jaja het was maar een grappiequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Uitdelen mogen psychologen ook, net als verpleegkundige, voorschrijven doet een psychiater.
praktijknaam v Babs:quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Bedoel je Psychologie? Psychiatrie is wel wat anders hoor.
Logisch ook, 840.000quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar toch worden Sasha en Bern nog steeds gezien als eerlijke bewoners en zijn eigenlijk niet echt met het spel bezig. Het blijkt dat ze ook alles doen voor hun eigen gewin.
Groot gelijk toch? Babette moest ook altijd een stelling plaatsen voor rookwaar. Wat drank betreftvheeft ze vaak van haar eigen gewonnen geld gekocht.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:31 schreef woxxel het volgende:
[..]
En meteen zeggen dat ze geen tabak of drank geeft
dat is wel echt psychiatriequote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet als je al bijna een jaar opgesloten zit.
of: praktijk "Gesloten Boek"quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
praktijknaam v Babs:
Van de koude grond
Bij elk gelijkspel van wat dan ook heeft de manager de beslissende stem.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Daar had Erik het wel over, met Mirthe, bij het lezen van de finale regels.
Dat (ex) managers doorslag gevend zijn.
Daarop zei Mirthe: "oh dan zijn we sowieso fucked."
Erik: "nee, de proef dan winnen."
Dus... het schijnt wel van belang te zijn.
Iedereen mag zich psycholoog noemen. Het is een niet beschermd beroep.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Uitdelen mogen psychologen ook, net als verpleegkundige, voorschrijven doet een psychiater.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Iedereen mag zich psycholoog noemen. Het is een niet beschermd beroep.
Heel simpel, Babette weet dat ze vol in beeld is dus wil haar 'serieuze' kant laten zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
Ow my kott,waar luister ik naar???
Klopt, maar werken in de GGZ mag dus niet, daar moet je wel degelijk een diploma voor hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Marciano dusquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij elk gelijkspel van wat dan ook heeft de manager de beslissende stem.
Maar als ik jullie allemaal voor stapelgek uitmaak, krijg in een standje van van zo'n gekke mod.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is de uitzondering, dat klopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Klopt, maar werken in de GGZ mag dus niet, daar moet je wel degelijk een diploma voor hebben.
is echt zoquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]serieus, ik ben nu in shock...
Ja scheelt maar 40 jaar , maar komt door dr tante ....quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
Babs is opgegroeid met Tina Turner.
Ja dat is veranderd. Vreemd genoeg.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]serieus, ik ben nu in shock...
huh?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar als ik jullie allemaal voor stapelgek uitmaak, krijg in een standje van van zo'n gekke mod.
En dan ben je een backstabber en maak je iemand belachelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:44 schreef Yver73 het volgende:
Wat ik ook nasty vond van Babette is net doen tegen Erik alsof het een close call was tussen hen en hem daar dan vervolgens bij Imi belachelijk om maken. Zo van: haha, zo schattig (dat Erik dat gelooft).
Backstabber 🤮
precies, dus in praktijk zijn er zeker wel regelsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja dat is veranderd. Vreemd genoeg.
Het was sowieso al raar dat LOI met een psychologie opleiding kwam. En dezelfde naam mocht gebruiken op het diploma. (toen was het nog wel een beschermde titel).
Nu al een aantal jaren niet meer.
Big registratie moet officieel nog wel, anders keert een verzekering niet uit. En dat kan alleen nog steeds met een psych diploma met aanvullende master gz psych.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |