolog(...)ndelingen/gordelroos
(eerste linkje wat ik vond)
Erg besmettelijk zelfs
Ook tijdens de opleiding zo geleerd, plus wij moeten bescherming dragen bij het verzorgen van een patient met zona. Hier wordt ook altijd medicatie opgestart (Aciclovir)
Ja aciclovir is hetzelfde ja, in pilvorm. Een koortslip is ook een herpes.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Aciclovir, is dat hetzelfde als tegen koortslip?
Maar hij krijgt niets voor zover ik weet, alleen die Oxycodon. En natuurlijk een cocktail met bloedverdunners enzo.
Ik zal mn moeder nog even waarschuwen dan! Dank lieve Lenny!
Hmm dat zou wel kunnen, hij klaagde er zaterdag over, maar ook dat het al even zo was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja aciclovir is hetzelfde ja, in pilvorm. Een koortslip is ook een herpes.
Hier wordt wel altijd medicatie opgestart want zeer pijnlijk en niet goed voor een herstellende patiënt.
Is het al langer als een week bezig? Want dan heeft medicatie geen zin meer
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel kunnen, hij klaagde er zaterdag over, maar ook dat het al even zo was.
Het is al goed.quote:
Welke dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker
3 nummers die ik luister
Op naar volledig herstel, Amy's papa!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Zoek ik zo evenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is al goed.
[..]
Welke dan?
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves:
Hier het kanaal van Mick Gordon. Luister maar eens:
https://www.youtube.com/@:MickGordon
Hier moet ik wel aan wennen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:lordofleaves:
Hier het kanaal van Mick Gordon. Luister maar eens:
https://www.youtube.com/@:MickGordon
Heel veel wel haha. Maar het klinkt heel goedquote:
Heb een aantal tracks geluisterd, maar mijn oren fluiten er nog van.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel veel wel haha. Maar het klinkt heel goed
Dan zou ik de games niet spelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb een aantal tracks geluisterd, maar mijn oren fluiten er nog van.
Ook niet met geluid af?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zou ik de games niet spelen
Muziek uit, zodat je de Demons hoort krijsenquote:
En ik mij doodschrikken zeker?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Muziek uit, zodat je de Demons hoort krijsen
Nou nee. In deze Doom games ben jij niet bang voor de Demons, maar is het andersomquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En ik mij doodschrikken zeker?
Okee, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nee. In deze Doom games ben jij niet bang voor de Demons, maar is het andersom
Er staat gameplay van Doom Eternal op mijn youtube. Kijk maar eensquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Okee, dan heb ik niks gezegd.
Uit welk jaar komt dat deel?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staat gameplay van Doom Eternal op mijn youtube. Kijk maar eens
2020.quote:
Zit momenteel een stukje gameplay te kijken. Wat is dat veranderd zeg.quote:
Ja he. Heb ook een stukje met ray-tracing opgenomen. Ziet er nog beter uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit momenteel een stukje gameplay te kijken. Wat is dat veranderd zeg.
Ray-tracing?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja he. Heb ook een stukje met ray-tracing opgenomen. Ziet er nog beter uit
Ja, real space reflecties e.d. Echt gaaf.quote:
Staan die op je eigen kanaal?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, real space reflecties e.d. Echt gaaf.
Ja, kijk maar eens en lees de beschrijving dan even. Daar staat het in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Staan die op je eigen kanaal?
Oh ik heb geen idee, was een dagje weg en geen contact gehad, zal ze morgen eens bellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:19 schreef AirwiN het volgende:
Goedemiddag!
Hoe is het met je vader @:MizzezAmy ? Gaat alles goed thuis?
Nog steeds een kater?quote:
Neenee, gewoon al een gebakken ei gegeten hoor. Straks frietjesquote:
Ai, als dat geen kotsen word.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neenee, gewoon al een gebakken ei gegeten hoor. Straks frietjes
Nee, inmiddels wel genoeg ervaring daarmee om te weten wat wel en niet kanquote:
Lekker.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neenee, gewoon al een gebakken ei gegeten hoor. Straks frietjes
Dat mag ik hopen voor je.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, inmiddels wel genoeg ervaring daarmee om te weten wat wel en niet kan
Zeg dat wel, want een kind krijgen betekent seks hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor je.Wel jammer dat je geen kind krijgt btw.
Seksen met een dikke pens kan altijd. Doe ik ook.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeg dat wel, want een kind krijgen betekent seks hebben
Of bedoelde je gewoon dat de geneugten van een kind hebben me nu ontzegd worden?
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Seksen met een dikke pens kan altijd. Doe ik ook.
Huh, ik bedoelde eigenlijk dat als ik zwanger zou zijn, dat zou betekenen dat ik seks had gehadquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Seksen met een dikke pens kan altijd. Doe ik ook.
Heb zelf geen kinderen, dus kan je daarop geen antwoord geven.
Vind knuffelige buik wel aandoenlijk klinken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik bedoelde eigenlijk dat als ik zwanger zou zijn, dat zou betekenen dat ik seks had gehad
Haha mijn knuffelige buik is ook geen obstakel voor de seks hoor
Zou jij wel kinderen willen?
Ik heb die van mn zus van dichtbij meegemaakt en toen was ik genezen van mn kinderwens
Je zal niet de eerste vrouw zijn die onbevlekt ontvangen is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, ik bedoelde eigenlijk dat als ik zwanger zou zijn, dat zou betekenen dat ik seks had gehad
Haha mijn knuffelige buik is ook geen obstakel voor de seks hoor
Ja, soms raak je zwanger van in het zwembad zwemmen waar je vriendje net in klaargekomen is toch? Of heb ik teveel de Fancy gelezenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste vrouw zijn die onbevlekt ontvangen is.
En knuffelige buikjes zijn
Ja, zo werkt het volgens mij wel. 🤔quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, soms raak je zwanger van in het zwembad zwemmen waar je vriendje net in klaargekomen is toch? Of heb ik teveel de Fancy gelezen
Ben wel benieuwd met welke termen je jezelf zou omschrijven dan. Als je bang bent voor de reactie van @Lenny77 mag je het ook DM'en hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik mag van @:Lenny77 alleen nog maar vriendelijk over mezelf praten, dus ik probeer nieuwe termen uit om mezelf te omschrijven
Nee joh, Lenny weet wel dat ik mezelf als lelijk en viesdik omschrijfquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het volgens mij wel. 🤔
[..]
Ben wel benieuwd met welke termen je jezelf zou omschrijven dan. Als je bang bent voor de reactie van @:Lenny77 mag je het ook DM'en hoor.
Ah, een soort van playing-hard-to-get, maar dan anders.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, Lenny weet wel dat ik mezelf als lelijk en viesdik omschrijf![]()
dat helpt er ook voor dat de DM box niet zo vol stroomt![]()
Ja joh, als ik zeg dat ik woest aantrekkelijk ben, stroomt die inbox zo volquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, een soort van playing-hard-to-get, maar dan anders.
* slides into Mizzez DM
Eens dat het subjectief is, wat de één mooi vindt, vindt de ander weer niks. Wat zie jij graag bij een partner, qua innerlijk en uiterlijk?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja joh, als ik zeg dat ik woest aantrekkelijk ben, stroomt die inbox zo vol![]()
Haha en ok, dan zou ik liegen.
En ach, het is ook allemaal maar subjectief natuurlijk.
Zo lang je innerlijk maar mooi is!
Graag langer dan ikzelf (1,78m), niet te dun en bij voorkeur geen lange baard. Tatoeages vind ik wel wat hebben, als het geen namen oid zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens dat het subjectief is, wat de één mooi vindt, vindt de ander weer niks. Wat zie jij graag bij een partner, qua innerlijk en uiterlijk?
Sowieso is dat innerlijk minstens zo belangrijk is. Als iemand een waardeloos karakter heeft dan maakt een leuke kop en een goed lichaam dat ook niet goed.
Dit moet toch best te vinden zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Graag langer dan ikzelf (1,78m), niet te dun en bij voorkeur geen lange baard. Tatoeages vind ik wel wat hebben, als het geen namen oid zijn.
Qua innerlijk moet hij luisteren en begrijpen, respect hebben, beetje lief zijn, zelfstandig zijn (ik wil ook tijd voor mezelf hebben) en vooral wil ik er mee kunnen lachen.
En niet roken en geen kinderwens.
Verder is het vooral het totaalplaatje en heb ik niet zoveel wensen, omdat ik weet dat ik toch verliefd kan worden op iemand die totaal niet voldoet aan de wensenlijst.
Dat zou je denken hé?quote:
Lang Leve De Liefde een optie?quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou je denken hé?
Maar heb ook lange tijd niet echt gezocht en dat zomaar de ware tegenkomen in de supermarkt lijkt toch een beetje een fabeltje te zijn.
Haha nee te confronterend denk ik. Ik denk altijd dat ik best een leuk persoon ben, maar straks word ik helemaal afgekraakt, dat overleef ik nietquote:
Zitten ook veel te veel gekke figuren tussen, dus als je enigszins normaal bent is dat waarschijnlijk niks voor jou inderdaad. Zou er zelf ook nooit aan beginnenquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee te confronterend denk ik. Ik denk altijd dat ik best een leuk persoon ben, maar straks word ik helemaal afgekraakt, dat overleef ik niet
En met al die camera's lijkt me ook nog best ongemakkelijk
Ja, ik zou mezelf wel als enigszins normaal beschrijven. Maar ik mag het graag kijken, net als First Dates en B&B vol liefdequote:Op zondag 6 augustus 2023 18:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zitten ook veel te veel gekke figuren tussen, dus als je enigszins normaal bent is dat waarschijnlijk niks voor jou inderdaad. Zou er zelf ook nooit aan beginnen
Ik kijk het ook graag, leedvermaakgenotquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zou mezelf wel als enigszins normaal beschrijven. Maar ik mag het graag kijken, net als First Dates en B&B vol liefde
Want ergens krijg ik dan het idee dat ik redelijk normaal ben en het voor mij ook niet hopeloos is
Dat klinkt allemaal redelijk. Die lopen vast wel wild in het rond.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Graag langer dan ikzelf (1,78m), niet te dun en bij voorkeur geen lange baard. Tatoeages vind ik wel wat hebben, als het geen namen oid zijn.
Qua innerlijk moet hij luisteren en begrijpen, respect hebben, beetje lief zijn, zelfstandig zijn (ik wil ook tijd voor mezelf hebben) en vooral wil ik er mee kunnen lachen.
Verder is het vooral het totaalplaatje en heb ik niet zoveel wensen, omdat ik weet dat ik toch verliefd kan worden op iemand die totaal niet voldoet aan de wensenlijst.
De supermarkt is een metafoor he. Kan ook op werk, een verjaardag of op FOK! zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zou je denken hé?
Maar heb ook lange tijd niet echt gezocht en dat zomaar de ware tegenkomen in de supermarkt lijkt toch een beetje een fabeltje te zijn.
Lenny is een strenge.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik mag van @:Lenny77 alleen nog maar vriendelijk over mezelf praten, dus ik probeer nieuwe termen uit om mezelf te omschrijven
Hmm ja, nou, ik zal eens rondkijken dan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De supermarkt is een metafoor he. Kan ook op werk, een verjaardag of op FOK! zijn.
Ja, maar ze doet het voor ons eigen bestwilquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny is een strenge.Zo doet ze ook tegen mij.
Weet ik.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ze doet het voor ons eigen bestwil
quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, nou, ik zal eens rondkijken dan.
Jammer voor je dat ik al bezet ben.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee je moet lief voor jezelf zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, soms raak je zwanger van in het zwembad zwemmen waar je vriendje net in klaargekomen is toch? Of heb ik teveel de Fancy gelezen
Dat geldt ook voor mij. Maar 'geen relatie' is geen expliciete eis.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ik al bezet ben.Ik voldoe aan (bijna) al je eisen.
Ze hoeft niet bang te zijn voor mij (één van de weinigenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het volgens mij wel. 🤔
[..]
Ben wel benieuwd met welke termen je jezelf zou omschrijven dan. Als je bang bent voor de reactie van @:Lenny77 mag je het ook DM'en hoor.
1,78 is niet echt klein.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze hoeft niet bang te zijn voor mij (één van de weinigen), het is gewoon erg triest als een top vrouw zoals Amy zichzelf kleiner maakt
Alle eisen toch??quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ik al bezet ben.Ik voldoe aan (bijna) al je eisen.
Dat geldt wat mij betreft voor bijna iedereen. Ik snap dat (ver)oordelen van individuen niet. Zowel niet als anderen dat doen, maar ook ald je zo over jezelf denkt of prastquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze hoeft niet bang te zijn voor mij (één van de weinigen), het is gewoon erg triest als een top vrouw zoals Amy zichzelf kleiner maakt
Is dat? Nee man.quote:
Waarom moeten anderen wel bang voor je zijn trouwens?quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat zijn wij toch, slome!quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zwijgen als grote mensen bezig zijn![]()
Nou...quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom moeten anderen wel bang voor je zijn trouwens?
Ja, dat is wel zo.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt wat mij betreft voor bijna iedereen. Ik snap dat (ver)oordelen van individuen niet. Zowel niet als anderen dat doen, maar ook ald je zo over jezelf denkt of prast
Iedereen heeft iets moois, iets goeds, iets leuks en de vraag zou vooral moeten zijn hoe je dat het best tot zijn recht kan laten komen.
Cliffhanger ditquote:
Vraag haar het zelf maar.quote:
In het kader van luisteren en begrijpen. Ik denk dat de wereld er echt anders uit zou zien als 'we' dat wat vaker zouden doen.quote:
Dat deed ik al en jij reageerde...quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vraag haar het zelf maar.Ik kijk wel uit.
Nee, ik hou mij wijselijk stil.quote:
Als een Lord zwijgt is hij verstandig, bang of allebei.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik hou mij wijselijk stil.
Beiden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een Lord zwijgt is hij verstandig, bang of allebei.
Zeker. Ik vind ook dat mensen zich ook maar moeilijk kunnen inleven in anderen. Veel hebben toch de instelling als ze zelf ergens geen problemen mee hebben, is een ander maar een zwakkeling als die er wel problemen mee heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het kader van luisteren en begrijpen. Ik denk dat de wereld er echt anders uit zou zien als 'we' dat wat vaker zouden doen.
Ieder mensen heeft volgens mij wel iets waar hij/zij mee worstelt. En dan helpt het absoluut niet om daar een rationele, feitelijke reactie, of een ongevraagd advies op te krijgen. Terwijl enkel een stukje erkenning voor je dilemma een wereld van verschil zou kunnen maken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed, dat zijn misschien ook mijn persoonlijke frustraties
quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder mensen heeft volgens mij wel iets waar hij/zij mee worstelt. En dan helpt het absoluut niet om daar een rationele, feitelijke reactie, of een ongevraagd advies op te krijgen. Terwijl enkel een stukje erkenning voor je dilemma een wereld van verschil zou kunnen maken.
Dus ja, als jij niet tevreden bent met je gewicht vind ik dat vooral heel vervelend voor je.
Ik heb ooit een lezing meegemaakt die op mij wel indruk maakte. De spreker legde uit hoe je met lastige thema's, zoals pedofilie en vrouwenbesnijdenis, je onderscheiden kan maken tussen 'begrijpen' dus echt willen snappen hoe het zit en waarom een ander daar een bepaald beeld of behoefte bij heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
*knip*
Het is allemaal niet zo zwart-wit.
Er zijn ongetwijfeld meerdere soorten maar de goedkope plastic variant kom je wel het meest tegen. Onderschat het uiterlijk niet, ook die is verrassend effectief. Geen idee hoeveel ervaring je hebt met seksspeeltjes maar het is een prima iets om mee te beginnen. Als je er meer aan uit wil geven, zou ik iets anders adviseren.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Even iets heel anders (voordat Stiggy gaat klagen dat het te serieus wordt).
@:AirwiN jij had het over die pocket rocket, maar dat lijkt maar goedkoop plastic? Of zijn er meerdere soorten?
Ga je nou aan een man advies vragen over die dingen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Even iets heel anders (voordat Stiggy gaat klagen dat het te serieus wordt).
@:AirwiN jij had het over die pocket rocket, maar dat lijkt maar goedkoop plastic? Of zijn er meerdere soorten?
Is dat hoe je haar iniatief waardeert om ontopic te posten?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je nou aan een man advies vragen over die dingen?
Wil jij soms ook je advies geven?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je nou aan een man advies vragen over die dingen?
Wat heb je nog meer besteld?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wil jij soms ook je advies geven?
Nee ik was gewoon benieuwd, omdat @:AirwiN hem genoemd had en ze bij de easytoys maar 7 euro zijn, gelijk meebesteld met de rest van de bestelling, maar het ziet er niet zo boeiend uit, maar misschien verandert mijn mening als ik hem uit de verpakking haal, daar was ik nog niet aan toegekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |