quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:22 schreef realkijkers het volgende:
Erik vindt Kaag goed..
bah, wat een viezerik
Fleur Agema ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:22 schreef realkijkers het volgende:
Erik vindt Kaag goed..
bah, wat een viezerik
Babette is ook een Kaag-fan hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:22 schreef realkijkers het volgende:
Erik vindt Kaag goed..
bah, wat een viezerik
Viel het heel erg op?quote:
Hebben ze pech.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette is ook een Kaag-fan hoor
Bedoel je Psychologie? Psychiatrie is wel wat anders hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:23 schreef spapaars het volgende:
De manager heeft ook een praktijk psychiatrie geopend
als ze tabletten uit gaat delen klopt het wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Bedoel je Psychologie? Psychiatrie is wel wat anders hoor.
Erik voelt zich gehoord he........ hij had tenslotte ook 2 stemmen, misschien hoopt hij op inbrengquote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef realkijkers het volgende:
wat zit erik nou dom te zwetsen ineens.
Niet als je al bijna een jaar opgesloten zit.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Bedoel je Psychologie? Psychiatrie is wel wat anders hoor.
ja. hij vergeet menopauze en menstruatie te noemen. (zal ik nu zelf mijn accaunt deleten)quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
Mannen zijn beter in debat.Hier gaat hij zo de mist in.
Uitdelen mogen psychologen ook, net als verpleegkundige, voorschrijven doet een psychiater.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:25 schreef realkijkers het volgende:
[..]
als ze tabletten uit gaat delen klopt het wel.
Blijf.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 14:26 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja. hij vergeet menopauze en menstruatie te noemen. (zal ik nu zelf mijn accaunt deleten)
Maar toch worden Sasha en Bern nog steeds gezien als eerlijke bewoners en zijn eigenlijk niet echt met het spel bezig. Het blijkt dat ze ook alles doen voor hun eigen gewin.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jep.
Ook door de belachelijk achterlijke actie van Sasha en Bern. Bern wou voor manager gaan, maar janet ook, dus zetten ze het plan op om janet er uit te krijgen. Met het idee dat Bern meer kans had.
Sasha ging naar marci om te vertellen wat hun groepje had afgesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |