weer mis!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:41 schreef freaky40 het volgende:
Sta je dan...met je rode bandana....
denk eerder vrijdag , morgen middeleeuwsfeestquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:41 schreef danaqui het volgende:
Jammer verdien dus, morgen dan hopen op een Eli
Niets mee te maken!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk eerder vrijdag , morgen middeleeuwsfeest
ja precies.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef Wibehh het volgende:
ik zou op mijn beurt alles kapotgooien zodat er geen opdracht meer is
Een opdracht is een opdracht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:45 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja precies.
opzouten met zulke ...opdrachten.
Ja, gele kaart en 10.000 uit de pot, dat is leuk..quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:43 schreef Wibehh het volgende:
ik zou op mijn beurt alles kapotgooien zodat er geen opdracht meer is
Hij moet 5 seconden blijven staan als ik het goed hoordequote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:46 schreef Deisyy het volgende:
Hebben ze 90 seconden om op te bouwen en moet de toren daarna 90 seconden blijven staan?
Ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
ahhhhhhhh Babette wilde zich als manager ook even laten horen
Erik staat klaar en ze zegt heel 'wijs' : Erik ben je rechts????
hallo........ hij is niet achterlijk!!! muts... bemoeial...
Ach het zal een soort van talisman voor hem zijn, zonder brengt hem ongeluk..Zulke dingen hebben sommige mensenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:45 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano heeft maar snel WEER zijn witte bandana om zijn nek gehangen..... tja ze zullen thuis toch eens zien dat je weer voor lul staat
Die bril snap ik wel, als het valt en het spat in je ogen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:50 schreef Yver73 het volgende:
Ziet er heel simpel uit. En dan zo’n domme bril op 🤣🤣
het gaat erom dat hij bij een eliminatie een rode bandana omdoet en bij een verdienopdracht een witte en de laatste maanden gokt hij telkens verkeerdquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach het zal een soort van talisman voor hem zijn, zonder brengt hem ongeluk..Zulke dingen hebben sommige mensen
Safety firstquote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:50 schreef Yver73 het volgende:
Ziet er heel simpel uit. En dan zo’n domme bril op 🤣🤣
Ze is wel rechts rechts hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:52 schreef Yver73 het volgende:
Zou dit Babette haar pols niet teveel belasten??! 😁
Denk het wel ja, misschien kan ze ontzien worden...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:52 schreef Yver73 het volgende:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:52 schreef Yver73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |